יש גם תוכנית למינהור עוד צמצים בדרך השלום
כך שיש תוכניות לשפר את כל הדרך הזו.
הצומת המדובר באמת תעלומה כי רוב הפעמים הצומת יותר פקוק אחר הצהריים ודווקא לכיוון ת"א, בעוד הדרך ההפוכה מאזור עזריאלי למזרח אחר הצהריים פנויה. מה שבדרך כלל הפוך (הפקקים בדרך כלל החוצה מת"א אחר הצהריים), ממה שאני מבין הפרוייקט הזה בצומת של מחלף השלום אמור לעזור הרבה למי שבא ממזרח לכיוון עזריאלי. זה גם מאוד משתנה, לפעמים זה די סבבה. אם כבר מה שמעצבן בחלק הזה הוא החיבור מדרך השלום לרח' הורדצקי, כולם רוצים לנסוע מהרח' הזה ויש נתיב אחד מסכן שמאלה, חלם.
כל איילון פקוק, לכל הכיוונים, הכביש הזה קטסטרופה, ואפשר למצוא הרבה הסברים למה. לא סתם הוא מכונה הכביש הפקוק בישראל. רק לרכבת הקלה יש סיכוי להפחית פקקים.
אגב, מה מוגדר כמע"ר של ת"א? מנחם בגין לא מע"ר? חשמונאים? הארבעה? הרי מתחם דרום הקריה אמור להיות ה-אזור עסקי של ת"א, וכבר עכשיו רוב המגדלים נבנים בקטע של מנחם בגין, הארבעה, המסגר.