הפקרת החטופים נועדה לשרת את מטרת המלחמה האמיתית של נתניהו: כיבוש עזה

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בוא ונגיד שזה נכון והתנהלותו של הראש האשם מעידה על כך. אבל... הראש האשם הכריז בערב פתיחת המלחמה, שיש למלחמה הזו 2 יעדים:
1. החזרת החטופים.
2. מיטוט שילטון החמאס.
לגבי היעד השני, לאחר שחלפו עוד מספר ימים, הוא שינה את הכרזתו וקבע כי הוא מתכוון לנצח את החמאס "ניצחון מוחלט".
אט אט, הפכה ההגדרה "ניצחון מוחלט" להגדרה שלצורך השלמתה, "ניתן (או שמותר) לדחות את היעד הראשון שעליו הוא הכריז"... כלומר, החטופים "יכולים לחכות".
כלומר, החטופים הלכו להיות עול על צווארו ולכן הוא פועל במעין זיגזג. כאן הוא "מצליח" לשחרר 4 חטובים וחוגג על כך. כאן הוא "מצליח" למצוא מספר גופות ושוב הוא חוגג. אבל אלה הן למעשה חגיגות, שמזכירות במידה כלשהי את המונח "ריקוד על הדם".
ואני מניח, שממש בקרוב, כולם כבר יבינו שהוא עובד על הציבור ועל בני משפחות החטופים בעיניים, והוא מוכר את חיי החטופים לטובת השרידות על כיסאו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ביבי? הרי באוקטובר 2023 לפיד טען שעזה צריכה להיות כולה שטח B של שליטה אזרחית פלסטינית ושליטה ביטחונית ישראלית. וגם יאיר גולן אמר שאי אפשר להוציא את צה"ל מעזה. אז מכיוון שבכותרת הכתבה הוזכרה שליטה ביטחונית ולא החלום לחידוש ההתיישבות בעזה, אז זה מה שכל מערכת הביטחון רצתה לפחות ברבעון האחרון של 2023.
 

palmony1951

Well-known member
ביבי? הרי באוקטובר 2023 לפיד טען שעזה צריכה להיות כולה שטח B של שליטה אזרחית פלסטינית ושליטה ביטחונית ישראלית. וגם יאיר גולן אמר שאי אפשר להוציא את צה"ל מעזה. אז מכיוון שבכותרת הכתבה הוזכרה שליטה ביטחונית ולא החלום לחידוש ההתיישבות בעזה, אז זה מה שכל מערכת הביטחון רצתה לפחות ברבעון האחרון של 2023
דברים השתנו מאז.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
בעיה קטנה. נתניהו לא ״מפקיר חטופים״. ממילא לחפש את מה ההפקרה שלא קיימת משרתת, לא רלוונטי למאומת :).
אבל שאפו ל׳הארץ׳ על יציאתי בעוד מאמר פילוג ושנאת חינם.
 
למעלה