הפרחת מיתוסים

הפרחת מיתוסים

1) צדיקים עם עטרות בראשיהם נהנים מזיו השכינה .
דהיינו עטרות , ע- לשון עולם , ט - החלטות ר- ירידה ות-רשימו הפוך ,
דהיינו החלטותיו בעולם היורד הקולט רשימו הפוך , יעני חי במציאות כחילוני .
2)הצדיקים יזהירו כזהר הרקיע .
ז=שבירת אורות (שדרך אגב אין ברקיע שבירת אורות) ר- ירידה , (ואין ברקיע ירידה ). דהיינו נשאר רק ה' , המודעות של המוח ,
דהיינו ישאר רק המוח ומודעתו לגבי ה-ז וה-ר , דהיינו רק העלמא דשקרא ,
שמימלא חיים פה בעלמא שדקרא ,
דהיינו שני ביטויים שנועדו לבלבל את המוח שתסחב לויכוח שלא נגמר במחלוקת שלא קיימת ,
ותהיה פרייר ולא תשיג במציאות את מה שאתה רוצה .
חלק מיזבחו את בנייהם ובנותיהם לשדים .

עכשיו עוד מיתוס נפוץ הוא מים מ-7 ערים שונות ,
אם היית אומר מ-7 מעינות שונים הייתי מבין למה מתכוונים .
ולשמחתינו מבקבקים במים מינראלים מי מעיינות , וקל להשיג את זה בסופרים המקומיים .
ויש בזה כוונת משורר במינראלים בסופר .
מי מעיין מעוררים את ה-א ל-ע , ועל כן מעלים את כוח הסבל שזה מסוגל לריבוי צורות של ישועות ,
כי הוא סוחב הסבל יותר טוב את התנגדות המציאות , ואז המציאות פחות מתנגדת .
ועדיף מעיינות של ארץ הקודש .
אבל בעת הזו של שפכתי עליכם מים טהורים והטהרתם , רוב מעיינות העולם טובים לזה .
דוד
 
למהדרין

מי מעיין עד 4 אמות ממקור הנביעה של המעיין .
והרעיון , המעיין נקרא מעיין משום היחס של ה-א ל-ע ,
שהוא גם יורד עולה מטאפיזית , וגם נפרס לרוחב ביחס של פנים לחוץ דהיינו רצוא ושוב ,
ואזי השילוב , מעלה את הכוח היורד עולה מהקודקוד של הראש לעצם הזנב , וגם את הפריסה לרוחב הגוף פנימה .
וכאשר יחס השס"ה גידים בגוף קשור לשס"ה ימים בשנה , אזי עליית העולה יורד ורצוא ושוב ככוח הסבל (סבלות הרמת משקל)
ואזי ההתנגדויות של המציאויות פחותות .
וזה מסוגל לישועות .
כמה נחמד שזה לא משהוא מיסתורי ולא מובן .
דוד
 
למעלה