הפריט הכי חדש כאן הוא השלט הצהוב עם הכיתוב "תחנה מרכזית – לוד": התחנה שבה הזמן קפא מלכת

כשלוגי

Active member
ההרגשה בתחנה המרכזית לוד היתה כאילו חזרנו לשנות ה-80, עם תחנות מתפרקות, מושבים שבורים ושירותים ציבוריים שנוסעים אפילו לא יודעים על קיומם ■ "ככה לא אמורה להיראות תחנה מרכזית בישראל, זה מקום שאף אחד לא רוצה לעבור בו" ■ המדור החדש נוסעת סמויה סוקר את תחנות האוטובוסים המרכזיות והרכבות בישראל

 

EHP12

Well-known member
ההרגשה בתחנה המרכזית לוד היתה כאילו חזרנו לשנות ה-80, עם תחנות מתפרקות, מושבים שבורים ושירותים ציבוריים שנוסעים אפילו לא יודעים על קיומם ■ "ככה לא אמורה להיראות תחנה מרכזית בישראל, זה מקום שאף אחד לא רוצה לעבור בו" ■ המדור החדש נוסעת סמויה סוקר את תחנות האוטובוסים המרכזיות והרכבות בישראל

בפועל המקום לא משמש כמעט כמעבר בין תחבורה עירונית לתחבורה בינעירונית. בניגוד למה שקורה במרכזית רמלה השכנה. בסך הכל זה עוד מסוף אוטובוסים שיש לו שם של "תחנה מרכזית".
 

connex

Active member
ההרגשה בתחנה המרכזית לוד היתה כאילו חזרנו לשנות ה-80, עם תחנות מתפרקות, מושבים שבורים ושירותים ציבוריים שנוסעים אפילו לא יודעים על קיומם ■ "ככה לא אמורה להיראות תחנה מרכזית בישראל, זה מקום שאף אחד לא רוצה לעבור בו" ■ המדור החדש נוסעת סמויה סוקר את תחנות האוטובוסים המרכזיות והרכבות בישראל

התחנה המרכזית בלוד היא הדבר הכי רחוק מתחנה מרכזית: סביבה שלא אידיאלי להסתובב בה לבד, לא נמצאת במרכז העיר אלא בעיר העתיקה, כמעט כל קו אפשר לתפוס מנקודות אחרות ברחבי העיר ואין צורך ממשי להגיע. והפעם האחרונה שהייתי בה לפני עשור בערך לא היה מודיעין, לא היו שלטים אלקטרונים, על קופות כבר אין מה לדבר. לפני שקווים נכנסו היו שם משרדים של אגד שאפילו הלוגו נשאר משנות השבעים וחנות של גלידות ריאו שסגורה כנראה אותו פרק זמן. על הצללה אין מה לדבר, נורא חם שממתינים בקיץ בתחנות הללו. הגיע הזמן לדעתי בתחנה מרכזית נורמלית כמו שיש כמעט בכל עיר: נגישה, ממוזגת ועם מידע לנוסע
 

EHP12

Well-known member
התחנה המרכזית בלוד היא הדבר הכי רחוק מתחנה מרכזית: סביבה שלא אידיאלי להסתובב בה לבד, לא נמצאת במרכז העיר אלא בעיר העתיקה, כמעט כל קו אפשר לתפוס מנקודות אחרות ברחבי העיר ואין צורך ממשי להגיע. והפעם האחרונה שהייתי בה לפני עשור בערך לא היה מודיעין, לא היו שלטים אלקטרונים, על קופות כבר אין מה לדבר. לפני שקווים נכנסו היו שם משרדים של אגד שאפילו הלוגו נשאר משנות השבעים וחנות של גלידות ריאו שסגורה כנראה אותו פרק זמן. על הצללה אין מה לדבר, נורא חם שממתינים בקיץ בתחנות הללו. הגיע הזמן לדעתי בתחנה מרכזית נורמלית כמו שיש כמעט בכל עיר: נגישה, ממוזגת ועם מידע לנוסע
צריך להתייחס למקום הזה כמסוף. ולא כאל תחנה מרכזית. בדיוק בגלל הסיבות שציינת שכמעט כל הקווים הרלוונטיים חוצים את העיר לפני ההגעה למרכזית.

מסוף צומת רעננה הוא עם יותר פונקציה של ״תחנה מרכזית״, ואין בו את כל הפונקציות האלו. או אפילו מתחמי עזריאלי ורכבת מרכז שהם כיום משמשים כתחנות המרכזיות של תל אביב דה פקטו.
 

scooby5

Member
צריך להתייחס למקום הזה כמסוף. ולא כאל תחנה מרכזית. בדיוק בגלל הסיבות שציינת שכמעט כל הקווים הרלוונטיים חוצים את העיר לפני ההגעה למרכזית.

מסוף צומת רעננה הוא עם יותר פונקציה של ״תחנה מרכזית״, ואין בו את כל הפונקציות האלו. או אפילו מתחמי עזריאלי ורכבת מרכז שהם כיום משמשים כתחנות המרכזיות של תל אביב דה פקטו.
הדבר הבעייתי ביותר שקיים שם באיזור, הוא העובדה שכל הקווים הבינעירוניים מטיילים בכל העיר (לפעמים מעל חצי שעה) לפני שיוצאים ממנה ליעד.
גם בלוד וגם ברמלה צריך שינוי משמעותי במערך הקווים, כולל שיפור הנגישות לתחנות הרכבת בסביבה.
 
ההרגשה בתחנה המרכזית לוד היתה כאילו חזרנו לשנות ה-80, עם תחנות מתפרקות, מושבים שבורים ושירותים ציבוריים שנוסעים אפילו לא יודעים על קיומם ■ "ככה לא אמורה להיראות תחנה מרכזית בישראל, זה מקום שאף אחד לא רוצה לעבור בו" ■ המדור החדש נוסעת סמויה סוקר את תחנות האוטובוסים המרכזיות והרכבות בישראל

ודרך אגב מה אם תחנה מרכזית גדרה ו תחנה מרכזית נס ציונה תחנה מרכזית לוד מנצחת את שניהם 😂😂 לא שאני קורא להם בכלל תחנה מרכזית
 
למעלה