מסכים לגמרי, אין על שיטות אינטרנטיות....
אני במיוחד ממליץ על יצירת מועדון לקוחות אליהם שולחים ניוזלטר תקופתי עם לינק לאתר (מעלה את הכניסות לאתר אם החומר בניוזלטר מספיק מפתה, אפשר גם למשוך עם מבצעים).
מערכת
דיוור אלקטרוני לדעתי זה כלי שיווק אינטרנטי שמוסיף המון לשיווק של העסק. זה עונה על הדבר הכי חשוב- להיות בקשר מתמיד עם הלקוח (אפילו כשיודעים שהוא לא יקנה כרגע, זה השקעה לטווח ארוך). ובכלל כל ניוזלטר הוא למעשה פרסומת שמגיע אל הקהל הממוקד שאספת. רק לא לשכוח להוסיף לדיוור כפתור שיתוף בפייסבוק כדי שנמענים רשומים יפיצו את הפרסום גם לחברים שלהם שלא רשומים ואז, שוב- אם החומר מספיק מעניין - גם החברים יירשמו