חוסר תשומת לב או נועזות יתר?
הבנתי שתלמה התנצלה בפני מי שנפגע.
השאלה שלי - הם לא יכלו לצפות את זה מראש? מדובר בתוכן שנוי במחלוקת (שימוש ברמיזות סקס רדודות ובתינוק).
לא יודעת מי משרד הפרסום שלהם אבל רצוי שבעתיד יסבירו ללקוח שהתוכן שנוי במחלוקת ושאכן הציבור עלול להתקומם.
מצד שני ידוע לי גם שיש משרדי פרסום שעושים זאת בכוונה - הם נהנים מהשיח סביב הקמפיין אפילו אם הוא שלילי (העיקר שהפרסומת זכירה ועכשיו כולנו יודעים את המסר שהם רצו להעביר).
מה דעתכם בנושא? חוסר תשומת לב או נועזות יתר?