הפתח המערבי (מכיוון ת"א) של המנהרות שחצבו מתחת למחלף הראל
הוא ממש בסוף העליה של ההר. החציבה של המנהרות האלה היתה אמורה לבטל את העליה החדה של כביש מס' 1 למחלף הראל, אבל חצבו אותן בגובה יותר מידי גבוה ממש סמוך לפיסגת ההר.
זה ממש כאילו שלא עשו דבר כי גם כך יש שם כבר שלושה נתיבים בעליה הזאת והעליה התלולה עדיין תשאר.
המנהרות האלה הן פשוט בלוף שסתם עלה הרבה כסף מבלי שישפר את התנועה בכביש. כדי להגיע למנהרה מכיוון ת"א, התנועה עדיין תאט בגלל העליה התלולה של ההר.
היה עדיף להשאיר את מחלף הראל כפי שהוא כעת ולא לשפוך כסף סתם על מנהרות שלא ישפרו דבר כי הן נחצבו בפסגת ההר ולא בבסיסו.
הוא ממש בסוף העליה של ההר. החציבה של המנהרות האלה היתה אמורה לבטל את העליה החדה של כביש מס' 1 למחלף הראל, אבל חצבו אותן בגובה יותר מידי גבוה ממש סמוך לפיסגת ההר.
זה ממש כאילו שלא עשו דבר כי גם כך יש שם כבר שלושה נתיבים בעליה הזאת והעליה התלולה עדיין תשאר.
המנהרות האלה הן פשוט בלוף שסתם עלה הרבה כסף מבלי שישפר את התנועה בכביש. כדי להגיע למנהרה מכיוון ת"א, התנועה עדיין תאט בגלל העליה התלולה של ההר.
היה עדיף להשאיר את מחלף הראל כפי שהוא כעת ולא לשפוך כסף סתם על מנהרות שלא ישפרו דבר כי הן נחצבו בפסגת ההר ולא בבסיסו.