הפתעה לחג+חידה

הפתעה לחג+חידה../images/Emo77.gif

אהלן חברים, הרבה זמן לא היה לי זמן להעלות טיונים לכאן, והאמת שגם לא מצאתי אתר שיתוף מספיק גדול fe this ya one... אבל אז גיליתי את הסנדספייס שסמדיקריס העלה בו קטע... אז הרי לכם, קטע שיהפוך אתכם ולא ייתן לכם לזוז! סט של קילמנג'רו בקלאש אימתני מול סטון לאב, משנת 92'! החבר'ה מג'ארו מביאים אותה בסט ענק ולועגים לNo. 1 Sound, מכנים את Wee Pow, האבא של הסאונד בשם צי'קו, ואומרים עליו שהוא Dead Before You Born... החידה די פשוטה - זהו את האמנים על הטיונים וששרים בלייב, יש לא מעט. אני אתחיל בנינג'ה מאן שדי מככב שם, ובעוד איזה זמר אלמוני שמגיע לארץ החודש :) נחשו מי... מי ממשיך אותי?
 

reality i

New member
תיקון קטנטן

weepow ו chico הם שני אנשים שונים ! ויסטון "ויי פו" פאול הקים את סטון לאב ב1972 והוא נחשב לבעלי סאונד הבודדים בענף שהביאו את הסאונד שלהם לרמת כוכבות בכל העולם ! צ'יקו - היה לסלקטור/אמ סי בסטול לאב בשנות השנוים ותחילת התישעים יחד עם cancer וmalcom x כמובן שרורי ובילי סלאטר גם היו שם ! בהצלחה לפותרים
 
../images/Emo208.gif

ראבאק אתם לא אוהבים מתנות? קצת התלהבות, תגובות משהו? עוד צ'ופר - דניס בראון מתוך הופעה משנת 79', שר טיון יפהפה בשם So Jah Say, ההופעה התרחשה בשווייץ, דניס בשיא הכושר מקפץ ורץ ושר בסוויט ווייס... ממליץ לחפש את ההופעה המלאה!!! עכשיו מה עם קצת תגובות? פתרונות? ניחושים? לחשושים?
 

reality i

New member
מקסימום כבוד לך גיל.....

אתה בהחלט עושה כאן עבודה טובה ! אני אני אני אני אני אני אני בוא.....ואשאל אותך שאלה : אני כמעט ולא כותב כאן ובל זאת אני משתדל לבדוק את הפורום הזה בתדירות,מאז שהוא קם לא נתקלתי כאן בדיונים על תרבות הסאונדסיסטים,לא נתקלתי באנשים שכל כך מתעניינים בעולם הזה (שאלות,המלצות) ובכל זאת אני מאוד מכבד אותך שאתה מנסה לטפטף לקהל כאן טעימות מהז'אנר המדובר.....אולי אם תרבה להעלות נושאים שקשורים בתרבות הסאונדסיסטים כאן אז אולי תוכל לקבל תשובות לחידות שלך.....תעלה לכאן הקלטות של סאונדים ג'מייקנים,אמריקאים,אירופאים,אסייתים לא משנה איזה אני בטוח שזה יעודד את העניין.
 
שכחת את השאלה../images/Emo8.gif

Well, let me tell yuh sumting puppah REALITY, זו פעם ראשונה בשנה וחודשיים שיש לי כזה חופש גדול. במעט הזמן הפנוי שיש לי אני משקיע כל דקה ממנו כדי למלא את הפורום הזה בתוכן ולנצל את הממשק המשוכלל של תפוז ואת העובדה שזהו פורטל הפורומים המוביל בארץ, כדי שכמה שיותר אנשים מבחוץ, אלה שדיברת עליהם בפורום של עומרי ששומעים רק מארלי ושיר בודד של אינר סירקל, יקבלו צמא למשהו שהוא קצת יותר מזה. ואני רוצה לקוות שעד עכשיו הפורום הזה עשה משהו לאנשים. כשאני מסתכל על חומר "ישן" בטאגליינס ובמאמרים ורואה את התגובות, אני יודע שהפורום עשה משהו עד עכשיו. בקרוב יתלווה אלי עוד מנהל כדי להגשים את המטרות של הפורום במלוא היעילות, דבר שעשיתי לבד בחצי השנה האחרונה וראיתי שלא ילך, כי אני בכל זאת גם חייל חוץ ממנהל הפורום הזה, ומי כמוך יודע שלא חסרה לנו עבודה בפרקליטות SEEN יש לי המון תכנונים על המקום הזה שעדיין לא הספקתי לממש, אבל אני בטוח שהזמן גם יעשה את האפקט שלו כאן, והפורום ימשיך להתמלא בתוכן, ובאנשים שממשיכים להצטרף מדי שבוע. אתה אומר תשובות לחידות ומתכוון לצמא הזו שאנחנו כל כך רוצים שתהיה בקהל למשהו שהוא קצת מעבר, שעוד אנשים יעשו את החפירות שלהם, אבל הדברים האלה לוקחים זמן, כלום לא בא ביום אחד. בגלל זה כל כך חשוב שהבשורה תופץ בכל מקום אפשרי, וזו הסיבה למה ריבוי פורומים ומקומות לדבר בהם רגאיי הוא כל כך חשוב וכל כך יועיל לכולנו בסופו של דבר. סלאסי איי נוו שהעניינים רק מתחילים להתחמם, והקיץ הזה הולך להיות מטורף ויעלה אותנו בעשרים רמות למעלה מבחינת החשיפה של הקהל בישראל לרגאיי מחו"ל, ואני מקווה מאוד שגם זה יהיה פרמטר... בקיצור, מבחן התוצאה זה דבר שיש עוד זמן לצפות אותו. Only time will tell, ובינתיים ננסה לעשות מה שאפשר בפורום הזה! BIG UP Y'SELF רואים אותך בהופעה שלנו בבוםבמלה? שישי ב13:00, יש לי הרגשה שתופתע!
 
למעלה