הצגת קבוצת israel start up nation

הצגת קבוצת israel start up nation

מתקיימת עכשיו בתל אביב. שידור חי בערוץ הספורט. אני אישית מוצא את כל השידור והנאומים כמביכים ביותר מבחינת הקשר בין ספורט האופניים התחרותי ובין כל ה"ציונות" והתשבוחות העצמיות. ארבעת הרוכבים הישראלים שיהיו בסגל של קבוצת הוורלד טור הם גיא שגיב, גיא ניב, עומר גולשטיין ואיתמר איינהורן. סייקלינג אקדמי תמשיך כקבוצת פיתוח, לא קלטתי אם קונטיננטל או קונטיננטל פרו. יהיו בה 8 רוכבים ישראלים צעירים, רוכבים כמו טורק הצ'כי ואווייה הקולומביאני שהיו באקדמי בשנה שעברה ולא עלו לקבוצת הוורלד טור ועוד רוכבים צעירים מרחבי העולם כולל רוכב ממרוקו.
 

natyh

New member
פעילות ברוכה שיווק סטארטאפים

באמצעות.קבוצת אופניים באמצעות הספורט .
כעת אני מבין לאן סילוואן אדאמס חותר .
פעילות ברוכה .
בעניין אופניים יקח זמן ,אך כל עוד.שקיימת מטרה מוגדרת חשובה הכרחית להתפתחות המדינה
הכיוון יהיה להצלחה .

כל הכבוד .
 

quant1

New member
- יש פוטנציאל צמיחה גדול לטכנולוגיות בריאות וספורט

 

natyh

New member
דוקא אהבתי את הנאום

סילוואן לא התיימר להיות מבין באופניים
הוא שירטט במדוייק את מטרת הקבוצה שיווק
טכנולוגי .
הציג במדויק את היכולות.וההישגים ,למי שנראה מוגזם, כדאי לזכור כי האיש הוא איש שיווק מעולה
שניהל ושיווק חברת ענק בתחום המכירות.
סילוואן מאמין בדרך משקיע מכספו ומזמנו
מצהיר ומגדיר מטרה במדויק .
ולא מתימר להבין באופניים , האקדמי החלה כחלום
לא ברור ולא ממוקד של רן מרגליות שרובינו מכירים
אוהבים אך מודעים גם ליכולותיו ולחוסר יכולותיו.
סילוואן הלביש על החלום הלא מוגדר שמן הסתם
היה או מדשדש או נעלם מסגרת כלכלית ורתם אותו
לצרכים עכשוויים .

אלו יכולות של איש ניהול מצויין ובדיוק הדברים שאנו צריכים.
בקשר לספורט אופניים תחרותי אודי מה זה ?
קבוצת הדואר מולעטת הסמים היתה קבוצה תחרותי ת או קבוצת נוכלים ?
סקיי ?...
ונעזוב דוגמאות אין קבוצת אופניים מקצוענית שלא משווקת משהו , כל ספורט האופניים הוא עסק שיווקי
אם כך לא ברורה לי הביקורת , למה המדינה צריכה קבוצת אופניים כדי לקדם אותנו בספורט?
אף פעם לא היינו ולא נהיה טובים בספורט ..
להוציא אולי שייט וג'ודו .
אבל יש לנו אנשים חושבים רעיינות , ואנו יכולים וצריכים לשגשג .
לכך סילוואן מכוון ולהבנתי כל הכבוד .
 
אשרי המאמין

יש הבדל בלתי נתפס בין הרעש והצלצולים ובין המצב האמיתי של החלק התחרותי באופני הכביש בישראל.
אין אף רוכב ישראלי שהיה מוחתם בזכות יכולתו גם בקבוצת קונטיננטל-פרו (להבדיל משתי רוכבות שלא מקבלות שום תמיכה ושום פרסום והוחתמו שנה שנייה ברציפות על ידי קבוצה מהדרג הגבוה ביותר).
מרוצי הכביש בישראל שאינם קריטריומים או נלווים למרוצים עממיים (כמו גרנד פונדו ערבה והקפת הכנרת) הם מעטים ביותר. ב-2019 היו שלושה כאלו (אורים, בית גוברין ואליפות ישראל).
דבוקת העילית במרוצים, בעיקר אחרי שהוקמה האקדמי, היא קטנה ודלילה והעניין במרוצים נמוך למדי.
לדעתי, הבסיס הוא לא ולודרום. הבסיס הוא מועדונים וילדים רבים שיתאמנו במועדונים האלו. אבל מי שישקיע בכך לא יקבל פרסומת וטלוויזיה אז זו בעיה.
 

natyh

New member
אם צריך להבהיר

אין לי ספק ולו לרגע שאין לאף אדם מפוקח
אין אשליה כי מצב הרכיבה ישתנה בארץ.
ואפילו כתבתי זאת בבירור ,אנחנו לא טובים בכך...
אבל כן הקבוצה יכולה לגייס כסף עבור מיזמים טכנולוגיים .


גיוס כזה ייתן תמורה יפה בהרבה מהתמורה שנותנת
מכבי תל אביב כדורסל למשל ...
שלא רק שאינה עוזרת לכדורסל המקומי אלא ההיפך ... במשך שנים ייבשה שחקנים מעולים על הספסל כדי למנוע תחרות.
ואפילו לא מגייסת כספים לטובת מיזם טכנולוגי
היא קיימת רק לטובת איגו מנופח של מס אוהדים
שלא מצליחים לראות שאין כל קשר בין
מנהל מאמן ושחקנים זרים לספורט ישראלי..
 
למעלה