הצד האפל של הפרטת מבחני הנהיגה המעשיים בקנדה .

dor119

New member
הצד האפל של הפרטת מבחני הנהיגה המעשיים בקנדה .

בשנת 2003 החליטה ממשלת קנדה להוציא למיקור חוץ , את מבחני הנהיגה המעשיים , כן בדיוק מאותה סיבה
שהיום שר התחבורה כאן אצלנו עובד עלינו . כדי לקצר את זמן ההמתנה למבחן המעשי .

נחתם חוזה ל 10 שנים עם חברה בשם : Serco DES חברה שמספקת שרותי מיקור חוץ בכל התחומים .
מתוך 750 בוחנים שהעסיקה ממשלת קנדה עד מיקור החוץ , נקלטו אצל הקבלן הפרטי רק כשליש ובתנאי שכר מחפירים .
בשנת 2009 הם פתחו בשביתה שנמשכה 19 שבועות , דבר שגרם לתורים של מעל 4 חודשי המתנה למבחן מעשי .
השביתה הסתיימה רק אחרי שנחתם הסכם קיבוצי חדש עם הבוחנים השובתים .

אותם עובדי מדינה שהועסקו עד ההפרטה ע"י ממשלת קנדה ומועסקים אצל הקבלן הפרטי , יודעים לספר על מבחני נהיגה
ברמה ירודה ביותר , בניגוד לתקנות ולנהלים , תוך סיכון חיי אדם שמתבצעים ע"י הקבלן .
כל ההבטחות על פיקוח ובקרה על הוצאת רישיונות נהיגה שניתנו ע"י ממשלת קנדה / משרד התחבורה הקנדי , למעשה לא מתבצעים .

שר התחבורה מר ישראל כץ החליט להפריט את מבחני הנהיגה המעשיים בישראל , ללא כל בדיקה מעמיקה .
קנדה מדינה מפותחת לפחות כמו ישראל . אין ספק שתרבות העבודה ומוסר העבודה טוב יותר מישראל .
האם הובא לפני השר כץ תוצאות ההפרטה בקנדה ?

האמור כאן הובא ע"י בוחן נהיגה לשעבר מר תומי כחומר למחשבה .
 
אשמח לשמוע מה אתם אומרים בנושא

האם יש שאלות, תגובות או דעות על המפורסם כאן?
&nbsp
אני יודע שרובינו עייפנו מהשביתה, אך דווקא לדון בנושא יכול להיות מועיל ומעניין. מה אתם חושבים? עזבו לרגע את האי נוחות האישית שלכם, באופן כללי, מה אתם אומרים על השביתה והטענות העולות?
 
למעלה