הצד הויזואלי אצל הילדים שלנו../images/Emo22.gif
בהכנה לקראת כל מעבר חדש, בו הילד שלנו מתקשה, אנו עובדים איתו עם לוח ותוכנת BOARDMAKER עליה אני ממליצה. בכל הגנים התקשורתיים משתמשים בסמלים האלה (שהם סמלים אוניברסליים) כדי להסביר ויזואלית את הפעולות שהולכים לעשות, שמות עצם וכדומה.התקנתי את התוכנה במחשב הביתי והכנתי לו סמלים שונים מנויילנים ועם סקוטש ולוח מצופה בלבד. לפני כל מטלה אנו מסדרים לו את הלוח, כדי שיוכל לראות מה הולכים לעשות באותו יום. כך הוא אינו מתבלבל ומקבל ומפנים את השינויים . בנוסף יש תוכנה שנקראת PICTURE THIS PROFESSIONAL , בה יש תמונות אמיתיות של ילדים, מבוגרים , שמות עצם, פעולות שונות, שמות תואר וכו'. אני יושבת עם בני ליד המחשב ושנינו רואים את התמונות (יש אפשרות להראות את התמונות בסדר של שיקופיות) ואז הוא מתאר לי כל תמונה בפרוטרוט. את שתי התוכנות קיבלתי מהגן הקודם של בני - אלוטף השרון בתל-מונד, עליו אני ממליצה מאד כעל גן שמשלב שיטות מאד אקלקטי וקשוב לצרכי כל ילד והורה. beezi
אוצר המילים שלו מאד גדול והוא יודע לשייך להכליל ולתאר כל תמונה בצורה יפה מאד. אני מאד מעודדת מההתקדמות שלו בנושא.
בהכנה לקראת כל מעבר חדש, בו הילד שלנו מתקשה, אנו עובדים איתו עם לוח ותוכנת BOARDMAKER עליה אני ממליצה. בכל הגנים התקשורתיים משתמשים בסמלים האלה (שהם סמלים אוניברסליים) כדי להסביר ויזואלית את הפעולות שהולכים לעשות, שמות עצם וכדומה.התקנתי את התוכנה במחשב הביתי והכנתי לו סמלים שונים מנויילנים ועם סקוטש ולוח מצופה בלבד. לפני כל מטלה אנו מסדרים לו את הלוח, כדי שיוכל לראות מה הולכים לעשות באותו יום. כך הוא אינו מתבלבל ומקבל ומפנים את השינויים . בנוסף יש תוכנה שנקראת PICTURE THIS PROFESSIONAL , בה יש תמונות אמיתיות של ילדים, מבוגרים , שמות עצם, פעולות שונות, שמות תואר וכו'. אני יושבת עם בני ליד המחשב ושנינו רואים את התמונות (יש אפשרות להראות את התמונות בסדר של שיקופיות) ואז הוא מתאר לי כל תמונה בפרוטרוט. את שתי התוכנות קיבלתי מהגן הקודם של בני - אלוטף השרון בתל-מונד, עליו אני ממליצה מאד כעל גן שמשלב שיטות מאד אקלקטי וקשוב לצרכי כל ילד והורה. beezi