למיטב ידיעתי רק תום רכב את *כל* המרחק, ויש לדייק - התנאים
למרות המסלול הנוח לכאורה [לא מדויק כי יש כמה עליות בדרך, אם כי נוחות], היו לתום רוחות פנים לא אופייניות ואפילו גשם.
המשחק של תום היה שונה מראש, לכן ל"פסילה" אין כאן משמעות - ממש כמו המטולת של מור ושלי ב-2005, את הכללים קובע השחקן עצמו, ועומד בהם. אין צורך בקונטרולים כי הוא עצמו קובע את הדרך, ולכן גם את מועד הארוע הוא קובע לעצמו לפי יכולתו ושיקול דעתו ללא צורך בתאום עם איש למעט שותפיו, רכב מלווה מותר כל זמן שאין דראפטינג על הרכב עצמו - ציוד, אוכל ושתיה רובם ברכב. גם דראפטינג על רוכבים אחרים מותר, אפשר לראות מדוגמאות אחרות מאז איך דראפטינג על רוכבים, אפילו מתוכנן מראש, לא עוזר כלל, כי רוכבים כאלו לא משרתים את המטרה הסופית אלא רוכבים בקצב שלהם, ולרוכב שבונה על מלוא המרחק זה עלול להפריע במקום להועיל. למי שיצליח לגייס רוכבים ישראלים שיתנו לו "שירות פועלים" אמיתי - אני מצדיע, כי הרוכב הישראלי החובב לא ממש יודע איך להיות פועל ולעבוד בשביל מישהו אחר באופן מתואם.