הצד הפחות נחמד של הברווטים ......

oferlev9

New member
הצד הפחות נחמד של הברווטים ......



 

ariasdo

New member
בראיה לאחור ברווט 400 הוא הגורם לכל הבעיות ...

ההתרשמות והפרשנות שלי

בזמנו ב2012 שלומי קוט רכב מהר מאוד את ברווט 400 , אבל לא לפי הספר ולא עמד בכללי הPBP הנוקשים .
נוצר בעיה היו הרבה ויכוחים , למרות זאת שלומי השתתף ב PBP בח"ל וסיים בהצלחה .

שנה אחר כך ניסה לחזור בכל דרך אפשרית גם באופן עצמאי אבל מנעו ממנו , חזרו הוויכוחים גם בפורום .
בזמנו יאן שכב על הגדר למען שלוחי הארגון הצרפתי שחסמו טכנית את המשך דרכו של שלומי .

ההיסטוריה חוזרת בברווט 400 תחילת 2014 יאן רכב מהר מדי ולא לפי ספר הכללים הנוקשים של הPBP ונמצא בסיטואציה דומה למי שצופה מהצד .
עובדתית יאן נחשב לאחד הבכירים ברוכבי המרחקים בארץ , לא משתתף בברווט הראשון בארץ למרחק 1200 ק"מ וזה חבל .

מסכנה שלי : לא שוכבים על הגדר בשביל אף אחד .

כללי הPBP בגירסה הישראלית כנראה נוקשים יותר מההלכה , אני לא יופתע אם טל יפסול את עצמו ברגע שיעשה טעות .

אריה סדובניק
 

oferlev9

New member
אריה , המסקנה שלך לא נכונה . עזרה לזולת ראוייה להערכה!

 

rubber duck

New member
לא הבנתי את המסקנה

מה הקשר בין עזרה לזולת לבין מהירות רכיבה

אני יודע מעט על שתי התקריות ( אולי לא מספיק כדי לקבוע דברים בצורה מוחלטת אבל מספיק כדי לתת כיוון )

בשני המקרים בוצעה הפרה של התקנון
במקרה של שלומי מדובר על כיפוף פינות שיטתי
במקרה של יאן מדובר על עבירה שהיא קטנה ( לאחר שנמצא החלק החסר )


כמי שעסק במשך שנים לא מעטות בשיפוט ספורטיבי
הכלל הבסיסי ביותר של שופט הוא שעל החוקים שומרים תמיד
לא חותכים פינות בחוקים

וזכור לי מקרה שבו שימשתי כבורר
משמעות ההחלטה שלי הייתה אישור או אי אישור של יציאת מתחרה לאליפות עולם
החלטה לא פשוטה שנגעה לחריה מתקנון כדי לאפשר לבחור צעיר להכנס לנבחרת

למרות הסימפטיה , חיתוך הפינה היה יוצר תקדים מסוכן מבחינה ספורטיבית
וזה דבר שלא יעשה

הבחרו התחרה שנה לאחר מכן באליפות אירופה והודה לי על זה שלא אישרתי ל לצאת

שבת קסומה

שרון
 

odedbc

New member
אפשר לחכות עם זריקת בוץ עד תום הברווט? לא מגיעה לטל

לא מגיעה לטל הזכות לענות?שלומי קוט לא רק שזילזל בתקנות והפר חוקי הברווט, אלא הגדיל ושיסה את חבריו בטל בצורה מלוכלכת ומכוערת.ולהבדיל אלף הבדלות, העובדה שיאן לא הצטרף לברווט 1200 הנכחי, בגלל תקלות, ממש מצערת. בניגוד לשלומי, יאן הוא עמוד תווך וחסרונו מורגש.
 

oferlev9

New member
כבר אמרתי לטל מספר פעמים בעבר שבתחום כל כך קטן חבל שיש כל כך

הרבה מריבות ופסילות מיותרות של רוכבים
&nbsp
 

ariasdo

New member
מהרגע ש oferlev9 שם תמונת הודעה של יאן בנושא סירוב בהשתתפות.

עקב פסילות שלו ושל שלומי , אי אפשר להשאיר את ההודעה באוויר מגיע למעט הצופים בפורום סוג של הסבר על מה מדובר
ואפשר גם להבין את יאן שכותב זאת מכאב ואכזבה .

יחד עם זאת מסכים איתך שלא היה צריך לדון בזה עכשיו כאשר טל רוכב ולא יכול להגיב , היה צריך למחוק את השרשור .

אבל יש בעיה כרגע אין מנהלים בפורום , אחד פרש והשני תקוע אי שם בברווט .

אריה סדובניק
 

shlomi kot

New member
מאחר והוכנסתי לדיון שלא בבקשתי, מסכים עם ההוגנות של ההמתנה

יחד עם זאת, הפסילה שלי היא משהו שידוע לטל ולי ואין לה שום קשר לחוקיות.
למרות שיש לי הרבה מה להגיד בנושא (אף על פי שאני כבר לא צד לו, אך למען הדורות הבאים) כאמור,מן הצדק, בפורום זה אמתין שטל יסיים את הרכיבה ועד אז אאחל לו בהצלחה..
 
כל הכבוד לרוכבים שמסיימים כאלה מרחקים.

יש מעט אירועים בארץ אז חבל שכל כך מעט מגיעים. רוכבי מירוצים ועלית כמו ב RAM ינסו לנצח והממוצע יהיה בהתאם.
 

odedbc

New member
גרשוני, לסדרת הברווטים 200 העונה, הגיעו עשרות. מעבר לזה

מ 300 ק"מ ומעלה, התנאים משתנים וזה מתאים רק לבודדים.1000 ומעלה- להערכתי יש בארץ כיום רק כתריסר רוכבים שמסוגלים, כולל שלומי קוט ויאן.ובקשר לאלו, נקווה שאפשר יהיה לעשות שלום בית ויחזרו לנבחרת הברווטים.
 
מקווה

שלברווטים יזנקו רוכבי עלית שיכולים לרכוב 1000 ק"מ בקרוב ל30 ממוצע קמ"ש כמו בשאר העולם.
 

ariasdo

New member
ה טראטלט טום מרמרי ושותפו רכבו 31 ק"מש ה אבל רק 480 ק"מ

ממטולה לאילת דרך הבקעה וכביש הערבה שזו הדרך המהירה ביותר ובתנאים אידאלים

אם אופני נג"ש , אורוברים , רכב לווי ,ללא ציוד ברווט , רק בקבוק מים , ולפי הדיווח הם היו שפוכים וגמורים .

זו רכיבה שלא עומדת בתקנים של ברווט לפחות על פניו זה לפחות 4 פסילות משמעותיות .

אריה סדובניק
 

boaztam

New member
חוקי הברוורט

אפשר לקבל הפנייה לרשימת החוקים?
כדי שאבין על מה כולם מדברים.
בועז
 

ItsikH

Member
מזכרון בלבד, עיקרי הדברים, יש אכן תקנון מסודר אי שם
  • בין הקונטרולים - אסור רכב מלווה - אפילו לוגיסטי - אסור דראפטינג על רוכבים מזדמנים שאינם משתתפים, ודאי שאסור דראפטינג על כל רכב שהוא, חובה לציית לחוקי התנועה, אפוד זוהר ותאורה עצמית חובה בשעות התאורה. ודאי שחובה לרכוב במסלול המוכתב ובו בלבד.
  • בקונטרול - יש הוראות בהתאם לארגון הארוע, באיזה אופן לתקף את הביקור בקונטרול - תמונה, חתימה או קבלה, לכל קונטרול יש חלון שעות מחייב שמגדיר ממש את ההצלחה בביצוע הברווט.
 

ItsikH

Member
למיטב ידיעתי רק תום רכב את *כל* המרחק, ויש לדייק - התנאים
למרות המסלול הנוח לכאורה [לא מדויק כי יש כמה עליות בדרך, אם כי נוחות], היו לתום רוחות פנים לא אופייניות ואפילו גשם.
המשחק של תום היה שונה מראש, לכן ל"פסילה" אין כאן משמעות - ממש כמו המטולת של מור ושלי ב-2005, את הכללים קובע השחקן עצמו, ועומד בהם. אין צורך בקונטרולים כי הוא עצמו קובע את הדרך, ולכן גם את מועד הארוע הוא קובע לעצמו לפי יכולתו ושיקול דעתו ללא צורך בתאום עם איש למעט שותפיו, רכב מלווה מותר כל זמן שאין דראפטינג על הרכב עצמו - ציוד, אוכל ושתיה רובם ברכב. גם דראפטינג על רוכבים אחרים מותר, אפשר לראות מדוגמאות אחרות מאז איך דראפטינג על רוכבים, אפילו מתוכנן מראש, לא עוזר כלל, כי רוכבים כאלו לא משרתים את המטרה הסופית אלא רוכבים בקצב שלהם, ולרוכב שבונה על מלוא המרחק זה עלול להפריע במקום להועיל. למי שיצליח לגייס רוכבים ישראלים שיתנו לו "שירות פועלים" אמיתי - אני מצדיע, כי הרוכב הישראלי החובב לא ממש יודע איך להיות פועל ולעבוד בשביל מישהו אחר באופן מתואם.
 

ariasdo

New member
לא הבנתה את הכוונה שלי אני התייחסתי לנושא המהירות הממוצע

ביחס למה שכתב גרשוני והדוגמה של טום מרמרי היא לצורך ק:מ למהירות ממוצעת לרוכב שנחשב בארץ למהיר ביותר למרחק 500 ק"מ .
וזה מראה ש 30 קמ"ש למרחק 1000 ק"מ זה לא ראלי לשום רוכב ישראלי בתנאי ברווט .

אני לא צריך הרבה להסביר לך שלרכב ערום עם חולצה מכנסים ומים , באופני נג"ש כולל ארובר שרכב הליווי סוחב את כל הציוד והמסלול יותר נוח , נותנים תנאים שלא קיימים ברכיבה ברווט .
ובנוסף החלק העיקר החשוב הוא הגדלת מרחק ל 1000 ק"מ ויותר מצריך הרבה יותר מנוחות ,שינה ,הפסקות אוכל וכו' .

כול המרכיבים האלו ובמיוחד ההפסקות הדרושות מוסיפים זמן לברוטו (מודדים רק זמן ברוטו )
ולכן המהירות הממוצעת יורדת משמעותית ביחס לרכיבת 500 ק"מ .

השימוש שלי במונח פסילה ( 4 פסילות זה כדי להראות כמה הכללים קשוחים בברווט ורכיבה כזו לא עומדת בתנאים )

אריה סדובניק
 

ItsikH

Member
המשחק השונה אומר שהמהירות פשוט *לא מעניינת* אלא לכל היותר
כקוריוז. אם איני טועה, תום רכב 32 קמ"ש ברוטו - 15 שעות - מור ואני רכבנו 29 קמ"ש ברוטו.

עד 600 ק"מ ניתן לרכוב ללא הפסקה ממושכת, עד לשינה הראשונה כללי הברווט משפיעים רק על העצירות - גם לקונטרולים וגם לתדלוק [לרוב שניהם יחד לחסכון בזמן].
 

ariasdo

New member
אני ניסיתי לרמוז שהנתון של 30 קמ"ש ממוצע למרחק 1000 ק"מ

שגרשוני כתב (בתגובה מקווה ) לא ראלי , לא מציאותי , לא קיים ליכולת הרוכבים בארץ .
הנתון הזה מבלי שגרשוני התכוון מגמד מאוד את הברווט שהממוצע שלו ברוטו קצת מעל 13 קמ"ש .

ולכן ניסיתי להסביר בכל דרך אפשרית ש 500 ק"מ של טום זה לא ברווט 1200 ק"מ , ותנאי הרכיבה הבסיסים לא דומים בשום פרמטר .

אריה סדובניק
 
למעלה