הצטרפו חדשים לפורום?

i l0ve u

New member
הצטרפו חדשים לפורום?

אם כן בואו נעשה שרשור הכרות.. 1. שם - בר 2. גיל- 13.5 עוד מעט.. 3. תאריך לידה- 4.7.89 4. אנשים שאתה מכיר בפורום- טל, ג´ני ו..זהו נראה לי.. 5. תחביבים- מוזיקה בעיקר..ואינטרנט.. 6. כמה זמן אתה רוקד סלסה?- אני לא רוקדת.. 7. אה ושכחתי איפה אתם גרים {בשביל המפגש פורום..]- כפר יונה... ו..יש למישהו עוד שאלות?? זה יהיה נחמד אם כל 1 יעשה לעצמו "כרטיס" כזה..אז יאללה..
 
רעיון טוב ../images/Emo45.gif אז.........

שם: טל גיל: צעיר במיוחד
ואני מכיר וכמעט את כולם.... והתחביבים שלי בעיקר: סלסה , לצאת לבלות , אינט´, לשמוע מוזיקה, לצחוקקקק ו....זהו (נראה לי) ואני רוקד סלסה בערך שנתיים ואני גר בכפר יונה (כמו ג´ני ובר) ד"א ג´ני לא רושמת כ"כ בפורום אבל היא ידידה שלי ושל בר והיא גם השותפה שאיתה אני הולך למועדוני סלסה... בקיצור קוראים לה 90% אנג´ל (משהו כזה) ואם יש עוד שאלות את מוזמנים לשאול...:)
 

±Cool Girl±

New member
אחלה רעיון.. ../images/Emo66.gif

1. שם- אורטל 2. גיל-16 3. תאריך לידה-28/10/86 4. אנשים שאני מכירה בפורום- אם הכוונה היא במציאות.. אז אף אחד
5. תחביבים- מוסיקה, סלסה, אינטרנט, מסיבות, חברים, ים וכו´.. 6. רוקדת סלסה בערך שלושה חודשים. 7. גרה ליד נהריה.. רחוק מכוווווולכם
זהו נראה לי
 

±Cool Girl±

New member
חחחח.. למי אכפת ממתי כספי?? ../images/Emo66.gif

דרך אגב... גם נמרוד לב גר פה וגם.. נווו.. איך קוראים לה... אוףף שכחתי!!
בכל אופן.. אני רחוקה מכוווולם...
 
חחחחח....

פשוט רציתי להראות לך שאני מכיר ת´מקום
ושאני זוכר איפה את גרה...
אבל לא ידעתי שנמרוד לב גר שם...
 

Dshira

New member
אוקי

שם- שירה גיל - 19.5 (אני הכי גדולה פה או שיש יותר גדולים ממני??) (זקנה!!!) :) ת.ל - 12.4.83 אנשים שאני מכירה בפורום - כמו שאמרו פה, אם הכוונה במציאות אז אף אחד, אם מהאינטרנט אז טל ולולה לוליטה (ענבל). תחביבים - אין לי כל כך זמן לתחביבים :), ציור צילום סלסה אני רוקדת כולה כמה חודשים. ואני גרה בהוד השרון. זהו :)
 
שירה - את לא הכי גדולה בפורום ../images/Emo13.gif

יש כאן בפורום אנשים שיותר גדולים ממך בהרבה
פשוט הם רושמים פה ושם...
 
שלום.

אני איציק בן 18 עוד חודשיים. תאריך לידה: 2.2.85 אני עוד טרי בסלסה.. כמה שבועות. ואני מירושלים זהו נראה לי ..
 

גלגלולה

New member
ממש לא הכי גדולה

אני בת 25. ואני כמובן לא מכירה אף אחד פה, כי כולם פה צעירים ממני באיזה 10 שנים, ומי רוצה להסתובב עם זקנה כמוני..
 

The Spirit

New member
הצטרפתי ממש בשניה הזאת בהמלצה של טל

אני אלירם בן 16 מבית שמש מה אני עושה, מה אני עושה? אני שר (אם תרצו אני אשיר לכם במפגש...) אני מנגן, רוקד סלסה רק איזה חודשיים, ואני מת על זה, אני אוהב מסיבות דאנס וסלסה, אני אוהב לדבר, הרבה מאוד, לפעמים יותר מדי. אני אוהב לאכול... זה עושה אותי רעב (יש מולי שניצל של אמא, ואני ממש רוצה להפסיק להקליד לרגע), טוב, אני מרשה לעצמי... *ביס* *מים* אני גם מאוד אוהב לטייל, במיוחד בחוף בת"א מי שמכיר את חוף ירושלים ליד בניין האופרה. אני אטוהב לטייל כזה בלילה, כשיש אוויר נעים, ורעש של מכוניות, ופשוט להסתובב ולדבר, מי שמטייל יצטרך לסבול את השירה שלי, וגם חייבים לשיר איתי, וגם לעשות שטויות, כמו להציק לאנשים, להפחיד ילדות קטנות, ולעשות פאדיחות אחד לשני. זהו, אין לי כח לכתוב, אני רעב, ואמא יש רק אחת. כתבתי לכם קורות חיים! forgive me אה, כן, אני גם מכניס לכל משפט שני שלי מילה באנגלית, בדרך כלל כשאני מדבר, פחות כשאני כותב. ביי בינתיים ושמחתי להכיר את כולם. למרות שעוד לא הכרתי אתכם, רק עכשיו נכנסתי, בעצם לפני 5 דק´, לקח לי חמש דקות לכתוב את זה, הייתם מאמינים? חמש דקות, זה מוגזם לא? טוב אני אפסיק ל^$%^ לכם את השכל. סליחה על ההתבטאות.
 

CluBeRiT

New member
וואי לא הייתי שם כמה חושדים טובים

מאסו עליי האנשים שם. חוץ מכמה יוצאי דופן כמובן
 
למעלה