הציונות של הקולנווע

film

New member
הציונות של הקולנווע

אני יהודי ציוני. לא דתי במובן המקובל, אבל עם שורשים ומהות יהודית. לכן אני גם קנאי לקולנוע הישראלי והולך לכל סרט שיוצא, ולו כדי לעודד את הקולנוע הישראלי. אני קורא לכולם לעשות כן, זה נורא חשוב שיהיו כאן יוצרים משלנו, שיקדמו את הקולנוע הישראלי ויצעידו אותו אל עבר המקום הראוי לו ! אתם איתי ?
 

yuval-LASKIN

New member
לא...

אני לא נמשך לסרטים ישראליים....אף פעם לא ממש אהבתי אותם ואני לא ישלם 30 שקל לכרטיס כדי להזדהות עם העם שלי...או כדי שיילך להם יותר ולעודד את התעשייה, אם אני לא יהנה. סרטים ישראליים - בשבילי, ת-מ-י-ד לטלוויזיה...
 
כן לסרט הישראלי

נכון שלא כל הסרטים הישראלים שווים צפייה ``(אפילו בטלוויזיה), אבל כן חשוב מאוד, במיוחד לאוהבי הקולנוע, לעשות הכל, כולל צפייה, כדי לעזור לקולנוע הישראלי להגיע להיות מה שהוא מסוגל, עם קצת תמיכה והרבה כסף.
 

shlomimi

New member
זבל בקולנוע

היום יש בעיה קטנה,שכל סרט ישראלי חדש שיוצא הוא מגעיל בצורה מפחידה. הסרטים הישראלים הטובים באמת,הם סרטי הבורקס הישנים,כמו ``אסקימו לימון``,``צ`ארלי וחצי``,``אלכס חולה אהבה`` ועוד. היום כל יוצרי הסרטים חושבים את ישראל להוליווד ומנסים להוציא סרטים ``כאילו אמריקאים``,והתוצאה מביכה.
 

רוזבד

New member
אין סיכוי

אין כבר סיכוי לקולנוע הישראלי כבר מזמן אבד עליו הכלח זה לא רק עניין של תקציבים זה גם עניין של רצון מצד יוצרי הסרטים והשחקנים ולפי איך שהמצב נראה, לא נראה כל כך שיש רצון לעשות סרטים ישראלים בעבר היו אולי עושים הרבה יותר סרטים ישראלים (שחלקם אף הפך לסרטי פולחן) אך היום כבר פחות ופחות עושים סרטים ישראלים (עובדה שרוב השחקנים בישראל מתמקדים בתאטרון והתאטראות בארץ יותר מוצפים מאשר אולמות קולנוע שבהם מוקרנים סרטים ישראלים)
 
למעלה