הציור הראשון לניתוח :)

FreeFeeling

New member
הציור הראשון לניתוח :)

הינה אחד מהציורים שלי ושמו הוא Mountain Queen בהצלחה. בן באור
 
מעניין שבחרת דווקא את הציור הזה

שיעבור אבחון ! המממ....... טוב, קודם אחרים...
 

yelly

New member
אני חייבת להגיד משהו!

אני לא ממש מבינה בניתוח ציורים אז כל מה שאני יכולה זה שהציור ממש ממש יפה ומרשים
 

תיקתקית

New member
מעניין מעניין מעניין

קודם כל אציין שאתה מאוד מוכשר, לפחות לטעמי :). הציור מדבר אלי, ואולי אני קצת משוחדת. אז ככה - אני אתחיל מהסוף. הסתכלתי והסתכלתי על התיור, בחנתי גם, ופתאום למטה, אני רואה - בן באור, ועוד באנגלית. האותיות שבורות. כמה מוזר! אדם שמצייר ביד כל כך מיומנת ובמשיכות כאלה רכות, מדוייקות-לא מדוייקות, כותב במין מאמץ כזה. ראיתי, ע"פ ההודעות, ששי לך דיסגרפיה. רוצה לשמוע את דעתי? אני חושבת שבכתיבה אין ביוטי ליצירתיות שלך, לפי דעתך, ולכן את כותב שבור, כאילו מתאמץ לחקוות את מה שלימדו אותך, אבל לא מצליח. כי זה לא באמת מה שאתה *רוצה* לעשות - אתה רוצה לכתוב בדרך המקורית שלך. השערה בלבד. ועכשיו לציור - מאוד עוצמתי. קשה קצת לצאת מהפאזה של - לבקר ציור לפאזה של לאבחן תכונותיך, אבל אני חושבת שאם בציור משתחררים, באופן כללי, אתה משתחרר. כלומר אתה אדם מופנם יחסית, ורעיונוצ כמו אישה חצי עירומה ומוארת הם בעיקר בראש, הם הרבה רצון למימוש. אני חושבת שאתה גם מעריץ אותה, באיזושהי צורה. משהו שהיית רוצה להיות או שיהיה לך. (ומי לא? היא נורא יפה :))) ). יש גם ניגוד בין הפשטות של החזיה למורכבות של השמלה (אני שוב נשמעת כמו מבקרת אומנות..) וזה מעיד על מקוריות. רצון להיות מסתורי, אולי? נפש עדינה ומורכבת מאחורי פנים פשוטות? אני חושבת שיש בזה הרבה מן הנכון, ונדמה לי שהמערה שם מנסה לסמן לנו שיש עוד הרבה מה לגלות, רק תכנסו ותחפשו. זהו. או שטעיתי בגדול, או שצדקתי :). אשמח לשמוע תגובותיך.
 
נוף מדברי, על הכוכב שלנו ../images/Emo35.gif ברקע

זריחה, ודמות שרואים שהיא מצוירת, ואין כוונה שתהיה ריאליסטית, דמות נשית כוסית ביותר, לבושה במן שמלה-גלימה וחזיה, בצבעים מושטחים. למעשה זה ציור שדומה לפוסטר יותר מאשר לציור קלאסי. הדמות בתנוחה סקסית, אבל גם חצי נופלת, מסתכלת בעיניים ספק עצומות ישר אל ה"מצלמה". ואת הציור הזה אתה מוסר לאבחון. מעניין, הדמות הזאת בדיוק מתלבשת או בדיוק מתפשטת ? ככה אתה מרגיש שאתה מוסר ציור לאבחון? עומד להתפשט ? נגיד שכן, ונגיד שהדמות היא גם ייצוג של עצמך... ספקולציות, ספקולציות... יש הרבה סקרנות... חסר לי צבע, שמחה, חיים וגם חיבור לעולם המציאותי. יש לך אולי נטיה לברוח לעולמות אחרים? עולמות של דמיון? ואולי רתיעה מהתמודדות עם המציאות היומיומית? קשה לך למקם את עצמך בתוך החוויה של היומיום? כתבתי הרבה ולא מסרתי הרבה תוכן אבל בציורים גם אני חובבנית...
בוא נשמע קצת פידבקים !
 

FreeFeeling

New member
Wow...

סליחה אל האיחור של התגובה. Yelly: תודה רבה לך אל התגובה החיובית ואל התמיכה. חשוב לי לשמוע דברים טובים אל היצירות שלי תודה. תיקתקית: תודה אל הפידבק החיובי. מאוד חשוב לי לשמוע מאחרים שהם גם אוהבים את מה שאני עושה. בקשר להיבחן שלך ממ גישה מאוד מעניינת. ואני צריך אוד לחשוב אל זה ,זה באמת מעניין. יש שם דברים שלא חשבתי אליהם. כן... היא באמת מדהימה ואני באמת רוצה משהיא כזו. :) ) מיכל בן טובים: "ככה אתה מרגיש שאתה מוסר ציור לאבחון? עומד להתפשט ?" לא שחשבתי אל זה אבל התשובה היא בהכלת כן.... אולי בגלל הבעיה של חששות מהעבר בגלל הבית ספר הישן שלי שכול דבר שם היה נוראי ולהמרות שהיו אמורים להכיר בבעיות הדיסלקציה שישי לי אם עסו ב ד י ו ק ההפך. ולא ניסו להבין או לעזור ! אני מאוד מקווה שהבעיה הזו תעלם בקרוב כי אני צריך להמשיך הלה. "חסר לי צבע, שמחה, חיים וגם חיבור לעולם המציאותי." לקרת סוף ההודעה אני מצרף הסבר למה אני מצייר ככה אבל נכון לרגע זה אני יוסף את המילה שהצבע השחור מוסיף הרבה דרמתיות. "יש לך אולי נטייה לברוח לעולמות אחרים?" אפשר לומר. אני רוב היום משתדל לשמוע מוזיקה ואם לא יוצא לי בגלל העבודה אז ברגע שאני מגיעה הביתה אני מאוד צמה לחומר הירק הזה. וישר מתחבר. :) "ואולי רתיעה מהתמודדות עם המציאות היומיומית?" לא מדויק. אני מאוד שמח בעבודה שלי וגם מהיחס של האנשים קלפי. מה כן החדשות שישי בארץ שלנו זה נורה ואם זה קשה לי להתמודד (אני בתך שלא רק לי). "קשה לך למקם את עצמך בתוך החוויה של היומיום?" לא אבל חסר משהוא מין תבלין שכזה. ואחרי שגיליתי את הכוח שבציור אני קבר משתדל שלא לבתר אליו זה אחד הדברים הטובים ביותר שגיליתי !!! בארץ שלנו קשה מאוד לצייר פרחים וילדים צוחקים. כול הזמן אנשים נהרגים פה סתם בגלל פוליטיקה. ומלה בלגן ,הכול יבש בחוץ ושום דבר לא ירוק כמו וארופה. וכמאת אין לנו מים לשתות. בקיצור על הפנים !!! אני מקווה להגיע בקרוב לציורים תמימים של כול מיני פרחים וילדים צוחקים אבל נכון לרגע זה אני מצייר מה שאני הכי נהנה מימנו ומשהוא אם כוח שיעשה משהוא לי אישית וגם שהצופה ירגיש את אותה התחושה או משהוא דומה. טוב הכי נכון שאני יוסיף לפה את מה שאני כותב באתר שלי ולדעתי הבסיס לציור שלי. הינה.... "מצייר אנשים ,מוצא בציור האדם: רגש עוצמה וכוח. אני רוצה שציור יספר לי סיפור,שיראה לי משהוא שייתן לי לחלום אומנות היא חופש !" מחשבה ושאלה. אני לא בתך שהבחון ציורי ישקף אותי אבל אני יודע שישי בזה אמת ולא אמונה. זה לא תמיד יוצא מדויק אבל בהכלת באל יכולת מדהימה ומפתיעה. אחד מהדברים שמהרהרים את המחשבה שלי לגבי האבחון עבורי היא זו שאני יודע פרופורציות ולכן משתדל לעסות את הציור בפרופורציות הנכונות. או לחילופין מסתכל אל מודל. ולכן אי אפשר לבדוק כמה נתונים שקיימים בהבחון אצל משהוא שאין לו את הנתונים והראיה הללו ? מה לעסות אני נוצרתי בן ולכן משום מה נימשך למין הנשי : )) ולכן זה אולי הנושה שאני הכי אוהב לצייר. אני גם דיי צעיר ככה שהנושה יותר מעסיק אותי !? גם האישה היא אדינה במבנה וככה אני יכול להגיעה לתוצאות רצויות ולהרגשה אחרת בזמן הציור. אני מקווה שהציתותים הייתה גישה נכונה ושאין אם זה בעיה כול שהיא ? סליחה אל השגיאות בניסוח ובכתיב. סליחה שזה ערוך. מקווה שהיתי ברור. הרבה תודה אל היחס והעזרה בברכה ובאהבה בן באור.
 
היי בן ../images/Emo13.gif אני לא מרשה לך להתנצל !

אתה בסדר כמו שאתה ודי כבר להתנצל !
אני חושבת שזה שאתה יודע פרופורציות לא מפריע לאבחון ותודה רבה על הפידבק המפורט ! אתה מוזמן לשלוח לנו עוד וגם להצטרף לאבחונים של האחרים ובמילים אחרות : ברוך הבא !!!
 

tiktakit

New member
בטח שתרגיש ../images/Emo13.gif

ורציתי להוסיף - יש בך מן העדינות אם אתה אוהב לצייר נשים, עד לפרטי פרטים, לא כך?
 

Eliad_11

New member
בן באור, ככה סתם בבוקר יום א´

תחילה אציין שזה אחלה של ציור! ויש בך! תראה, התחלתי לעשות רשימת נקודות כי הציור שלך גדול ולשים 2 חלונות על המסך אחד זה סיפור, בכל מקרה החלטתי לשלוח את הנקודות כפי שכתבתי ולא את הסיכום הכללי ואת כל ההשלכות, קצת לא היה ברור לי מספיק וקצת בגלל שאפשר להבין מהם מספיק... אלה רק נקודות למחשבה ולא האופי שלך... אל תתפוס אותי במילה ואל תתרגש או חס וחלילה תעלב מזה! זה רק ניסיון שלי ושלך. אחד-אחת...ציור מושקע וארוך, חשוב חשוב מחשבה חשיבה חשיבות...מתחבא, נסתר...יוצא/נכנס/עומד... בדמות נשית ויפיפה...רק הדמות הזאת תביא את השמש שלא תאיר? ....צא מנשל הנחש אך כעצמך ולא כאהוב החברה..."אני טיפש" "מכוער", רגשי נחיתות וסיגוף...עדיין יושב ומבכה כמה מר הגורל...לבד...מה כאן אינך רוצה לראות?, מעלים עין אחת...איפה אבא ואמא?,(יש פה קרוב משפחה אחר,מישהי שהקיפה והגנה, אבל גם לה הצבת מחסום...דורך במקום), סטטי...אין הרבה נתינה...תפיסת חיים מטושטשת.. חיפוש...עומדת זקופה, בתוך מערה היא משפילה ראשה, לא נראה שיש לה בעיות גב,איפה הגב? מאיפה היא?...השמש מאחור, עולה ואין אור..לכאורה יש אור אך איכה?..זאת שמש? או דלת למקום אחר? 2 דלתות אחת שחורה והשניה צהובה, קיצוניות, אתה באמצע בדמות מסכה..יודע מה יותר חזק אך עומד באמצע... לאן תלך ואיך, איך?, אין רגלים, יש רמיזה...אין לאן לברוח...אין רצון לברוח...למעלה חסום, מי חסם?...אין תנועה...בוחן את התגובות החיצוניות של חשיפת הדמות, אך הדמות היא לא אתה, היא דמות של "בינתיים".אין לה צל ברור, היא לא קיימת...היא רק מסכה של שלד רעב ועצוב, השורש שם...מעניין מה גלימת הקסמים תוציא עכשיו?...אתה סוחב דברים ממזמן ולא נוטה לשכוח או לסלוח...נוטה לראות בעיקר את החצי הריק...אסתטיקה גבוהה, קפדנות על איכות..תזכור שאסתטיקה איכותית לא מהווה ערובה לתוכן, יש חוכמה רבה אך היא לא ממומשת - חסר ביטחון - משהו נוטה בסלע השמאלי כמו גם בה, לכיוון ימין - לא פה ולא שם ולא ישר...הגלימה כמעט מגיעה ונוגעת בחושך... תחושה של הר גבוה, אך עם זאת מערה (פנימה)...איפה אנחנו?, חלום מציאות, אמצע, "נמנע" , לא לוקח החלטה?, למערה ולחושך שממנה יש סוף (גג), לאור אין, מתפרץ ונועז...ניצנוצי אופטימיות... מה זה בפינה השמאלית? , ים סגול, אבן סגולה, מדרגה, גבול??? איפה הצבעים ה"חיים", מלבד הצהוב והסגול? עכשיו שמתי לב, יש גם שם Mountain Queen , למה לא בעברית?, למה לא Queen of the Mountain ?, מלכה...כמה גדולה וחשובה...מלכה רזה מאד...יפה אבל בלי לדעת... אין מראה או סביבה כדי לדעת, מי הנתינים שלה, איפה תחום ממלכתה?...ולמה היא לא שמחה? אמרתי נקודות אך גם צורת התנהגות, רגשות ודרכי מחשבה... תזכור שזה רק מחשבה... תודיע לי מה דעתך... אלעד יום אור וטוב :)
 

FreeFeeling

New member
תגובה.....

tiktakit: "יש בך מן העדינות אם אתה אוהב לצייר נשים, עד לפרטי פרטים, לא כך?" אבחנה טובה.. זה נכון... הבעיה היא שלפעמים אני יותר מידי עדיין (בכול תחומי החיים) Eliad_11 : היה קשה לי להבין את המשמעויות שבכתיב. בהמשך היום אני אשתדל לכתוב תשובה יותר מפורטת. יובל האדמוני: "תשקיע בעצמך !! ממש יפה , אשמור אותו”. תודה רבה ! אני בקרוב ישים אוד ציורים (גם שאוד לא צוירו ושיצוירו) אתה מוזמן לבו לבקר ולהתרשם.
 
למעלה