הצילוווווווו!!!!

מירי172

New member
הצילוווווווו!!!!


אני לא מאמינה, פשוט לא מאמינה! הפייסבוק כותב לי מכיוון שייש חשד שהפרופיל שלי שולח ספם, הוא נחסם זמנית!
בשבועיים האחרונים בקושי התקרבתי לפייס, כמעט ולא משתפת, בטח ובטח לא מתייגת - בחיים לא, אף פעם, סולדת מזה, וחוסמת תיוגים של אחרים, מדובר בפרופיל האישי, אין שם שום דבר מסחרי, ומה שייש זה לפי הכללים, מפרסמת בדף העיסקי ומשם משתפת בפרופיל האישי, וגם זה ממש בקטנה אחת ל....כמה שבועות.
הפרופיל מכיל ב - 95 אחוז תמונות משפחה, תחביבים, הילדים שלי וכו'.
לא מסוגלת להיכנס לחשבון בכלל וזה כמובן כולל גם את הדף העסקי שלי.
דפדפן כרום, הפייסבוק באנגלית.
לא מבינה, בחיי שאני לא מבינה, מה שלא ניסיתי לא עזר, אפילו ניסיתי ללכת לפי ההנחיות שלהם ולנסות להחליף סיסמה, כלום, פשוט לא מסוגלת לעשות כלום, שום כלום!

עזרה בבקשה
תודה מראש לכל העונים



 

shoosh2607

Member
מנהל
אני לא ממש מצליחה לקרוא את ההודעה

אנא העלי צילום מסך או שתכתבי כאן בדיוק את תוכן ההודעה המתקבלת כשאת מנסה להיכנס
 

מירי172

New member
מעתיקה...

We’ve Detected Suspicious Account Activity
It looks like your account has been spreading spam due to another person or website gaining access to some of your sensitive account information.

Sometimes this happens when spammers create a fake Page that offers you a great deal (ex: free plane tickets) in return for a specific piece of information from your account, like an access token.

We’ve secured your account, and will help clean up any recent account activity that didn’t come directly from you.
Continue

וזה בחלון הקטן....
Account Temporarily Unavailable
Your account is currently unable to use Facebook for Websites. For more information, please log in to www.facebook.com and follow the instructions you see there.

בפעם הקודמת כשזה קרה (לפני שבועיים בערך), הם לקחו ממני מס' טלפון לוידוי בכל פעם כשניכנסתי לפרופיל, היום אפילו את זה לא שלחו לי.

לא מבינה, מכולם אני שומעת שפייסבוק קודם בודקים את הדברים האלה לוודא שלא סתם מנסים להאשים, כאן למרות שבאמת אין כלום! לא בדקו, לא שאלו, ישר סגרו לי את הגישה.
 

shoosh2607

Member
מנהל
זה קורה. את לא הראשונה


אין לך יותר מדי מה לעשות מלבד להמתין. זה בדרך כלל לוקח עד שבועיים.
יש לך כנראה איזו אפליקציה שהתלבשה לך על החשבון ומפיצה ספאם בשמך.
כאשר תחזור לך הגישה, תחזרי לכאן ונראה מה ניתן לעשות על מנת למנוע את זה.
 

מירי172

New member
שבועיים?


מילא הפרופיל האישי, אבל גם הגישה לדף העסקי נחסם, הרי זה דרך אותו ערוץ, כך שאני חייבת להפסיק גם פעילות עסקית דרך הפייס במשך שבועיים.....!
איזה נזק

טוב, אין לי הרבה ברירות, נתראה בעוד שבועיים - בתקווה שזה באמת יחזור בעוד שבועיים.
 

shoosh2607

Member
מנהל
כמו שכתב בובו

בחלון הקטן כתוב שאם תיכנסי לדף הראשי, יש שם הוראות מה לעשות.
ניסית את זה?
ועצה - תמני עוד מנהל לדף כי אם תיחסמי לצמיתות תיחסם לך הגישה לגמרי.
 

מירי172

New member
ניסיתי

גם שם הוא זורק אותי החוצה כי הרי אני צריכה להכניס סיסמה...
השאלה למה הדברים האלה קורים? איך זה מגיע למצב כזה,
אם הייתי עושה פעילות עסקית בדף הפרופיל מילא....מבינה
לא עושה כלום, פרופיל אישי נקי לגמרי.
 

מירי172

New member
כתבתי בתגובה קודמת...

לפני שבועיים זה קרה בפעם הראשונה והלכתי לפי ההוראות עם בקשת מס' טלפון וכו' והכל הסתדר, הפעם כלום, ישר סגירה.
 

shoosh2607

Member
מנהל
את צריכה להיזהר מעכשיו

יש משהו בפרופיל שלך, אולי איזו אפליקציה או משהו ברקע, שגורם לחסימה.
תחזרי כשיסתדר לך וננסה להבין.
 

מירי172

New member
קצת קשה להיזהר

ממשהו שאין לי מושג מהו? כאמור, הפרופיל האישי שלי נקי לחלוטין ולפי הכללים.

תודה בכל מקרה, זה אכן מה שאעשה, עכשיו רק נשאר להחזיק אצבעות שזה אכן יחזור בתוך שבועיים...
 

shoosh2607

Member
מנהל
הכוונה שלי הייתה

לבדוק שאין אפליקציות סוררות וגם להוסיף מנהל. זה הכי חשוב
 

shoosh2607

Member
מנהל
כשתהיה לך גישה לך גישה לחשבון

אני אסביר לך איך בודקים
 

מירי172

New member
טוב אז.....

אחרי עדכון האפליקציה בנייד, בשעה טובה הגישה דרכו חזרה.
אבל לא דרך המחשב, חלון השגיאה 20034....חזרה על עצמה, מיד יצאתי משם.
האפליקציה הסוררת כנראה מגיעה מהמחשב...
השאלה עכשיו איך אני מזהה איזו אפליקציה? או באיזו דרך אני מגלה מה קורה?
 

shoosh2607

Member
מנהל
כמה דברים

1. ניסית במחשב מדפדפן אחר? אותו דבר?
2. מהנייד - תחלצי על שלושת הקווים למעלה מימין, תרדי עד ל apps ותלחצי על see all
את מזהה שם הכל?
אני לא מוצאת דרך למחוק שם. רק במחשב...
 

shoosh2607

Member
מנהל
מצאתי משהו

שלושת הקווים למעלה -
Account settings - apps - logged in with facebook
לחיצה על האפליקציה ואז למטה בסוף הדף - remove app
 

מירי172

New member
את מתכוונת...

גם אם הכל בסדר דרך הנייד?
מדגישה - הבעיה כנראה דרך משהו במחשב, כי רק שם מופיעה הודעת השגיאה.
 
למעלה