הצילו את חתולי כפ"ס

  • פותח הנושא menl
  • פורסם בתאריך

menl

New member
הצילו את חתולי כפ"ס../images/Emo70.gif../images/Emo124.gif

ציטוט מפורום זכויות בע"ח שבו אתם יכולים לעקוב אחר התפתחות המאבק: אנא, התאחדו - כל אוהבי החתולים, ובואו לעזור למטה המאבק בכפר סבא!! כל אדם שיבוא זה עוד רעש, ופחות חתולים שיילכדו במלכודות. מחר ומחרתיים ימשיכו הפקחים האכזריים של כפר סבא לנסות וללכוד חתולים. חשוב להבין, בזכות מאמציהם הבלתי נלאים של כ-25 איש היום, שעקבו אחרי הפקחים במשך יום שלם, וגירשו חתולים, ועשו רעש, והוציאו מספר חתולים מתוך המלכודות - בזכותם לא נלכד אף חתול. הפקחים נהגו כמו משוגעים, ניסו להפחיד את אנשינו, קראו למשטרה (שהגיעו עם שבע ניידות!! ועזבו מהר מאוד, לאחר שעיכבו לחקירה בחורה אמיצה אחת שצרחה לעבר הפקחים שהם רוצחים, ולטענתם גם שברה להם את הידית של האוטו). האנשים שלנו חייבים לחזור לעבודה שלהם, ולא יוכלו ברובם להיות מחר בשטח - חייבים את עזרת כ-ו-ל-ם!!!!!!!! יש לנו עוד יומיים לשבוע הנוכחי - מחר ומחרתיים, לעקוב אחר הפקחים ולהבריח את החתולים מהמלכודות. עיזור לנו - בואו נעשה מישמרות. לא חייבים לבוא מוקדם בבוקר או להישאר כל היום. אנחנו חייבים, חייבים עוד אנשים - חייבים שתבואו בהמוניכם, חייבים נואשות את עזרתכם!! קחו יום חופש ממה שאתם עושים - ובוא לעזור לנו להציל חיים ולהוכיח לכל הרשויות האטומות, אשר בקירבן יושבים שקרנים בני-שקרנים, שלא נשב בשקט כאשר הם הורגים לנו חתולים! לא החתולים אשמים בכלבת, לא החתולים מעבירים אותה, אולם החתולים נענשים!!! לא עוד! מי שלא יכול לבוא, שימשיך בנאמנות לשלוח פקסים ואימיילים, ואנא ממכם - מי שיכול לבוא, הרימו טלפון למטה המאבק והצטרפו מחר אל המפגינים: בין שבע ורבע לשבע וחצי בבוקר, ברעננה, מול משרדי המחלקה הוטרינרית ברח' יערה (רחוב קטנצ'יק שבו רואים ישר את המקום המבוקש). משם נצא לכפר סבא! רחוב יערה סמוך לצומת רעננה צפון - נכנסים מרחוב וייצמן לרחוב עקיבא, פונים שמאלה לציפמן, וממשיכים עד הסוף. (הופך לרחוב יערה) כדאי לבוא עם נעליים נוחות, וכלי מתכת לעשיית רעש להברחת החתולים: כפות, מכסי סירים ומחבתות. חברים, זהו רגע האמת. האם ניתן להם לקחת את החתולים או לא?... הפיצו את הבקשה בכל הפורומים - לכל רשימות התפוצה שלכם. אנחנו צריכים אנשים. האנשים האמיצים שנלחמו היום בנאמנות עבור החתולים לא יחזיקו מעמד לבד. אנא עיזרו! טלפון של מטה המאבק ניתן למצוא בהודעה הרצ"ב. חייבים לפעול, שילחו מייד פקסים ואימיילים לכל הגורמים האפשריים, הנקודות החשובות: - מדוע חזרו בהם בן חמו וסער מהבטחתם? - מציאת מקום הסגר בתוך תחומי כפר סבא - הפסקה מיידית של הלכידות לצורך המתה לא להפסיק לשלוח פקסים ואימיילים, החברה שם בחוץ נלחמים בכל עוז, אסור לנו להפקיר אותם. ד"ר עודד ניר - מנהל השירותים הוטרינרים, משרד החקלאות - 9681641 – 03 [email protected] ישראל כץ - שר החקלאות - 03-9485800 - [email protected] יהודה בן חמו - ראש עיריית כפר סבא - 09-7659555 - [email protected] מר רפי סער - מנכ"ל העירייה - 7659555-09 השר פורז - 02-5666376 - [email protected] מר דני נווה - שר הבריאות - 02-6705705 - [email protected] פרופ` יהודית נאות - השרה לאיכות הסביבה - 02 – 6535958 - [email protected] נופר רכזת מתנדבים - העמותה למען החתול www.cats.org.il
 

רֵעוּת

New member
אתם וההורים שלכם משלמים את

המשכורת שלה תראו תמונה שמתעדת אותה בשעת העבודה
 

menl

New member
הפעילות ממשיכה מחר

בואו בהמוניכם... בנוסף: תושבי כפ"ס - עיזרו לנו לאתר במשך היום את רכבי הפקחים. נא להתקשר מיידית למספרי הטלפון שבהודעה הרצ"ב, ברגע שבו תראו אותם: טנדרים מסחריים גדולים ארוכים סגורים מאחור. 1. טנדר לבן: 71 703 35 2. ואן מיצובישי עם 863 באמצע המספר.
 

badboy3919

New member
וואיי עוד שנייה מתחילה מלחמת עולם

שלישית בגלל כמה חתולים שחושבים שהם נגועים בכלבת...
 

לימור י

New member
קצת עובדות לפני שאתם מגבשים דיעה

בהלת ה - "חתולים נגועים בכלבת" זה טריק קטן ומאוד נוח למי שלא רוצה לעשות את עבודתו נאמנה אבל בכל זאת רוצה לצאת "גבר". המציאות אומרת אחרת, הסיכוי שחתול יחלה בכלבת וישרוד בשביל להעביר אותה הלאה הוא כל כך מזערי, שאני מניחה שיש סיכוי גבוה יותר לחטוף מכת ברק. הכלבת מתפשטת ברחבי הארץ בעיקר ע"י תנים נגועים, עיריית כפר סבא או יותר נכון השירותים הוטרינרים של איזור השרון יודעים על כך מזה זמן רב, בעבר דובר על פיזור חיסונים אוראלים ע"י פיתיונות אבל בעיריית כפר סבא כלום לא נעשה. כרגע ישנה בעיה קלה של כלבת, האמת היא שמתוך כלל החיות שחולות ומעבירות כלבת עד היום מצאו כולה חתול אחד. חתולים הם חיות מתבודדות ולכן אינן מעבירות מחלות בצורה מאסיבית, בשביל שחתול יחלה בכלבת הוא צריך להנשך ע"י תן או כלב חולה, בד"כ הם לא שורדים את הנשיכה כך שהם לא מספיקים להעביר כלום. אבל העובדות לא יצליחו לבלבל את השירותים הוטרינריים או את "הגאונים" שיושבים בעיריה, חתולי הרחוב הם מטרה קלה ונוחה, השמדתם "תוכיח" לתושבי העיר שמשהוא נעשה בנושא הכלבת, אז למה לא? זה שבתהליך הם רוצחים כמות מאסיבית של בעלי חיים, כאלו שנושמים ומרגישים, זה לא ממש מטריד אותם. זה שבכפר סבא יש כמות גדולה של מאכילי חתולים שבעצם מעקרים\מסרסים, מחסנים ומטפלים בחתולים גם זה לא מטריד אותם. המאבק הזה מתקיים בזכות פעילים מתוך העיר כפר סבא, כאלו שאת החתולים שלהם לוכדים למטרות המתה. לא מדובר באיגון קיצוני אלא באנשים רגילים שאוהבים חיות, ואת החיות שלהם עומדים להרוג. האם זו המדינה בה אנחנו רוצים לחיות? מדינה בה במקום לטפל בבעיה פשוט רוצחים את השעיר לעזאזל הראשון שמצליחים לתפוס?
 

eafek

New member
אם משמידים חתולי רחוב

מזמינים חולדות. מגיפת הדבר בהודו בשנות התשעים פרצה עקב ריבוי חולדות. את כותבת שאת שונאת חתולים. אפשר להבין מכך שאת אוהבת חולדות. גם דבר את אוהבת?
 
כמה עצוב שהמיסים הולכים לרצח חיות

במקום שבזול יחסנו ויטפלו בחתולים כמו שתל אביב הנאורה עושה כבר המון שנים אז מוציאים את כספי הציבור על רצח חתולים וכלבים ביניהם בטח גם חתולים וכלבים של משפחות וילדים לא חבל על כספי הארנונה? כמה משלמים ארנונה בכפר סבא?
 

arthurangel

New member
לא ניתן לזוועה להמשך!

השירותים הוטרינרים רוצחים מדי יום עשרות חתולים ברחבי הארץ. לא ניתן לזוועה להימשך, החתולים אינם אשמים במחדלי הרשות, הם אינם הגורמים או המפיצים למחלת הכלבת. 2 מליון חתולי רחוב בישראל עומדים לשלם את המחיר. היום אלו חתולי הרחוב, מחר הכלב/החתול שלך! עשרות אזרחים מתארגנים לעצרת זיכרון ביום רביעי ב-8:00 בבוקר מול משרדי שר החקלאות המאבק הזה הוא של כולנו. הגיעו בהמוניכם
 

xyxyxy

New member
ללא ספק יש להרוג את החתולים

זה הרבה יותר זול אין מה להיות יפי נפש ולבכות על כמה חתולי רחוב בכלל. עושים להם טובה.. החיים שלהם בזבל חחחחחחחחח
 
למעלה