הצילו. הצילו. הצילו.

demaoza

New member
הצילו. הצילו. הצילו.

יש לי מחסום כתיבה. בא לי למות. אהההה. / אדם מעוז זה התחיל בינואר 85´. הרעמים הלמו בעוז וטיפות גלשו להן במורד חלונות הזכוכית של בית החולים "אסותא". מספר אנשים בחלוקים לבנים צעקו ביחד "דחפי" ותינוק יצא החוצה, שותק. צוות הרופאים הוכה בתדהמה למראה התינוק שלא הוציא הגה מפיו הזעיר, לאו דווקא בגלל שתיקתו, אלא בגלל כיעורו היוצא דופן. 17 שנים עברו מאז, ואותו תינוק מפלצתי הפך לנער מחוצ´קן בעל הערכה עצמית נמוכה. סוף. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- פעם הייתי כותב סיפורים, כיום אני שוקל לעבור לקיפולי נייר. כבר חצי שנה לא כתבתי משהו נורמלי. חצי שנה! איזה דיכאון. הצילו?
 

NeTa G4

New member
:) לדעתי הסיפור ממש יפה

לדעתי הסיפור ממש יפה, ומזכיר לי גם כמה ילדים מהכיתה שלי...
 

vi-TAL-ity

New member
זה סיפור? ../images/Emo12.gif ../images/Emo96.gif

או שזו מציאות?
טלי
 

NeTa G4

New member
ברור שזו מציאות

ילדים מכוערים נולדים כול יום, ונשארים ככה לדוג: הארי פוטר, דורזה מתקפלניבויץ´
 

vi-TAL-ity

New member
נטע, לא מצחיק. ../images/Emo13.gif ../images/Emo96.gif

מוזר, אני פיענחתי את ההודעה הזאת בצורה אחרת. משהו כמו - קריאה לעזרה? מישהו שעומד לטבוע וצועק "הצילו"? מישהו שנתקע בתוך כלוב האריות בגן החיות ולא יכול לצאת? מישהו... טוב אני אפסיק. :) אבל כנראה שהבנתי לא נכון... וואו, אני בטח נראית כמו הילדה הכי סתומה בעולם... מה שלא רחוק מאד מהאמת. הילדה הכי סתומה בעולם היא שכנה שלי. אני רק אחריה. כמו הבדיחה הידועה: מי הגיע למקום ה-1 בתחרות הלוזרים? פרס? לא. לוזר נשאר לוזר. ולאדם מעוז, אם אתה צריך את זה - לכולנו יש מחסומי כתיבה, ארוכים יותר וקצרים פחות, אבל תמיד תמיד המוזה חוזרת בסוף. היא חייבת.
אבל בכל זאת אל תפסיק לכתוב, גם אם זה יוצא לא מוצלח. תמיד אפשר לזרוק את כל הדברים "הנהדרים" שיצאו לך לפח. ואם לא משתמשים בכישרון, הוא הולך לאיבוד. טוב, המשפט האחרון הוא סתם המצאה שלי, אני לא חושבת שהוא נכון באמת... הכי פאדיחה יהיה אם כתבתי את הקטע האחרון לשווא - תגיד לי שזה לא נכון...
טלי
"A clock! A clock! My kingdom for a clock!" Napoleon & the white rabbit
 

vi-TAL-ity

New member
אה ושכחתי לומר.. ../images/Emo96.gif

גם אני נולדתי באסותא. אז זה מקום טוב להיוולד בו!
טלי
ואם אנחנו כבר בעניין של the white rabbit... "Follow the white rabbit!" Trinity
 

NeTa G4

New member
הקריאה היחדיה שאני אומרת היא

בבקשה תגיבו על השיר השני שפירסמתי......!!
 
למעלה