גם וגם
אני דווקא מרגישה שחסר לו ידע מיוחד בנושא, הוא מדבר הרבה בטלפון תוך כדי שיעור מה שמפריע לי להתרכז, הוא לא חוזר על שרשרת הפעולות שצריך לעשות לפני פעולה מסויימת יותר מפעם אחת (אלא אם אני מבקשת במיוחד), הוא לא מחליף את הטון בין דיבור כללי על פעולות באוטו לבין פעולות שהוא רוצה שאעשה כרגע והוא מפתיע אותי ולא מכין אותי מראש לבקשות שלו (למשל הוא לא הכין אותי מראש כשאמר לי בפעם הראשונה להעביר הילוך בעליה ולא אמר לי שחייבים לעשות את זה ממש מהר. ככה שנורא נבהלתי...). ובתור מורה פרטית למתמטיקה (אני יודעת שיש אלף הבדלות) אני יכולה להגיד שאלה דברים שיכולים לעשות הבדל של שמיים וארץ עם תלמידים מסויימים (למשל כאלה שיש להם בעיות קשב וריכוז/בעיות התארגנות/חרדות) ויכולים להיות לא חשובים בכלל (ואפילו מעצבנים) להרבה תלמידים אחרים.
יכול להיות שהדברים האלה נראים לך מובנים מאליו כי אתה תמיד עושה אותם, אבל לצערי לא כל המורים כאלה.
בנוסף, אני מרגישה שהוא לא כל כך סבלני לצרכים שלי - ביקשתי לעשות שיעור שלם שבו אתרגל רק החלפת הילוכים והוא לא מסכים - הוא די נעול על "הדרך שלו".
אבל אני חייבת להודות שזה גם די מעליב לשמוע אחרי שיעור שישי שאצטרך לעבור לפחות 100 שיעורים בשביל לעשות טסט על ידני (אני צריכה ללמוד דווקא על ידני מסיבות חיצוניות שקשורות לעבודה שלי - לא מהעדפה אישית). אם המורה שלי לא מאמין שאוכל לנהוג על ידני קשה לי להאמין בעצמי... וגם, בסך הכל, לא עשיתי תאונה או התבלבלתי בין הברקס לגז, בסך הכל היו לי בעיות די סטנדטיות של סדר פעולות בעבודת רגליים ועבודת ידיים.
תודה רבה על ההתייחסות
נב
למשל, היה לי מורה לרכיבה על סוסים (אם מישהו פה רוכב רכיבה מערבית אתם אולי מנחשים מי זה - הוא מאוד מפורסם בהתנהגות הזו...) שהיה יכול לצעוק דברים ממש מפחידים ומעליבים על התלמיד תוך כדי שיעור, אבל הוא היה כל כך מדוייק וברור והיה כל כך קל להבין מה הוא רוצה מתי איך וכמה שבסוף הוא היה המורה הכי טוב שלי...