הצילו !!! מים ורטיבות בבית-עזרה דחופה

galee77

New member
הצילו !!! מים ורטיבות בבית-עזרה דחופה

אני כותבת את ההודעה בדמעות שחונקות את גרוני... אנו כשבועיים לפני הכניסה לבית, ולפני כשבועיים התקין לנו איש האלומיניום את החלונות והשבוע סיים להתקין את התריסים (כל התריסים חשמליים והחלונות בפרופיל בלגי של קליל4300 ו- 7300 וכן 7000 בחדרים) בשבוע האחרון עם רדת הגשם המבורך, כל הבית שלנו מוצף. כל הקירות מסביב לחלונות רטובים לחלוטין ובחלק המקומות ממש נוזלים מים לתוך הבית. איש האלומיניום טוען שזו לא בעיה שלו, הוא אטם כמו שצריך עם סיליקון, וזו ככל הנראה בעיית איטום (הבית נבנה ממש לים הים בכיוון דרום, מערב וצפון וכולו עם חיפוי אבן כורכר בחוץ וקופינג 7 ס"מ של אבן כורכר בכל החלונות- עיקר הנזילות בדרום ובמערב),לטענתו יש מס' מקומות שיש חורים בין האבנים ומשם נכנסים המים. איש האיטום טוען שזה ממש לא קשור אליו, אך יחד עם זאת מתוך מחווה של רצון טוב שלח פועל אשר מרח "סיקה" סביב כל החלונות בבית, ואולם עם הגשם שירד היום שוב כל הקירות סביב כל החלונות ר ט ו ב י ם !!!. מעבר לכך בתקרת המטבח (שמעליה נמצאת וטרינת הזזה ליציאה למרפסת שמש) יש רטיבות ענקית ונראה כאילו אוטוטו זה מתחיל לטפטף על המבטח שעלה לנו כ"ע הרבה כסף (רגבה). אנו ממש אובדי עצות, הבית כולו רטוב ויש נזקים עצומים, איך פותרים את העניין, מי אחראי למחדל איש האלומיניום ? איש האיטום ? מישהו נתקבל בתופעות דומות בעת בניה ???
 

BRONCO

New member
ראשית אם היה מפקח בזמן הבנייה הוא

צריך לתת על כך את הדעת ולהסביר איך הדבר קרה ראשית הייתי מדבר עם הקבלן הראשי שייתן על כך את הדעת ולהבין מה יכולה להיות הבעיה, בנוסף מה שניתן כרגע לעשות על מנת לנסות ולבודד את הבעיה זה המטרות מבוקרות על החלונות ועל הקירות (לא במקביל) כפי שמבצע מכון התקנים ולראות עם מצליחים לבודד את הבעיה. אם איש האלומיניום היגיע דרך הקבלן על הקבלן לדאוג לבעיה ואם יש מפקח על אחת כמה וכמה הוא צריך לדעת את העבודה במידה ואיש האלומיניום היגיע דרכך תבקשי ממנו שיבצע המטרה על החלונות ולא לגלוש מעבר לרוחב החלון ולהתחיל מתחתית החלון ולעלות בהדרגה כל שעתיים שלוש במידה ואין חדירת מים אם החלונות בסדר ואין חדירת מים יש לבצע המטרה על קירות הבית
 

בוקסה

New member
אני לא מכיר סלע יותר חדיר למים מאשר כורכר

זה כמעט כמו לצפות את הבית בחול ולקוות שהוא ימנע חדירת מים. חיפוי בכורכר הוא אסתטי בלבד ואני הייתי דואד שתחתיו יהיה איטום ברמה גבוהה. בסלעים אחרים הייתי ממליץ על SILER, חומר חסר צבע שנספג בסלע ואוטם את הנקבובים שלו ונותן לו תכונות הידרופוביות (דוחה מים כמו שמן) אך ברוב סלעי הכורכר הנקבובים גדולים מידי בשביל SILER (כמה סלע החיפוי שלך צפוף?). ועם זאת אולי כדאי להתיז SILER על הקירות שלך כי הוא יתרום לחוזק של הכורכר שלאורך שנים נוטה להתפורר וגם אלי יפחית באופן חלקי את הרטיבות ותדעי שאת בכיוון הנכון.
 
למעלה