הצילו, פאלם או פוקט פיסי ?

albertiti

New member
הצילו, פאלם או פוקט פיסי ?

משתמשי IPAQ חביבים. אני לפני ביצוע רכישה של מכשיר, ומתלבט בין ה פאלם505 לבין ipaq 3850. אמנם ה IPAQ הינו מתוחכם יותר אך גודלו הינו גם יותר. אנא שתפו אותי בלקחים מנסיונכם. בברכה משתמש לעתיד.
 

Z a k

New member
תלוי מה הצרכים, אבל בגדול....

החיסרון שיכול להפריע בקניית פוקט פיסי כיום הוא בעובדה שהעיברית של הפאלם הרבה יותר טובה, אז אם נושא העיברית חשוב לך תשקול זאת. ההבדל בגדלים אומנם קיים אבל זניח לטעמי, שניהם נכנסים לכיס ממוצע.... ובטח שלכל תיק.... בשאר הנתונים הפוקט פיסי עובר את הפאלם ונותן מיגוון שימושים רחב יותר. זה נכון שכיום מאגר התוכנות של הפאלם גדול יותר , אך עם זאת לא נראה לי שחסרות תוכנות בכל תחום שהוא לפוקט פיסי. בקשר למכשירים , תשקול גם פוקט פיסי אחרים פרט ל3850 צריך להגיע לארץ בזמן הקרוב מאוד ה E-200 של קסיו שמציג מפרט טוב יותר, ובטווח מחירים זהה לאייפק. בשורה התחתונה אני ממליץ על פוקט פיסי.(E-200)
 

ron20

New member
תגובה

מערכת ההפעלה הנוכחית של פאלם נופלת בכל קטגוריה מ CE2002, חסרון נוסף (שלא הוזכר) של מכשירי הפוקט פי סי מול פאלם הוא אורך חיי הסוללה. אז לסיכום: חסרונות: עברית - מתעדכנת כל הזמן לדעתי תוך מספר חודשים תהיה ברמה טובה, וגם היום ניתן לחיות איתה. סוללה - מה לעשות בשביל מסך מואר וסאונד צריך להשקיע ולטעון יותר את המכשיר. יתרונות: המכשירים כמעט ולא ברי השוואה, כל עוד יש לך מע´ הפעלה של מיקרוסופט במחשב ל CE2002 יש יתרונות רבים. יישומים מורכבים, וידאו MP3 ועוד. מעבד חזק בערך פי 10, מכשירי הפאלם הבאים ישודרגו במע´ הפעלה ומעבדים חזקים יותר. למה לקנות מכשיר של אתמול ? , לדעתי אין בכלל התלבטות.
 
למעלה