הצלחת חנות!!!!רעיונות שלכם!!!!!

gerih

New member
הצלחת חנות!!!!רעיונות שלכם!!!!!

שלום רב, מקווה שהגעתי לכתובת הנכונה לייעוץ. הנני מנהל חדש של חנות סלולרית -החברה עצמה היא חברה ותיקה ובעלת סניפים רבים. יש לי ניסיון רב במכירות שכן עבדתי במרכז שירות במכירת טלפונים שם כמובן העבודה הייתה קלה יותר. כוון שהלקוחות היו רבים. החנות היום נמצאת במרכז שכונתי ולא מצליחה ,אפילו מוציאה יותר כסף מאשר מכניסה. יש לי מוטיבציה רבה לעלות את המקום לפיק מאוד גבוהה-אך מאידך ידוע לי כי עליי להתאמץ הרבה יותר וזה לא מפריע לי. אפילו מאתגר יותר.כוון שהחנות נמצאת במרכז מסחרי ולא קניון עליי לגייס את הלקוחות איך השיטה האפקטיבית ביותר? האם לצאת לשטח ?להתקשר אקראית?עליי ליצור מעגל לקוחות רב יותר ככל האפשר תודה. גיא
 

שי אילת

New member
הרעיון שלי

אמרת שהחנות ממוקמת במרכז שכונתי, ובכן, אולי תנסה ללכת על פרסום במקומון השכונתי, אם קיים כזה, אני רואה פרסום זה כפרסום מאוד אטרקטיבי, מכיוון שהוא יגיע אל האנשים שגרים בסביבת החנות, ולכן כשהם יצטרכו שירות מסוים, הם יגשו ישר אליך.
 

volfson

New member
אווירה ביתית

לא תוכל להתחרות בגודל והעיצוב של החנות בקניון, שיציאה אליה משתפת גם בילוי. לדעתי כדאי לך ליצור אווירה ביתית/משפחתית בחנות. נסה שיטה של חבר מביא חבר. נסה לארגן בני נוער שישמשו כמקדמי מכירות - הם יביאו לחנות את חבריהם ויקבלו ממך עמלה.
 

דן של-בר

New member
בחנות שכונתית הכי חשוב../images/Emo62.gif

תאורה! אז ככה: חנות רגילה, לא קניונית, בנויה על משיכת האנשים פנימה. הדרך הטובה ביותר לדמיין זאת זה דייג
. איך בן אדם יכנס פנימה, זאת המטרה האחת והיחידה, לא המכירה. צריך בסוף היום לבדוק כמה אנשים נכנסו. פחות מ - 10, לסגור החנות 10 -30 סביר. מעל 30, חבל על הזמן. כמובן לא אנשים שבאים לשאול "איפה יש פה חנות טמבור?". כל המספרים הם סתם מספרים שיש להתאימם, כמובן סטיסטיקה לאורך שבוע, כי יש תנודות יומיות גדולות (שאין להם הסבר רציונלי). עכשיו איך מושכים אנשים פנימה?
תאורה, כבר אמרנו? למה? בחוץ יש בוהק אדיר של השמש, כך שלא רואים לתוך החנות. צריך לדאוג כמה שיותר להצללה על חלון הראווה, אם אפשר בכלל לפרק חלון הראווה, זה מצוין. החלון חייב להיות מבריק ונקי (יום יום), בלי שום פוסטר, בלי הפרעה לראיה פנימה. בפנים מסודר, כל הזמן, אלגנטי. ניתן להציג בחלון מבחר מכשירים מענינים. בחוץ רצוי טלפון ענקי תלת מימדי. הכי רצוי כמובן משהוא דינמי, נפתח/מסתובב/אורות/ניאון, בקיצור, משהוא שישימו לב אליו. מוזיקה חרישית בחנות תמיד תורמת, איזה אגרטל פרחים, כיבוד קל. בקיצור צריך לחשוב כאילו הקליינט דג, מה מושך אותו (אור,דברים נוצצים), שהכניסה תהיה טבעית, קלה. אין מה לעשות, קליינטים ודגים זה בדיוק אותו דבר. דייג מוצלח.
 
למעלה