Ccyclist
Well-known member
עם חישמול קו השרון - רשל"צ אני מציע שרכבות 139 ימשיכו במסלול רכבות 13 מהרצליה ולהיפך. יש כרגע שתי רכבות לשעה בקווים אלו. עריכה: ייצגתי את הקו כקו יחיד בצבע האדום של קו השרון - רשל"צ דיין ובמיספור 139 המכיל את 13 ו 139.
כל קו בשירטוט מייצג רכבת קיימת אחת לשעה באיילון למעט הסלוט השמור לרכבת השלישית מירושלים נבון שמייוצג בקו מקווקוו.
התיפעול יהיה בנסיעה רציפה מירושלים להרצליה בקו הראשי, לולאת השרון מרעננה ועד בני ברק, המסילה השלישית באיילון, מסילת חולון, רשל"צ דיין ולהיפך.
מיתוג הקו יכול להיות כקו אחד או כשני קווים תוך פרסום החיבור ביניהם.
בנוסף אני מציע ששתי רכבות הדיזל המסתיימות כיום בהרצליה, 93 מאשקלון ו 96 מבית שמש ימשיכו מהרצליה ללולאת השרון.
המעבר של רכבות הקו הראשי להרצליה ממסילות 1-2 ל 3-4 יכול להתבצע מצפון לתל אביב מרכז או מצפון לתל אביב האוניברסיטה (תפעולית תל ברוך)
דיור: אני מציע שהרציף השלישי בראש העין צפון ישמר לדיור הרכבת של הסלוט השמור לרכבת השלישית מירושלים נבון. אני מציע שרכבות הדיזל מהרצליה דרך רעננה ידויירו בראש העין צפון או דרום. השלמת משולש המסילות בין כפר סבא לראש העין מאפשרת להשתמש במסילות לכיוון תחנת כפר סבא צפון כמיקום נוסף לדיור הן לרכבות הדיזל ממסילת השרון והן לאלו ממסילת הירקון.
ההצעה ברת ביצוע בחודשים הקרובים ללא תוספת תשתית חדשה (למעט השלמת החישמול שכבר בביצוע) ותאפשר לחבר את מסילת השרון ישירות לתל אביב בכיוון הנכון דרך הרצליה.
כל קו בשירטוט מייצג רכבת קיימת אחת לשעה באיילון למעט הסלוט השמור לרכבת השלישית מירושלים נבון שמייוצג בקו מקווקוו.
התיפעול יהיה בנסיעה רציפה מירושלים להרצליה בקו הראשי, לולאת השרון מרעננה ועד בני ברק, המסילה השלישית באיילון, מסילת חולון, רשל"צ דיין ולהיפך.
מיתוג הקו יכול להיות כקו אחד או כשני קווים תוך פרסום החיבור ביניהם.
בנוסף אני מציע ששתי רכבות הדיזל המסתיימות כיום בהרצליה, 93 מאשקלון ו 96 מבית שמש ימשיכו מהרצליה ללולאת השרון.
המעבר של רכבות הקו הראשי להרצליה ממסילות 1-2 ל 3-4 יכול להתבצע מצפון לתל אביב מרכז או מצפון לתל אביב האוניברסיטה (תפעולית תל ברוך)
דיור: אני מציע שהרציף השלישי בראש העין צפון ישמר לדיור הרכבת של הסלוט השמור לרכבת השלישית מירושלים נבון. אני מציע שרכבות הדיזל מהרצליה דרך רעננה ידויירו בראש העין צפון או דרום. השלמת משולש המסילות בין כפר סבא לראש העין מאפשרת להשתמש במסילות לכיוון תחנת כפר סבא צפון כמיקום נוסף לדיור הן לרכבות הדיזל ממסילת השרון והן לאלו ממסילת הירקון.
ההצעה ברת ביצוע בחודשים הקרובים ללא תוספת תשתית חדשה (למעט השלמת החישמול שכבר בביצוע) ותאפשר לחבר את מסילת השרון ישירות לתל אביב בכיוון הנכון דרך הרצליה.
קבצים מצורפים
נערך לאחרונה ב: