הצעה לחברות הפורום(רק השוות)

אמישה

New member
הצעה לחברות הפורום(רק השוות)

מה המצב נסיכות שלי? מקוה שכולכן מרגישות טוב! אוקצור,מה דעתכן להפגש אצלי היום בערב לאורגיה פרועה? רק אני(אמישה הגדול),ואתן. עזבו אתכן משאר הבחורים בפורום,תאמינו לי אני אעשה לכן הכי טוב,הבטחה. נ.ב- נשארה לי ויאגרה ספאר,מה שמבטיח לכן תענוג!!! איזה כיף לי!!!! אחרי שנגמור כולנו ביחד אני אתן לכן להכין לי ארוחת ערב, בסדר? מחכה לתשובה.
 

Blade

New member
הלו!!!

לא להעליב את אמישה!! את שומעת אותי?!!! הוא גבר כמו כולנו,ויש לו את הצרכים שלו. רק שאצלו זה בא בצורה קצת שונה. נו טוב, כל אחד והבעיות שלו.....
 

mememe

New member
היי גם לך

אל תאמר לי מה לומר ומה לא שומע אותי?????? חצוף
 
המסיבה של אמישה

היום הסתובבתי לי ברחבי הפורום ללא מעש, פתאום ראיתי הודעה מבחור מאוד נחמד בשם אמישה, שמחזר אחרי כבר הרבה זמן. אני יודעת שאת המסיבה הוא עושה בגללי, זה תירוץ כדי שאני אגיע, פעם אחרונה שהייתי אצלו שכחתי אצלו את רצועת המזל שלי, הוא לא ראה אותי, התעלסנו בחושך, הוא מאוד התלהב מפרוותי המסופרת,פתאום נתקלו עניי בשעון שעל הקיר , וראיתי שהשעה קרובה לחצות, נזכרתי שבלייד חוזר הבייתה בחצות ונועל את הדלת, וגם את הפתח דרכו אני נכנסת,ההורים של בלייד עשו פתח במיוחד בשבילי, פתח קטן של כלבים, שלא אצטרך,להטריד. בלייד אוהב לשים לי נעצים ליד הפתח, או מלכודות עכברים אני מקבלת את זה באהבה והבנה. ליקקתי את שאריות הצ`יפס ויאגרה מהצלוחית,ורצתי בבהלה לעבר בייתי, כשהותרתי מאחורי את רצועת המזל שלי שבלייד קנה לי. אמישה רוצה לראות למי הרצועה תחנוק את הצוואר. עכשיו אני צריכה לזוז כדי להתארגן למסיבה, בלייד הביא לי שמפו חדש, משום מה לבקבוק יש דמיון מפתיע לבקבוק האקונומיקה שאמא של בלייד שמה מתחת לכיור. טוב אני צריכה למהר, לפני שאבא של בלייד יתפוס השירותים ואז לא יהיה לי איפה להתקלח. ביי יומני היקר. אני יודעת שאמישה לא יתאכזב.
 
למעלה