הצעה לחקיקה: חברות תקשורת יחויבו לאסוף ציוד מהלקוח העוזב

dino_din

New member
לא מבין מה הבעיה להחזיר

זה כולה לקפוץ לנקודת החזרה במשק 17 במושב מעלה דומדמניות בימים א'-ה' בין 8:15 ל- 8:32 אחרי תיאום מראש.
&nbsp
מבחינתי, אפשר לוותר על החוק אם העלויות עבור החברות גבוהות מידי, אבל להכניס חוק חדש שקובע שלקוח שבא להחזיר ציוד אוטומטית מקודם לראש התור במרכז השירות לפני כל אדם אחר שממתין להצטרף. הם כבר ידאגו לייעל את כל התהליך
 

k-don

Well-known member


 

k-don

Well-known member
גם היום הוט מחויבת לקחת את הציוד. בפועל היא אומרת לך להחזיר

אותו ותיאורטית בעוד חודש יבואו לאסוף אותו.
בפעם הבאה שזה יקרה לי אני אדרוש דמי משמרת (כמו בבנק) או דמי שמירה.

כל עוד יש מספיק מוקדים להחזרת ציוד, אז אין בעיה שהלקוח יחזיר את הציוד.
 

k-don

Well-known member
הבעיה שקיימת היום במשרד התקשורת

שבמסגרת השינוי הצרכני הזה (שיופיע בפרסומים בתור הישג של משרד התקשורת) מה שיקרה בפועל
1. השינוי הזה ייקבע לביצוע לעוד שנה וגם יידחה בשיטות משרד התקשורת
2. במסגרת השינויים יוחדרו שינויים אחרים מיידית (שהם לרעת הלקוחות כמו תקופת התחייבות וקנסות או ביטול ניתוק זיקה והישגים אחרים שעומדים על הפרק), רק שהם יעברו בחשאי ללא שימוע.

"המטרה במהלך היא לשים סוף לעניין ולהפסיק את הטרטור של הלקוח. משרד התקשורת רואה בכך הסרה של חסם מעבר של לקוחות והגברת השקיפות למשתמשים."
הציטוט הזה סותר את סעיף 2 שהופיע בתקשורת בשבוע האחרון
 
למעלה