הצעה לסופרים
לדעתי צריך להקים בסופר דבר שיקרא שירות לצרכן ושם ישבו אנשים שתפקידם לענות לצרכנים על שאלות בנוגע למוצרים לדוגמא האם מוצר זה או אחר מצוי באותו סניף של הסופר כמה הוא עולה האם יש עליו מבצעים לדעתי הדבר לא נעשה עד כה בצורה יעילה בסופרים אני למשל מבזבזת זמן מיותר בחיפוש אחרי מוצרים ואני שואלת את שירות הלקוחות או סדרנים או עובדים בסופר ולעיתים הם לא יודעים לענות לי או עונים תשובות לא נכונות אז לדעתי האנשים שישבו בשירות לצרכן צריכים עמדת מחשב שתסביר להם איפה ממוקמים המוצרים בסופר או כמה הם עולים ככה נחסוך זמן מיותר וגם זה יצור עבודה סופרים שלא יכולים להרשות לעצמם עוד כוח אדם יכולים למנות מישהו מהצוות בתור קידום או משהו לי בתור צרכנית חשוב שהצרכן יהנה משירות טוב ולא יצטרך לבזבז הרבה זמן בסופר והנה למשל אתם מכירים את התופעה של קופאית חדשה שאין לה מושג איך עושים זיכווים ואין לה את הכרטיס שצריך להיות לה לשם פעולה זאת בעניין הזה אפשר לנפק כרטיס לקופאיות או ליצור מערכת ממוחשבת יעילה יותר מה אתם אומרים?
לדעתי צריך להקים בסופר דבר שיקרא שירות לצרכן ושם ישבו אנשים שתפקידם לענות לצרכנים על שאלות בנוגע למוצרים לדוגמא האם מוצר זה או אחר מצוי באותו סניף של הסופר כמה הוא עולה האם יש עליו מבצעים לדעתי הדבר לא נעשה עד כה בצורה יעילה בסופרים אני למשל מבזבזת זמן מיותר בחיפוש אחרי מוצרים ואני שואלת את שירות הלקוחות או סדרנים או עובדים בסופר ולעיתים הם לא יודעים לענות לי או עונים תשובות לא נכונות אז לדעתי האנשים שישבו בשירות לצרכן צריכים עמדת מחשב שתסביר להם איפה ממוקמים המוצרים בסופר או כמה הם עולים ככה נחסוך זמן מיותר וגם זה יצור עבודה סופרים שלא יכולים להרשות לעצמם עוד כוח אדם יכולים למנות מישהו מהצוות בתור קידום או משהו לי בתור צרכנית חשוב שהצרכן יהנה משירות טוב ולא יצטרך לבזבז הרבה זמן בסופר והנה למשל אתם מכירים את התופעה של קופאית חדשה שאין לה מושג איך עושים זיכווים ואין לה את הכרטיס שצריך להיות לה לשם פעולה זאת בעניין הזה אפשר לנפק כרטיס לקופאיות או ליצור מערכת ממוחשבת יעילה יותר מה אתם אומרים?