הצעה לסופרים

  • פותח הנושא 55
  • פורסם בתאריך

55

New member
הצעה לסופרים

לדעתי צריך להקים בסופר דבר שיקרא שירות לצרכן ושם ישבו אנשים שתפקידם לענות לצרכנים על שאלות בנוגע למוצרים לדוגמא האם מוצר זה או אחר מצוי באותו סניף של הסופר כמה הוא עולה האם יש עליו מבצעים לדעתי הדבר לא נעשה עד כה בצורה יעילה בסופרים אני למשל מבזבזת זמן מיותר בחיפוש אחרי מוצרים ואני שואלת את שירות הלקוחות או סדרנים או עובדים בסופר ולעיתים הם לא יודעים לענות לי או עונים תשובות לא נכונות אז לדעתי האנשים שישבו בשירות לצרכן צריכים עמדת מחשב שתסביר להם איפה ממוקמים המוצרים בסופר או כמה הם עולים ככה נחסוך זמן מיותר וגם זה יצור עבודה סופרים שלא יכולים להרשות לעצמם עוד כוח אדם יכולים למנות מישהו מהצוות בתור קידום או משהו לי בתור צרכנית חשוב שהצרכן יהנה משירות טוב ולא יצטרך לבזבז הרבה זמן בסופר והנה למשל אתם מכירים את התופעה של קופאית חדשה שאין לה מושג איך עושים זיכווים ואין לה את הכרטיס שצריך להיות לה לשם פעולה זאת בעניין הזה אפשר לנפק כרטיס לקופאיות או ליצור מערכת ממוחשבת יעילה יותר מה אתם אומרים?
 

כחלחל

New member
לא יעבוד,,, קטע מטומטם ברשת "מגה"

כלקוח וותיק בסניף חדרה של "מגה" (שייכים לקו-אופ) יש לי מליון טענות שבמשך יותר משנתיים לא זכיתי לתשובה עליהן, ובקרוב אני מתכווןלפנות ישירות לד"ר יורם דר מנכ"ל הרשת . אבל השיאקרה השבוע בקו הקופות ש 60% מהן היו סגורות וליד כל קופה תור של 4 עגלות ויותר (חסכון ברור בכ"א) והנה אנחנו תקועים והקופאית מחכה ומחכה.... מה קרה שאלנו? "אני מחכה לקב"ט" עונה הקופאית,,, נו קצין בטחון זה דבר חשוב כיום אין מה לעשות ממשיכים להמתין בסבלנות הולכת ופוחתת..... פתאום קפצה לי השאלה המתבקשת "סליחה גב´ סווטלנה, למה צריך להמתין לקב"ט? יש מקרה חירום? או תפסת מישהו גונב?" והתשובה המהממת היתה: אני עושה חשבון לקניות האישיות של הגב´ הזו שהיא עובדת שלנו ולפי הוראת המנהל הקב"ט חייב להיות נוכח" זה לקח 6 דקות (5:58 דקות על השעון) ותלונות חריפות ואיומים לעזוב את כל הקניות וללכת עד שמצאו פתרון והקופה חזרה לשרת לקוחות... אז אם הם לא סומכים על העובדים שלהם שלא יגנבו, ואם לא שמעו על קניות עובדים בזמנים מוגדרים או קופת עובדים מיוחדת או ביקורת קניות עובדים בקופה ראשית או ע"י הקבט ביציאה וכו´´´ שלא לדבר על עשרות תלונות למנהל שנותרו ללא תגובה.... אז אתה מצפה לאמצעים מתוחכמים כמו שהצעת?
 

DizzyMissLizzy

New member
עוד הצעה לסופרים/היפרים וכו´

נמאס לי מהנוהג הקיים בשנה-שנתיים האחרונות שמציעים את המבצעים בקופה. עד שהקופאית עוברת על כל רשימת המבצעים, והלקוח מתלבט לגבי כל מוצר, ולפעמים רוצה לראות דוגמה.. זה גורם לעיכוב רציני בתור, וזה ממש מעצבן. אני בעקרון מצהירה שאני לא מעוניינת בשום מבצע, מבלי לשמוע את הרשימה. פשוט אין לי סבלנות לזה (אז אולי שילמתי כמה שקלים יותר בגלל זה). והלקוחות המחכים בתור אחרי - בטח שמחים... כתבתי על כך פעם בתיבת התלונות בסניף שלי, אבל זה לא עזר. זאת רעה חולה בכל הרשתות בכל הארץ, והסניף שלי לא ישנה זאת באופן עצמאי.
 

odedg

New member
לדעתי רעיון נחמד, ואכן פעם

שלום 55! לדעתי רעיון נחמד ןיכול לחסוך זמן. אם כי כל דבר עולה כסף ולבסוף אנו בעצם משלמים עבור השירות. אם העמדה תהיה גם ממוחשבת וגם מאויישת על ידי כח אדם, זה יהיה יותר יקר. אפשר לחשוב גם על עמדות מידע ממוחשבות, כך שכל עדכון בקופות ועל המוצרים יעודכן במקביל. זה יחסוך המון זמן בחיפוש מצרך, אפשר יהיה לעשות השוואות במחירים , ואם יהיה באינטרנט אז יהיה עוד יותר יעיל. וזה טוב בעיקר למי שלא מכיר את הסופר. א ב ל ... מה נעשה עם חווית השוטטות? היכן תענוג החיפושים? ואיך נוכל לשאול, סליחה היכן גברתי/אדוני החמוצים...?
 
למעלה