הצעה לשינוי בחוק האימוץ:
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/288094
ישנה קבוצה של ח"כים שפועלים לשינוי בחוק האימוץ, שינוי שבין היתר יאפשר אימוץ בלי להתחשב בהגבלה שמאומץ ומאמציו חייבים להיות בני אותה דת.
לגבי אימוץ חו"ל מדובר בעצם בהכשרה של מצב קיים. לגבי אימוץ בארץ השינוי הזה יבטל את היתרון שיש למשפחות דתיות, שמקבלות תינוקות הזקוקים לגיור, ולא נאלצות להמתין לתינוק כל כך הרבה שנים כמו משפחות חילוניות.
ארגון יד לאחים ורבני דרך אמונה מתנגדים. ראשית הם מתנגדים ליבוא של תינוקות מתאילנד (איזו בורות!) כי לא חסרים ילדים שזקוקים לאימוץ בארץ (שוב, איזו בורות!), מתנגדים לאימוץ של ילדים לא יהודיים במשפחות יהודיות (בגלל איסור קירבה לגויי הארץ), ובוודאי מתנגדים לאימוץ ילדים יהודיים במשפחות שאינן יהודיות (כאילו שזה המצב, הרי השירות למען הילד משווע למשפחות מאמצות מוסלמיות או נוצריות).
לדבריהם אפשר לגייר ילד מאומץ רק בבית של יראי שמים ושומרי מצוות. ולא- הילד שאינו באמת יהודי (לתפיסתם) יחיה כיהודי, יהיה מעורב בחברה ויגרום להתבוללות.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/288094
ישנה קבוצה של ח"כים שפועלים לשינוי בחוק האימוץ, שינוי שבין היתר יאפשר אימוץ בלי להתחשב בהגבלה שמאומץ ומאמציו חייבים להיות בני אותה דת.
לגבי אימוץ חו"ל מדובר בעצם בהכשרה של מצב קיים. לגבי אימוץ בארץ השינוי הזה יבטל את היתרון שיש למשפחות דתיות, שמקבלות תינוקות הזקוקים לגיור, ולא נאלצות להמתין לתינוק כל כך הרבה שנים כמו משפחות חילוניות.
ארגון יד לאחים ורבני דרך אמונה מתנגדים. ראשית הם מתנגדים ליבוא של תינוקות מתאילנד (איזו בורות!) כי לא חסרים ילדים שזקוקים לאימוץ בארץ (שוב, איזו בורות!), מתנגדים לאימוץ של ילדים לא יהודיים במשפחות יהודיות (בגלל איסור קירבה לגויי הארץ), ובוודאי מתנגדים לאימוץ ילדים יהודיים במשפחות שאינן יהודיות (כאילו שזה המצב, הרי השירות למען הילד משווע למשפחות מאמצות מוסלמיות או נוצריות).
לדבריהם אפשר לגייר ילד מאומץ רק בבית של יראי שמים ושומרי מצוות. ולא- הילד שאינו באמת יהודי (לתפיסתם) יחיה כיהודי, יהיה מעורב בחברה ויגרום להתבוללות.