הצעות ייעול לאלו"ט
אלו"ט חשובה והן הפעילות המבורכת שעושים באלו"ט חשובה. אולם, לדעתי, יש הרבה מקום לשפר. על כן אני מציעה כמה הצעות ייעול. כל ההצעות הנ"ל הן מתוך כוונה טובה ומתוך רצון לקדם את ילדנו. ההצעות הן: 1. לערוך סקר שביעות רצון שיהווה מעין דו-שיח בין אלו"ט להורים. מטרת הסקר: * ללמוד על מידת שביעות הרצון של ההורים מהפעילות באלו"ט * ללמוד על עמדות, ציפיות וצרכים של ההורים * להוות בסיס להפקת לקחים, לתיקון ולהקצאה מחדש של סדרי עדיפויות. 2. לפתח מערך מתנדבים * אנשי ידע / ניהול-ידע, שיעבדו במקביל. יתורו אחד ידע ומחקרים ויתרגמו אותם. אלה יפורסמו באתר. * אנשי אינטרנט ( מפתחי אתרים ) שיעזרו בתחזוק האתר של אלו"ט ( למשל: mailing list שהוצע בפגישה ). * יועץ ארגוני – מנחה, שייעץ בתחומים של ארגון ומינהל ( כמו: עריכת הסקר המוצע כאן, פיתוח מנהלים, פיתוח מערך מתנדבים ועוד ) * יועץ תקשורת. הן כלפי המדיה הרחבה והן כלפי ההורים * מזכירות בהתנדבות ( למשל, נשים בגמלאות שישמחו לעשות עבודת קודש זו ) 3. על אלו"ט לפרסם באופן קבוע באתר מכרזים להתנדבויות ולהשתמש במערך הידע של ההורים. לצערי, אלו"ט אינה מנצלת את מערך המומחיות הכישורים והניסיון שקיים בקרב ההורים לילדים האוטיסטים. וחבל. ההורים מהווים משאב ידע ומומחיות אדיר ( כך שמתי לב ) וכל פניה של הורה לאלו"ט לעזרה ולהתנדבות – אינה נענית וזה חבל. 4. ליזום פגישות עם הורים על בסיס קבוע – כערוץ הידברות. כאשר אין עם מי לדבר - נוצרים כעסים, וחבל
אלו"ט חשובה והן הפעילות המבורכת שעושים באלו"ט חשובה. אולם, לדעתי, יש הרבה מקום לשפר. על כן אני מציעה כמה הצעות ייעול. כל ההצעות הנ"ל הן מתוך כוונה טובה ומתוך רצון לקדם את ילדנו. ההצעות הן: 1. לערוך סקר שביעות רצון שיהווה מעין דו-שיח בין אלו"ט להורים. מטרת הסקר: * ללמוד על מידת שביעות הרצון של ההורים מהפעילות באלו"ט * ללמוד על עמדות, ציפיות וצרכים של ההורים * להוות בסיס להפקת לקחים, לתיקון ולהקצאה מחדש של סדרי עדיפויות. 2. לפתח מערך מתנדבים * אנשי ידע / ניהול-ידע, שיעבדו במקביל. יתורו אחד ידע ומחקרים ויתרגמו אותם. אלה יפורסמו באתר. * אנשי אינטרנט ( מפתחי אתרים ) שיעזרו בתחזוק האתר של אלו"ט ( למשל: mailing list שהוצע בפגישה ). * יועץ ארגוני – מנחה, שייעץ בתחומים של ארגון ומינהל ( כמו: עריכת הסקר המוצע כאן, פיתוח מנהלים, פיתוח מערך מתנדבים ועוד ) * יועץ תקשורת. הן כלפי המדיה הרחבה והן כלפי ההורים * מזכירות בהתנדבות ( למשל, נשים בגמלאות שישמחו לעשות עבודת קודש זו ) 3. על אלו"ט לפרסם באופן קבוע באתר מכרזים להתנדבויות ולהשתמש במערך הידע של ההורים. לצערי, אלו"ט אינה מנצלת את מערך המומחיות הכישורים והניסיון שקיים בקרב ההורים לילדים האוטיסטים. וחבל. ההורים מהווים משאב ידע ומומחיות אדיר ( כך שמתי לב ) וכל פניה של הורה לאלו"ט לעזרה ולהתנדבות – אינה נענית וזה חבל. 4. ליזום פגישות עם הורים על בסיס קבוע – כערוץ הידברות. כאשר אין עם מי לדבר - נוצרים כעסים, וחבל