הצעות לסבבי משחק

האטי

New member
הצעות לסבבי משחק

שולחן א': סבב 1 - LOTR סבב 2 -Settlers of Catan (קצת ארוך, כך שמעתי) או carcasonne/bonanza/tajmahal/illuminati/exploding cows שולחן ב': סבב 1 RISK 2001 סבב 2 - puerto rico מה דעתכם?
 

בפלה

New member
סבבה מבחינתי

אני רוצה לשחק LOTR ואחר כך Illuminati אני ממליץ שנפתח בכמה סיבובים של Apples to Apples (קצר ושובר קרח)
 

בפלה

New member
../images/Emo5.gif אופס

באמת הבטחתי *חבטה לאזור המצח* האמת היא שזה יותר כמו משחק ל2 (אולי 3) שחקנים ולכמה שעות טובות , מה דעתך שנקבע למועד אחר? אני באמת אשמח לשחק, אבל זה יהיה מאוד לא חברותי מצידנו לשבת כל הערב בצד. זה מאוד שונה מגרסת המחשב, הכל זז הרבה יותר לאט. אפשרות אחרת היא שאשאיל לך את המשחק, אבל אם הבנתי נכון אין לך ממש עם מי לשחק אותו. *גירוד בקרחת* מה אתה אומר?
 

backdoorslam

New member
זה בסדר - אתה צודק

זה באמת לא לעניין לשבת בצד ולשחק Axis & Allies לחוד. לא לשם כך אנחנו נפגשים. אני אביא לך את הגירסא הממוחשבת בכל אופן, אך אני מצפה בתגובה למשחק איתך במועד מאוחר יותר (אם יהיו עוד אנשים - כך יטב). תודה על ההצעה של השאלת המשחק. אין לי ממש עם מי לשחק כאן בסביבה.
 

בפלה

New member
../images/Emo45.gifקבענו

לא לדאוג, יש לי מספיק חברים שבקיאים ואוהבים את המשחק. נחליף פרטים ביום חמישי, ונארגן מפגש.
 

ycyclop

New member
בעיה קלה

שולחן שתיים יהיה בעייתי כי לפי מה שאני יודע risk2210 ארוך וגם peurto rico וגם צריך ללמד את האנשים את שני המשחקים. אני חושב שעדיף משחק אחד ארוך ואחד קצר יותר לכל שולחן. להתחיל בשניים שציינת ואת המשחק השני לקבוע לפי השעה/אנשים. צריך לקחת בחשבון שאחרי הסבב הראשון אנשים גם אולי ירצו להחליף שולחן
 

האטי

New member
תגובה

1. לא התכוונתי להקצות אנשים לשולחן למשך כל הערב. הרעיון היה להציג חלוקה ברורה לשני סבבים. 2. לגבי האורך של המשחקים אני מסכימה. LOTR נמשך בין שעה לשעתיים. Puerto Rico כנ"ל ואני מבינה שגם RISK לא קצר. מצד שני, אני ממש משתוקקת לשחק ב-Puerto Rico אחרי השבחים הרבים ששמעתי עליו (שיחקתי בינתיים רק בשני שחקנים וזה שונה מהותית מהמשחק הרגיל). בקיצור, לדעתי צריך שניים מבין השלושה "הארוכים" (L, P ו-R) שאותם נשחק בסבב ה-1 ואז להקצות לסבב 2 משחקים קצרים (אין ברשותי, אבל אתם מוזמנים להציע).
 
Puerto Rico

המשחק שונה מהותית לפי מספר השחקנים שמשחקים בו. שיחקתי בכל הקונפיגורציות האפשרויות לפי החוקים הרשמיים (זאת אומרת, לא בחוקים לשני שחקנים שמפורסמים ברשת), ומשחק של חמישה שחקנים (בו אני מניח שנשחק) הוא ארוך וכנראה ייקח קרוב לשעתיים. ולמרות זאת, זהו אחד מהמשחקים הטובים ביותר שאני מכיר ואשמח לשחק אותו עם אנשים חדשים (כי כבר למדתי להכיר את האסטרטגיות הקבועות של הקבוצה איתה אני משחק)
 

backdoorslam

New member
סידורים אחרונים למחר!

אני הייתי שמח מאוד לו מישהו יוכל להביא מצלמה דיגיטלית, ולהנציח את הרגעים הנפלאים שלבטח נחווה. דבר שני, אני מבקש להיות סבלניים לגבי מחר בכל הנוגע להסבר החוקים. בדר"כ כשפורסים לפני שלל לוחות צבעוניים, כלי משחק אטרקטיבים וקלפים מאויירים להפליא, דעתי וריכוזי מוסחים בקלות מההסבר הקולח. נ.ב. - מה קורה עם כל שאר החבר'ה? לפי הדואל שקיבלתי חסרים לנו כמה אנשים..
 

Tali Y

New member
אנחנו נביא מצלמה

ונראה לי שבכל הבאלאגן הצפוי, כולנו נצטרך הרבה סבלנות...
 

mik6oo9sh

New member
risk- מכיר ואוהב מאוד את המשחק..

חברים ואני נפגשים כמעט כל יום חמישי, ומריצים סבב/או שניים ממש כייף לא נורמלי. אגב מה המשמעות של המספר 2001 לצד השם. יש לנו ריסק ישן אנגלי משנות ה-70, משהו לא נורמלי.
 

ננסק

New member
זה נקרא Risk 2210

וזאת אחת הוריאציות המתקדמות של ריסק. כאן למשל יש גם קלפים, וגנרלים, וקוביות עם 8 פיאות; משהו לא נורמלי.
 
למעלה