הצעירים נכנסים לכנסת

הצעירים נכנסים לכנסת

סקר של מפלגת העבודה נותן לנו כמעט שלושה מנדטים. עכשיו זה ברור - כל קול יכריע את הבחירות. אנחנו בפנים.
 

stambaty12

New member
צריך 3 מנדטים להיכנס?

ואם יהיה רק אחד או שניים זה לא טוב?
 
שניים זה לא רע

אחוז החסימה הוא קצת יותר משני מנדטים. אם יהיה אחוז הצבעה גבוה - הוא יהיה שלושה מנדטים.
 

droriko

New member
המפלגה הזאת היא בדיחה

יוצא שאם אני לא חייל משוחרר או לומד באוניברסיטה או זוג צעיר שמחפש דירה המפלגה הזאת לא רלבנטית לךגבי? תחום העיסוק שלה מצומצם לגמרי ואני שואל מה יקרה כשבכנסת ינהלו דיונים למשל על צבא או חינוך בבתי ספר או מדיניות החוץ או ביטחון פנים ? תשבו בחוץ עם עלה ירוק ותגלגלו ג'וינטים?
 
יש מספר נושאים

שאנחנו נאבקים עליהם, רובם מהתחום החברתי. במפלגה חברים אנשי צבא וקצינים במיל', מהמערך הלוחם ולא רק, עם אמירות מאוד ברורות בכל נושא, אנשי חוק ומשפט, פעילים חברתיים. עצם זה שבחרנו לקדם תחומים חברתיים, לא אומר שאין לנו אמירה בתחומים מדיניים. על אחת כמה וכמה בנושאי חינוך שמעסיקים אותנו יותר מכל אחד אחר.
 

droriko

New member
מה זה אנשים צבא "במיל" ?

אלופים יש לכם? אנשים שישבו בועדות ציבוריות לענייני ביטחון יש לכם? מה עם נושא החינוך? זה שזה "מעסיק אתכם יותר מכל אחד אחר" זה נחמד אבל איזה רקורד יש לאנשים שלכם בתחום הזה? על העסק הזה נשמע לי מאד חלטוריסטי אני מצטער
 
תא"ל צביקה גנדלמן למשל

שנושא היום בתפקיד בכיר במערך היבשה ושירת 30 שנה בצבא, היה מפקד חטיבה 7 ואוגדת הצפון. רס"ן עדי צברי שהייתה פורצת דרך שלוש פעמים בתפקידים שאף אישה לא מילאה לפניה ועומדת בראש פרויקט "בנות חיל" שמעודד גיוס צעירות מהפריפריה. רס"ן מיל' יקיר שגב, מוביל מאבק המילואימניקים חלטורה? אני לא חושב.
 
למעלה