הצעת עבודה בתמיכה (משודרגת)
שלום לכולם. לא זוכר אם כתבתי פה קודם, אבל אני קורא כל הזמן (בעיקר כי מצחיק - אבל הפורום לא כזה חי לצערי).
בכל מקרה, אני עובד בתמיכה (במובן מסויים), ומתפנה אצלנו משרה. הדרישות הן בעיקר ידע במחשבים (אבל לא סתם, צריך מישהו שיודע לתכנת, לקרוא קוד, וכו') - אבל גם שירותיות. ואני מניח שמי שמפציע פה בפורום לפחות "שירותי".
זו יכולה להיות אחלה הזדמנות למי שסיים תואר במכללה ומתקשה להיכנס לעולם ההייטק, או מישהו עם נסיון איכותי בתחומים וראש טוב (ואפילו בלי תואר, כמוני).
להלן דרישות המשרה. אם זה מעניין מישהו, שילחו מסר.
מהנדס תמיכה
תיאור התפקיד:
• מהנדס תמיכה טכנית להשתלבות בצוות לתפקיד הכולל מתן תמיכה אפליקטיבית
• מתן תמיכה אפליקטיבית ברמת קו שני ושלישי בבעיות במערכותProduction/ בקווי המוצרים השונים של החברה.
• חקירה טיפול ופתרון של בעיות production תוך שימוש במגוון רחב של כלים ושפות תוכנה.
משימות התפקיד:
• ניתוח בעיות ,חקירתן ומתן פיתרונות לבעיות השונות תוך עמידה בSLA
• תיקון קוד ושינויי קונפיגורציה.
• מתן שירות לאנשי התמיכה בקו ראשון
• שיתוף פעולה הדוק עם צוותי מחקר ופיתוח וניהול מוצר
• תחקור מערכות מיחשוב לקבלת מידע על הבעיה
• ביצוע מעקב אחר תהליך קבלת החלטות הנוגע לבעיה
דרישות התפקיד:
• שרותיות
• תואר אקדמי – יתרון ל מדעי המחשב/הנדסת מחשבים/ /מערכות מידע –אפשרות גם לבוגרים חדשים
• נסיון קודם בתמיכה – יתרון
• ניסיון והכרות עם מערכות הפעלה Microsoft -חובה
• ידע ב SQL ויצירת שאילתות, הבנה ב- SP -חובה
• ידע בתכנות - יכולת לקרוא קוד –ASP.NET, ASP, PHP, C# ולהבין את זרימת קוד - חובה
• תקשורת בין אישית מעולה
• לימוד עצמי ויכולת ללמוד מהר
• יכולת עבודה הן בצוות והן עצמאית
• אסרטיביות
• אנגלית -ברמה גבוהה
שלום לכולם. לא זוכר אם כתבתי פה קודם, אבל אני קורא כל הזמן (בעיקר כי מצחיק - אבל הפורום לא כזה חי לצערי).
בכל מקרה, אני עובד בתמיכה (במובן מסויים), ומתפנה אצלנו משרה. הדרישות הן בעיקר ידע במחשבים (אבל לא סתם, צריך מישהו שיודע לתכנת, לקרוא קוד, וכו') - אבל גם שירותיות. ואני מניח שמי שמפציע פה בפורום לפחות "שירותי".
זו יכולה להיות אחלה הזדמנות למי שסיים תואר במכללה ומתקשה להיכנס לעולם ההייטק, או מישהו עם נסיון איכותי בתחומים וראש טוב (ואפילו בלי תואר, כמוני).
להלן דרישות המשרה. אם זה מעניין מישהו, שילחו מסר.
מהנדס תמיכה
תיאור התפקיד:
• מהנדס תמיכה טכנית להשתלבות בצוות לתפקיד הכולל מתן תמיכה אפליקטיבית
• מתן תמיכה אפליקטיבית ברמת קו שני ושלישי בבעיות במערכותProduction/ בקווי המוצרים השונים של החברה.
• חקירה טיפול ופתרון של בעיות production תוך שימוש במגוון רחב של כלים ושפות תוכנה.
משימות התפקיד:
• ניתוח בעיות ,חקירתן ומתן פיתרונות לבעיות השונות תוך עמידה בSLA
• תיקון קוד ושינויי קונפיגורציה.
• מתן שירות לאנשי התמיכה בקו ראשון
• שיתוף פעולה הדוק עם צוותי מחקר ופיתוח וניהול מוצר
• תחקור מערכות מיחשוב לקבלת מידע על הבעיה
• ביצוע מעקב אחר תהליך קבלת החלטות הנוגע לבעיה
דרישות התפקיד:
• שרותיות
• תואר אקדמי – יתרון ל מדעי המחשב/הנדסת מחשבים/ /מערכות מידע –אפשרות גם לבוגרים חדשים
• נסיון קודם בתמיכה – יתרון
• ניסיון והכרות עם מערכות הפעלה Microsoft -חובה
• ידע ב SQL ויצירת שאילתות, הבנה ב- SP -חובה
• ידע בתכנות - יכולת לקרוא קוד –ASP.NET, ASP, PHP, C# ולהבין את זרימת קוד - חובה
• תקשורת בין אישית מעולה
• לימוד עצמי ויכולת ללמוד מהר
• יכולת עבודה הן בצוות והן עצמאית
• אסרטיביות
• אנגלית -ברמה גבוהה