הצפת הפורום

ש מים

New member
הצפת הפורום

לאור תלונות מרובות שמגיעות אלי בחודשים האחרונים, ולאחר שפניותי אל הגורמים הרלבנטיים לא נענו, החלטתי להתחיל למחוק ולסנן פוסטים שמהווים לדעתי הצפה של הפורום. במסגרת זו ייתכן ויימחקו גם פוסטים בעלי תכנים חשובים לפורום ולקוראיו, אבל לצערי נראה שאין ברירה ובמקרה זה יש להוריד את התינוק עם המים...
מקווה שתקבלו בהבנה ועל מנת שלא נבזבז את משאבינו והאנרגיות שלנו לריק, אני מציע החברים לא יגיבו להודעות מציפות, שיימחקו על בהמשך. כמו-כן, אתם מוזמנים לפנות אלי במסרים הפרטיים ולהצביע על פוסטים ו/או שירשורים שמהווים בגדר הצפה לדעתכם ושאותם אתם סבורים שכדאי למחוק.
תודה על שיתוף הפעולה.
 

איתמר ש

New member
חבל, דווקא בדיוק רציתי לשאול אותו

איך הוא מסביר את הסירוב של ראש העיר הנפלא המדאים והמאמם שלו לשתף פעולה עם פרויקט "מהיר בעיר", להוספת נת"צים לשימוש הציבור (בעקבות הכתבות האחרונות בדה מרקר על מחדל התחבורה הציבורית)
 

ש מים

New member
הוא כבר לא פה ונא לא לפזר לא מזון ברחוב


 

משה12333

New member
ראש העיר של פ"ת הוא לא רק נפלא, מדהים ומהמם אלא הוא גם

זוכה להערכה רבה בקרב תושבי העיר.

בסקר שנערך השבוע הוא זכה לתמיכה של 65% מתושבי העיר על פני כל מועמד אחר. זה נתון דמיוני אבל בפ"ת זו המציאות. הסקר נערך ע"י מקומון ידוע שאין לו כל קשר לראש העיר.

וכעת לעניין. פרוייקט "מהיר לעיר" הוא פרוייקט הדגל של משרד התחבורה למתן עדיפות לתחבורה ציבורית ע"י נת"צים ורמזורים בכל רחבי גוש דן. משרד התחבורה אפילו מעכב בכוונה סלילת כבישים שכבר אושרו כדי להפנות את כל משאביו לפרוייקט הזה.

משרד התחבורה עורך כעת סקרים מקיפים ובודק בדקדקנות כל כביש בגוש דן לגבי היתכנותו להצטרפות לפרוייקט.

לגבי פ"ת, ראש העיר צודק לחלוטין. פ"ת כבר נתנה לטובת התחבורה הציבורית 6.1 ק"מ בציר ז'בוטינסקי על חשבון נתיבי כלי הרכב הפרטיים. הנתיב הימני בציר ז'בוטינסקי הופקע לטובת נת"צ בשני הכיוונים ממחלף גהה ועד הצומת של ציר אורלוב. בצומת של ציר אורלוב עצמו יש לכלי הרכב הפרטיים שרוצים לנסוע מזרחה לכיוון מרכז פ"ת רק נתיב אחד בודד כעת.

בכביש של השוק העירוני לכוון מזרח אין כניסה לכלי רכב פרטיים עד השעה שבע בערב אלא רק לתחבורה ציבורית.

יש גם שני רמזורים מיוחדים לפנייה שמאלה עבור התחבורה הציבורית, אחד מכיוון השוק לרחוב בר-כוכבא ואחד מכיוון הקניון הגדול לציר ז'בוטינסקי.

משרד התחבורה תכנן בפ"ת עוד 17.7 ק"מ של נת"צים בתוך רחובות העיר. זה פשוט לא ישים.

משרד התחבורה מתכנן להקים נת"צים ברחובות: טרומפלדור, רוטשילד, סלנט, חיים עוזר, וולפסון, ההסתדרות ופינס.

גם כך רחובות אלה סובלים מפקקים עצומים של כלי רכב, אז תאר לך מה יקרה כשנתיב אחד יופקע לטובת נת"צ.

אם ראש העיר היה מאשר זאת, כל פ"ת היתה נסתמת ע"י כלי רכב.

זאת ועוד, הנת"צים בתוך העיר לא מפקיעים רק נתיב נסיעה מכלי הרכב הפרטיים אלא גם נתיב חניה לכל אורכו של הרחוב.

איפה יחנו מאות המכוניות שכרגע חונות לאורך הרחוב? מדובר בחניה של דיירי הבניינים הסמוכים שאין להם חניות מתחת לבניינים שלהם כי הבניינים שלהם ישנים.

ראש העיר רק מגן על תושבי עירו בהחלטתו לסרב למשרד התחבורה.

(בדרך רבין, ראש העיר מרשה למשרד התחבורה להקים נת"צ בשני הכיוונים כי הכביש הוא בן 3 נתיבים לכל כיוון ללא חניית רכבים לאורכו).







 

ש מים

New member
צודק...

לכן ביקשתי שהחברים ישקלו היטב לפני שעונים לשרשורי הצפה.
 
למעלה