אשה מרציפן
New member
הקומבינות של בעלי המסעדות
בפורום השכן הועלה דיון בעקבות הכתבה שלהלן. אני מניחה שאני לא אפתיע אף אחד אם אספר שאני מכירה את הקטעים האלו מהצד השני, גם אם לא באופן מוגזם ומוחצן כפי שמתואר, אבל זה דבר ידוע. מה שאני לא מכירה זה את הקטע של "לדפוק את הלקוח עם החשבון", הלקוח הישראלי כידוע לא פראייר ולכן במקרים קיצוניים כמו שמתוארים בכתבה, קשה לי להאמין שלא יתנהלו דיונים בנושא שבסופם יורידו את המחיר מהארוחה. בעל מסעדה שלא ינהג ככה הרי יאבד את הלקוחות...
אני הכרתי יותר קומבינות בכיוון של הצעה לתוספות למנה שלא כלולות במחיר, להציע להקרים את המנה בלי לציין שזו תוספת, להציע שתייה גדולה יותר, להציע לחם נוסף וכו' כפי שדיווחו רבים וטובים, ואחר כך מגלים את זה בחשבון, השמטת מחירי הקינוחים והשתייה זו תופעה נפוצה ומוכרת. עוד תופעה קיימת היא להבהיר שהסלטים והתוספות הן ללא עלות, אבל "לשכוח" לציין שזה תופס רק לגבי מי שהזמין מנה עיקרית, כך שמי שהזמין מנות ראשונות בלבד מוצא את עצמו מחוייב על הסלטים והתוספות. במקרים האלו לרוב בונים על כך שללקוח לא יהיה נעים להעיר, או שהוא ירגיש שהוא יצא טמבל, וכנראה שזה משתלם לבעלי המסעדות.
מה לכם יש לספר על קומבינות כאלו? במדינה שלנו זה קיים בעסקים רבים וטובים אחרים. מה אתם מכירים הן מהצד של נותן השירות והן מהצד של הלקוח?
בפורום השכן הועלה דיון בעקבות הכתבה שלהלן. אני מניחה שאני לא אפתיע אף אחד אם אספר שאני מכירה את הקטעים האלו מהצד השני, גם אם לא באופן מוגזם ומוחצן כפי שמתואר, אבל זה דבר ידוע. מה שאני לא מכירה זה את הקטע של "לדפוק את הלקוח עם החשבון", הלקוח הישראלי כידוע לא פראייר ולכן במקרים קיצוניים כמו שמתוארים בכתבה, קשה לי להאמין שלא יתנהלו דיונים בנושא שבסופם יורידו את המחיר מהארוחה. בעל מסעדה שלא ינהג ככה הרי יאבד את הלקוחות...
אני הכרתי יותר קומבינות בכיוון של הצעה לתוספות למנה שלא כלולות במחיר, להציע להקרים את המנה בלי לציין שזו תוספת, להציע שתייה גדולה יותר, להציע לחם נוסף וכו' כפי שדיווחו רבים וטובים, ואחר כך מגלים את זה בחשבון, השמטת מחירי הקינוחים והשתייה זו תופעה נפוצה ומוכרת. עוד תופעה קיימת היא להבהיר שהסלטים והתוספות הן ללא עלות, אבל "לשכוח" לציין שזה תופס רק לגבי מי שהזמין מנה עיקרית, כך שמי שהזמין מנות ראשונות בלבד מוצא את עצמו מחוייב על הסלטים והתוספות. במקרים האלו לרוב בונים על כך שללקוח לא יהיה נעים להעיר, או שהוא ירגיש שהוא יצא טמבל, וכנראה שזה משתלם לבעלי המסעדות.
מה לכם יש לספר על קומבינות כאלו? במדינה שלנו זה קיים בעסקים רבים וטובים אחרים. מה אתם מכירים הן מהצד של נותן השירות והן מהצד של הלקוח?