הקו האדום בירושלים - בדיקות עומסים ואינטגרציה

davidfainshtein

Member
מנהל
היי! אתם עוד פה? :)

למרות העיכובים האינסופיים והדחיות החוזרות ונשנות, הולכות ונשלמות ההכנות האחרונות לקראת פתיחתן של ההארכות הצפונית והדרומית של הקו האדום בירושלים וכניסתן לשרות של רכבות ה- Urbos 100 החדשות של CAF.
במסגרת סדרת הבדיקות האחרונות, נערכה ביום ראשון השבוע בדיקת אינטגרציה והעמסה בהארכה הצפונית.
מטרת הבדיקה הייתה לבחון את המערכות השונות ולוודא את עמידותן ומוכנותן לקראת ההפעלה המסחרית הצפויה. (צפויה מתי? נראה שזהו הסוד השמור ביותר בעיר בימים אלה... ראש העיר רוצה שזה יקרה עד ה- 30 לינואר. האם רצונו של ראש העיר יתממש? מסופקני...)
לטובת קיום הבדיקה, קוצר השרות המסחרי בקו הפעיל והחל מהשעה 22:00 הקו פעל עד לתחנת גבעת המבתר בלבד. באותה שעה יצאו בשיירה 4 רכבות מהדפו בגבעה הצרפתית לכיוון צפון. 2 רכבות Urbos חדשות ושתי רכבות Citadis אשר כבר עברו את תהליך השדרוג לצורך התאמתן למערכות האיתות והתקשורת החדשות אשר הותקנו זה מכבר לאורך הקו.
במהלך הערב בוצעה סימולציה של הפעלה מסחרית בהארכה הצפונית בתדירות של רכבת כל 6 דקות. במהלך הסימולציה נבדקה עמידותה של מערכת ההזנה החשמלית כדי לוודא שהיא עומדת בעומס של 8 קרונות המקבלים חשמל מתחנת ההשנאה בצומת שד' נווה יעקב / שד' משה דיין. כמו-כן נבדקו מערכות התקשורת, האיתות, מערכת ההעדפה החדשה ברמזורים, מערכת המידע לנוסעים (PIS) וכן בוצעו מדידות של רמות רעש לטובת אישור נדרש של המשרד לאיכות הסביבה.
בדיקה מאין זו דורשת תיאום רב ועבודה מקצועית ומאומצת של אנשים רבים. במיוחד ארצה לציין את תמיר שמעוני - מנהל האינטגרציה; דרור מנסורי הגדול - מנהל הבדיקות של הזכיין; ארתור לחמן - מדריך נהגים ראשי; ניסים עמירה - שר החשמל של הזכיין; מיכאל מרולסקי - מנהל צי הרכבות של הזכיין ואחרון-אחרון חביב, זוהר זולר - מנכ"ל צוות תכנית אב לתחבורה אשר לקח חלק פעיל בביצוע הבדיקות במהלך הערב.

הקשיור לפוסט בפייסבוק:

ולווידאו ביוטיוב:
 

קבצים מצורפים

  • 317A5899.jpg
    1.1 MB · צפיות: 7
למעלה