הקטנת עוצמת רעש בממ"ג

הקטנת עוצמת רעש בממ"ג

מישהו יודע אם ואיך אפשר להקטין את עוצמת הרעש בממ"ג ? למרות שאני חובש קסדה עם אוזניות טובות, אני מרגיש את הרעש באוזניים כמה שעות עוד לאחר הטיסה בד"כ. אם יש למישהו מידע נועיל בנושא, אשמח לדעת. תודה מראש על העזרה, חיים
 
ומה עם לשמוע את הקשר?

חשבתי על זה, אבל אז תהיה ךי בעיה לשמוע את מכשיר הקשר. מצאתי באתר הבא: http://www.flash.net/~fflight/catalog/aftmuf/ מתקן שאמור להפחית את הרעש הנפלט מהאגזוז. האם מישהו בארץ ניסה את זה ?
 

ronga

New member
אופציות לפתרון

שלום חיים, "הזעתי" בישבילך קצץ בהיסטוריה של הפורום, כולל במקום הישן (שרת "דיבורים") והיה די מעניין לרענן קצת את הזכרון.. שווה ביקור, הקישור למטה כמו כן עניתי על שאלתך בדיון דומה לפני כמה חדשים, להלן התשובה וקישור לדיון: אנסה לתת כמה רעיונות מהזול ליקר: - בדוק אטימות בקסדה + קשירה נכונה - תוסיף פקקי אזניים - רעש בקשר פנים: בדוק רעשי רקע, כבה פומית דיבור, נתק נוסע, נתק עצמך - שנה פסיעה בפרופ: תקבל פחות ניצול, אך שיוט בסל"ד נמוך יותר - טוס לבד (שיוט בסלד נמוך יותר) - תוסיף לאגזוז עוד "דוד" - תחליף לפרופ (+גיר) עפ יותר להבים - מנוע עם 4 פעימות(יש שקט ויש שקט מאד) ע"מ להשוות, טוס על מטוס קל להשוואה, תתפלא ששם המצב לא יותר טוב (תלוי), מניסיון אישי, אפילו בדאון, שמה ציפיתי לשקט האולטימטיבי, אני זוכר רעש חזק של הרוח + מכשיר הקשר לא שותק לרגע ברקע מקווה שעזרתי רון תודה רון
 
"תוסיף לאגזוז עוד "דוד"

און, איפה אני יכול להוסיף לאגזוז עוד דוד? האם יש מוסך לממ"רים בארץ שמבצע עבודה מסןג זה?
 

ronga

New member
ממ"ג או ממ"ר?

בד"כ יצרן המנוע יכול לספק זאת, אני מניך שOMNI יכולים להוסיף פרטים, בכל אופן אני ראיתי מזמן מזמן את מיקי (באקאיי) מנסה את זה אצלו, תשאל גם אותו רון
 

גיל בל

New member
פתרון לבעיה..אולי..

חיים ,תנסה לעבור לקסדה סגורה לגמרי ,או 3/4 סגורה כמו בח"א. קיבלתי אינפורמציה לגבי קסדות שונות כולל סגורות ,שכנראה שזה נותן פיתרון לפחות חלקי בהורדת הרעש(כולל אוזניות +מיק+מגן שמש קדמי מתכוונן) הקסדות בסגנון צבאי,אם אתה מכיר. במידה ותרצה אעביר לך את החומר. אני בכל אופן שוכנעתי וקונה בקרוב.
 
למעלה