הקטע של היום עם הבלגן של אתמול בעיקר

הקטע של היום עם הבלגן של אתמול בעיקר

פטריק לאפבר (מנהל קבוצת אומגה פארמה - קויק סטם של אורן) קרא למנהל הג'ירו להתפטר.

הועלה רעיון למחאה של קבוצות על כל רוכביהם.

היו קבוצות שרצו אפילו לפרוש.

הייתה פגישה של מנהלי קבוצות עם נציגים מה- UCI.

הועלתה דרישה של חלק ממנהלי הקבוצות להוריד לקוינטנה מהפער שפתח אתמול.

הקטע יצא לדרך וכנראטה שעוד יהיו התפתחויות בנושא.
 
פטאקי התנגש במכונית?

לדבריו של מנהל קבוצת אומגה פארמה - קויק סטם, פטריק לאפבר, סיבת הפרישה של פטאקי הייתה התנגשות ברכב במורד של הסטלביו.
מארגני המרוץ רשמו אותו כמי שלא עמד במגבלת הזמן.
 
יש לי יום מרתק


אני עובד על כתבה נהדרת שתפורסם כנראה רק בשבוע הבא (לא אופניים, טריאתלון) ובמקביל להרבה שיחות לכתבה קראתי מהבוקר המון (עשרות) תגובות בצורת כתבות, ציוצים, סטטוסים ושאר ירקות.

דבר אחד לא מצאתי באף מקום - היו דגלים אדומים שהאטו את הרוכבים במורד מהסטלביו?

מישהו ראה עדות לדגלים אדומים במורד מהסטלביו?

אין לי שמץ של מושג ירוק מה תהיה ההחלטה של השופטים, מתי היא תפורסם ואין לי ספק שיש להם נתונים שאין לי, אבל ממה שאני מבין הייתה אמירה ברורה של דגלים אדומים שאין לעבור והשאלה - בכלל היו כאלו?

גם אם לא היו אז למה להאט ולחפש אותם?

אודה לכל מי שראה משהו שאני לא ראיתי וישתף אותנו.
 

galh

New member
לא אישית. אבל יש קישור


מה דעתך על התמונה שמצורפת לטוויט הזה?

ועוד שאלה, אתה זוכר מקרה נוסף שבו רוכבים סיימו את הטיפוס ואז עצרו למנוחה קלה לפני הגלישה למטה? מקרה הנעצים של אוונס לא נחשב, כמובן
.
 

yshor

New member
כאן

'l_guercilena: Marco Velo driver of Safety moto 'my red flag was up, quintana pass me@

לא יודע אם יש בזה חדש

המארגנים אמרו שהיו דגלים אבל למטרת אזהרה ולא נטרול
אם טענה כזאת מה אפשר לעשות
 
galh ו-yshor, תודה - יש בשורה אחת לפחות

קודם כל - בתמונה לא רואים רוכבים שעברו דגל, יש ציוץ מטריד ש yshor הביא ואשמח לקישור אליו.

שנית - ראיתי רוכבים עוצרים המון פעמים כדי ללבוש ביגוד חם על פסגה ולפני גלישה.
זה לא המקרה, כאן יש טענה של מנהלי קבוצות ורוכבים שהם חיכו להובלה כאן הבעיה - אם זו היה חוסר הבנה שלהם, או אי בהירות מצד המארגנים.

שלישית, והחשוב ביותר - מכיוון שלא סמכתי על הזיכרון הצילומי שלי מהשידור של אתמול ביצעתי בדיקה ארוכה ורק כשעמית נבון בא לעזרתי הצלחנו לזהות את הפערים בין קוינטנה לחולצה הוורודה בכניסה לעלייה האחרונה - שימו לב לזה.

שלוש דקות אחרי שעברו 25 לסיום.
16:28:53 CEST
Quintana and his group are at 1;33. The maglia rosa group is at 3'15

זה הדיווח של סייקלינגניוז.
זה מעיד על פער של 1:42 דקה.

אני זכרתי כשכבר היו בתוך העלייה פער של 1:41 דקה וזה מה שמצאתי בדיווחים של סייקלינגניוז:
16:32:15 CEST
Quintana drops back to the team car, takes off his arm warmers and picks up a couple of gels. This group still have around 1;40 on Uran.

אם מישהו המרוכבים, מנהלי הקבוצות או כל אחד אחר יאמר שקוינטנה ניצח בזכות ההתרחשות במורד מהסטלביו הוא יחטא בחוסר כנות ולהזכיר כי קוינטנה פתח פער של דקות אחרי הדיווחים האלו.
 

gadis13

New member
רק מה - אף אחד לא מתעניין בפער בתחילת

הטיפוס האחרון. מנהלי הקבוצות מדברים על הפער שנרכש כתוצאה מההתקפה הבלתי חוקית של קווינטאנה בירידה מסטלביו - 2 דק'.
 
בדיוק גדי, זו חוסר הכנות

חלק ממנהלי הקבוצות והרוכבים רוצים לספר לנו שמה שהשפיע על התוצאה זה המורד כשהם הפסידו דקות בעלייה לקו הסיום.
זו לא טענה חסרת הגיון, הרי מכל דיווש מתעייפים ועייפות מצטברת ו... ו...

לי קשה לקבל את הטענה.

מחכים להודעה של שופטי ה- UCI הערב.
 

gadis13

New member
יאיר היקר,

ננעלת - כפי שאני מכיר קצת קשה להוציא אותך מ'הפינה המוגנת היטב' (על אף ההצהרות על הפתיחות הגדולה).
כדאי להתייחס ברצינות למה שקורה עכשיו - וכדאי בשלב הזה למארגנים האיטלקים להתייחס ברצינות למנהלי הקבוצות, כיוון שהם יכולים למצוא שהם שולחים למירוץ בעתיד רוכבים סוג ד - נכון, תמיד יוכלו האיטלקים למלות השורות בעזרת קבוצות איטלקיות מדרג ב (וגם ג).
מתי אתה זוכר התעקשות שכזאת של המנהלים? לי קשה להיזכר - כנראה שהגיעו הפעם מים עד נפש.
המידע החדש שממשיך להתפרסם מוכיח שקווינטאנה וחבורתו הפרו הוראות ברורות של המארגנים (לא, לא מדובר עתה בניטרול, מדובר בסך הכול על כך שאסור היה לעבור את האופנוע עם הדגל האדום).
לאפאבר נותן דוגמא מהקורה בפורמולה 1 - מי שעוקף את מכונית הבטיחות (האופנוע עם הדגל האדום) נפסל בו ברגע.
 
בוא ואספר לך מה אני מכיר...

לא ננעלתי על דבר ומאום. אולי לא קראת את ההודעות שלי היטב, מוכן לעזור לך בזה אבל... כשמישהו מחליט לנתח את האופי שלי לטובת טיעונים בדיון זה הופך לויכוח ו-ויכוח שייך לטיפשים ולא לדיונים.

מהדיונים כאן, הסקירות שלך למרוצים ומעט שדיברנו בעבר אני ממש לא חושב שאתה טיפש, אז למה הבריחה לנתח את אופיי, במקום לדבר לגופו של עניין?

אם קשה לך מול הטיעונים שלי לגיטימי לוותר, מעולם לא כעסתי, נטרתי או טענתי כנגד מישהו שהחליט שלא בא לו לקיים עימי דיון.

לי אין את האפשרות לקבוע עמדה, אני רק בודק היטב ומביא עובדות.

יש לי טור ("מציאות נושכת") בו אני מביע דעתי וייתכן שתהיה לי סיבה להתייחס גם למקרה זה.

בכתבות ובעיקר בשאלות ובירורים על (לא משנה מה) אני שם בצד את דעותיי, בדיוק כמו שאני שם בצד משחקי פנטזיה שהייתי שמח להשתתף בהם אילולא הייתי רוצה מבט עיתונאי אובייקטיבי.

ככה לימדו אותי.

בקשר לשאלתך - "מתי אתה זוכר התעקשות שכזאת של המנהלים?"
אם אתה מתכוון לדעות זהות של מנהלים רבים לגבי התרחשות בכלל, וגם אם אתה מתכוון לנושא מזג האוויר, אני אשמח להראות לך הרבה דוגמאות.

אם אתה מתכוון להתנמהלות של קוינטנה, הרי שזה לא באמת רלוונטי להביא טענות של מפסידים, שכנראה טעו בשיקול הדעת.

ושלא יהיה לך ספק כי חלק ממנהלי הקבוצות הפעילו שיקול דעת שגרם להפסד זמן של הרוכבים שלהם - ככה זה בספורט, על הטעויות של מאמן אחד מרוויח המאמן שממול, או שלא ואותו הדבר כששחקנים (במקרה זה רוכבים) עושים טעות.

מה רצית שאורן יגיד?
"לא הבנתי מה אמרו, חשבתי שאני צריך לעצור, טעות שלי"?
או שלאפבר יאמר: "איזה טמבל יצאתי, לא הבנתי מה אמרו בקשר של המרוץ"?

יש מעט מאוד כנות כזו בספורט בפרט וכל העולם בכלל.

אני לא מקבל את הדברים של מנהלי הקבוצות והרוכבים כדבר האלוהים.
פעם היה מנהל בשם ברונייל שרבים האמינו לו... בעצם גם רוכב בקבוצה שלו שרבים האמינו להם.

לזה בדיוק התכוונתי כשכתבתי שזה נשמע כמו בכי על שופט שלא ראה נבדל.
 

shayona2

New member
מי בדיוק הפריע להם

לסגור את הפער או חלק ממנו בעליה?
מה, הם פתחו בשביתה\מחאה בעליה ?
העלייה הייתה ארוכה מאוד , הפער בתחילתה היה יחסית לא גדול
נניח שהייתה חוסר הבנה לגבי הירידה , מה זה קשור לעליה שבאה אחר כך?
אדרבא , נוצר פער של 2 דקות בירידה , צמצמו אותו..
בפועל הפער גדל - הם פשוט לא היו מסוגלים או לא קיבלו הוראות נכונות באוזניות - לפעמים הדברים הם פשוטים..
 

shayona2

New member
מזכיר לי את ארמסטרונג

בלי קשר לסמים, הוא לא חיפש תירוצים :

כשבלוקי התרסק במהירות תלת סיפרתית כמה מטרים לפניו הוא פשוט
חתך לשדה ויצא מהצד השני כמו שכולם זוכרים.

זה ההבדל בין ספורטאי שהוא ווינר לבין כזה שיש לו תירוצים טובים ..

אפשר לתת דוגמא גם את מייקל ג'ורדן שעלה עם 40 מעלות חום לגמר פלייאוף וקלע 40 נק' (או משהו כזה) בשביל לקחת עוד תואר (אחר כך הולכים לרופא
 
היום זה לא נראה כמסלול מבטיח דרמות, אבל...

20 ק"מ מקו הסיום יש עלייה שאולי יהיו רוכבים שירצו לעשות בה בלגן.

מבחינת זהות המנצח של היום נראה כי כמו בתחזיות המוקדמות זה יהיה מישהו מקבוצת הבריחה הגדולה.
 

boaztam

New member
כלפי מי הייתה מכוונת

ה"תנועה המזרחית המגונה" בניצחון?
 
למעלה