ItsikH
Member
הקיר בתרשיחא
אין הכוונה להתחרות באריה חלילה וחס, ודאי שהקירות שהוא מציג בפנינו הם הקשים ביותר, אלא רק שעונת החורף מצמצמת מאוד את זמן התאורה לרכיבה, בצרוף שעות העבודה, בזמן שנותר אין הרבה זמן לרכוב והקירות מספקים גיוון וקושי לרכיבה קצרה.
אז - קיר יפה, אווירה של חו"ל, בייחוד כעת לקראת כריסמס, באחת השכונות היפות של תרשיחא:
תחילתו ב'שביל המעיין', היורד מהשוק אל היציאה הדרומית ממושב מעונה, פניה ממש סמוך ליציאה ממעונה פותחת בעליה "מתונה" יחסית ב'מורד הגיא', ההמשך קשה יותר ב'מעלה אלמג'אהד' ו'הבולבול'. סה"כ רק 540מ אבל הגובה 78מ כלומר 14%ממוצע, ואם נוריד את 90מ הראשונים ה"מתונים", נשאר עם 16% ממוצע!
לא מומלץ לחזור ברכיבה בירידה, כי אם לפנות ימינה, או ברח' 'הבולבול' או בפניה הבאה ל'מעלה הכרמים', בסופם יוצאים ימינה חזרה לכביש למעונה ולראשית העליה.
[URL]http://www.plotaroute.com/route/146257[/URL]
אין הכוונה להתחרות באריה חלילה וחס, ודאי שהקירות שהוא מציג בפנינו הם הקשים ביותר, אלא רק שעונת החורף מצמצמת מאוד את זמן התאורה לרכיבה, בצרוף שעות העבודה, בזמן שנותר אין הרבה זמן לרכוב והקירות מספקים גיוון וקושי לרכיבה קצרה.
אז - קיר יפה, אווירה של חו"ל, בייחוד כעת לקראת כריסמס, באחת השכונות היפות של תרשיחא:
תחילתו ב'שביל המעיין', היורד מהשוק אל היציאה הדרומית ממושב מעונה, פניה ממש סמוך ליציאה ממעונה פותחת בעליה "מתונה" יחסית ב'מורד הגיא', ההמשך קשה יותר ב'מעלה אלמג'אהד' ו'הבולבול'. סה"כ רק 540מ אבל הגובה 78מ כלומר 14%ממוצע, ואם נוריד את 90מ הראשונים ה"מתונים", נשאר עם 16% ממוצע!
לא מומלץ לחזור ברכיבה בירידה, כי אם לפנות ימינה, או ברח' 'הבולבול' או בפניה הבאה ל'מעלה הכרמים', בסופם יוצאים ימינה חזרה לכביש למעונה ולראשית העליה.
[URL]http://www.plotaroute.com/route/146257[/URL]