בעיקרון, ההקלטה אינה מתוזמנת לפי תכנית, אלא לפי לוח זמנים.
כאשר יש שיבוש בלו"ז, ייתכנו מצבים, שבהם תאבד תחילת ההקלטה או שלעתים גם סופה.
ביס לדוגמא, קיימת אפשרות להקליט מדי יום את התכניות שמשודרות החל בשעה X ועד לשעה Y בשני ערוצים שתבחר (PRIME TIME). לא פעם קורה, שאתה מוצא את
עצמך "ללא סיום" של תכנית, אבל יש לך אפשרות לעבור 'לתכנית הבאה', והסיום
יחכה לך שם...
ובהקלטות שאינן קשורות להקלטה היומית? גם שם קורות תקלות של אי התאמה ללו"ז.
כמות השיבושים תלויה בערוץ שממנו בחרת להקליט, ובשיבושים שקורים עקב מבזקי חדשות
ושאר "ירקות" שיוצרים עיכובים בשידור.
והכי חשוב, יש לזכור, שאם הזמנת סרט בתשלום, אתה תוכל לצפות בו למשך יום או יומיים,
ואז הוא יימחק. לגבי המחיקה, אתה תקבל תמיד הודעה (במהלך ההזמנה), כמה
זמין הסרט יישאר זמין לצפייה.