הקמפיין החדש של מזרחי טפחות

eyalavi1

New member
הקמפיין החדש של מזרחי טפחות

אני חייב להגיד שאני מאוד מתרשם מהקמפיין הנוכחי של מזרחי טפחות.
עוד לפני שנתיים (אם זכרוני אינו מטעה אותי..) הם נכנסו עם "להעביר את דביר" ומסתבר שזה עדיין תופס.
קראתי באיזה ראיון איתו שאנשים באמת עוצרים אותו ברחוב ושואלים לגבי מעבר בנקים..
ועכשיו הם יצאו ב"מסע של דביר", בעמוד הפייסבוק יש כבר המון צפיות ונראה שזה גורר באזז רציני (רק בפייסבוק שלי קפצה בחדשות הידיעה ש32 חברים עשו לו לייק לעמוד!)

תכלס, שאפו!
 
כלקוח בעבר של המזרחי, אני פחות מתרשם, בסופו..

של דבר ההחלטה אם להישאר בבנק, או לעבור לבנק אחר תלוייה ברוב המקרים , ביחס של עובדי הבנק וההנהלה בעיקר, והכי חשוב בימינו לדעתי,
תנאי הבנק, עמלות, ריביות, וחישוב כדאיות וכיו"ב.
אבל אם דביר וזוגתו מרוויחים מהעניין + עוד כמה "על הדרך"... מקמפיין מושקע ויקר יחסית, שיהיה להם לבריאות...
 

eyalavi1

New member
בעיני, הנקודה היא לא הבנק עצמו...

אני רואה בקמפיין הזה מעבר ל"בואו תעברו למזרחי טפחות", יש פה איזשהו סלוגן מאוד קליט שמעביר מסר של העולם הוא דינאמי ולא חייבים להיתקע במקום שלא מרוצים בו..
אין ספק שבשורה התחתונה מזרחי יצטרכו להוכיח את עצמם כנותני שירות ותנאים טובים הרבה מעבר לכאלה שיודעים להמציא ססמאות קליטות.
ובכל זאת, כשיוצא לך לראות פה ושם ואפילו לא רק בנושא של בנקים (נתקלתי אפילו בעמוד הפייסבוק של "הוט" למשל) שנותנים יותר לגיטימציה לעניין מעבר החברה תחת הבדיחה של "תעביר כמו דביר" כנראה שהם עשו פה משהו שנכנס לתודעה...
 

yehuda150

New member
מה שחשוב הוא בעיקר המסר

שאם לא טוב, לא משנה איפה.. לא רק בבנק שלך פשוט לקום וללכת ולא להישאר מטעמי נוחות. לפעמים אנשים חושבים שלעבור למקום אחר זה פרוצדורה ארוכה, אבל האמת שאני עשיתי את זה גם עם חברת הסלולר שהייתי בה וגם עם HOT ויס. זה פשוט יותר ממה שחשובים והעיקר שבסופו של דבר מקבלים תמורה ויחס הולם.
בקיצור, לא לפחד לעזוב מקום שרע לכם בו.
 

מיקישור

New member
קמפיין מעולה בעיניי

אני חושב שהשיווק של מזרחי טפחות עובד ובאמת מחבר את האנשים עם המוצר
 
יש בעייה לטווח ארוך כשאתה בונה מותג רק...

סלב או פרזנטור. כאשר מתחלף הפרזנטור, או משנים אסטרטגיה, למעשה המותג נישאר קצת "עירום"...
אני בהחלט מסכים שהקמפיין המושקע מאוד של מזרחי, גם בהיבט הכספי הנירחב (נו בנק יש הרבה כסף...
), משיג ניראות וחשיפה רבה, שאלת האפקטיביות ועמידה ביעדים, מעניינת כשלעצמה.
 
למעלה