הקמפיין של "אבי הזמר" לשטראוס, דוגמא לאסטרטגיה שגוייה...

הקמפיין של "אבי הזמר" לשטראוס, דוגמא לאסטרטגיה שגוייה...

שגורמת לחוסר אמינות בהעברת המסר.
למה הכוונה?
בהתחלה סיפרו לנו בסלטי שטראוס כמה קשה להבחין בין נסלט "התעשייתי" שלהם, לבין חומוס וסלטים של חומוסיות.
מסר שבלשון המעטב לא היה אמין במיוחד, לכל מי שאוהב חומוס ויודע להבחין די בקלות בין חומוס " מקופסא" לבין חומוס של חומוסייה.
ועכשיו מודים בשטראוס, יש הבדל ואנחנו לא מתיימרים להשתוות לחומוס מסעדות מקורי ולא תעשייתי.
לשיפוטכם כמו שנאמר... אני בעד אסטרטגיה עקבית ואמינה מההתחלה.
מצ"ב הסירטון מאתר "המיזבלה".
http://mizbala.com/?p=98170
 
למעלה