הקמת רעש בחצר בית פרטי

ליאור451

New member
הקמת רעש בחצר בית פרטי

ניידת 5 נשלחת לאירוע הקמת רעש מחצר של בית פרטי. בניידת שוטר ומתנדב סיור שלב א'. במקום מתקיימת מסיבה רועשת. השוטר יוצא מהניידת על מנת לגשת לבעל הנכס. בעל הנכס פוגש אותו בחצר הפרטית שלו ונותן לשוטר רשות להיכנס ולדבר איתו לגבי הרעש. המתנדב ניגש על מנת לגבות את השוטר. ברגע שהמתנדב שם את רגלו ליד השער הפתוח הוא נדחף החוצה ומונעים ממנו בכוח להצטרף לשוטר. השוטר מתעלם מפעולה זו וממשיך לדבר עם בעל הנכס. דברים שלא היו בסדר באירוע זה: 1. השוטר נכנס לנכס ומתנתק מהמתנדב שאמור לגבות אותו כפי שתודרך לעשות. 2. המתנדב מנסה להיכנס לחצרים מבלי שקיבל רשות מפורשת מבעל החצרים על מנת להיכנס, על אף שהותר לשוטר לעשות כן. 3. השוטר לא עושה דבר, מילולית או אחרת, על מנת להפסיק את האלימות המופעלת כלפי המתנדב. 4. השוטר אינו חובר למתנדב וממשיך לטפל באירוע מול בעל הנכס לבד. 5. המתנדב מודיע מיד על סיום פעילות וחוזר הביתה.
 

ghost7

New member
השגות? הבהרות?

1. הם היו אמורים לגשת ביחד, אלא אם השוטר הנחה המתנדב להשאר עם הרכב. (גם היו מקרים שצוות נכנס, וכשחזר מצא נזק לניידת). כלומר: אמורים להיות מתואמים מראש. 2. בהנחה שהמתנדב היה במדים, היותו מתנדב אינו מעניינו של בעל הנכס. הוא חלק מהצוות. וזאת פעם ראשונה שאני שומע הרעיון שכל אחד מהצוות צריך אישור, בנפרד, כדי להכנס. 5. זה לא ברור. "המתנדב מודיע מיד על סיום פעילות וחוזר הביתה". למי הודיע? לשוטר? לק. משמרת/מוקד? מתי הודיע, ומתי הלך הביתה? לאחר סיום הטיפול בארוע? באמצע הארוע?
 

קרבינוש

New member
בסיפור המקרה לא כתבת שהמתנדב סיים את הפעילות

איך פתאום הדבר הזה צץ בסעיף מספר 5 שכתבת ?
 

קרבינוש

New member
האם המתנדב היה לבוש מדים או וסט זוהר ?

אחרת היו רואים בו אזרח סקרן לכל דבר שמנסה להכנס ולכן חיפפו אותו, אבל השוטר היה צריך לגונן עליו אלא אם כן השוטר ביקש ממנו להשאר בניידת ולא להצטרף, סיפור מעניין אבל לא ממש ברור
 

ליאור451

New member
תשובות

1. המתנדב היה במדים מלאים. 2. אחרי שהשוטר סיים את האירוע, המתנדב הודיע לו שהוא מסיים.
 
למעלה