הקניון לא יפתח עוד בשבת, וזה סופי!

badboy3919

New member
מה?????? עוד פעם הדתיים האלה.....

נמאס מהם....למה אנשים נכנעים להם?
 

MrJacKasS

New member
ואני לא!

למה לעזאזל צריך לפתוח תקניון גם ביום שבת ?? זה לא שאני דתי, אבל לא מספיקים לך 6 ימים בשבוע?? למה שלא יהיה קצת שקט ביום הזה ?? גם סיטי הייטס (?) שגרים מעל הקניון זה יפריע להם יהיה להם מלא רעש ביום שבת (= יום מנוחה.)
 

La Gamba

New member
מסכים!

יאללה, למה אתה לא יכול לנוח יום אחד ממרוץ החיים הקפיטליסטי שלך אחר כסף ובזבוזים? מה, יום אחד בלי שופינג קשה מדי עבורך? חוץ מזה, זה לגמרי לא סוציאליסטי לעבוד 7/24, בכל מדינה מתוקנת יש יום אחד מנוחה, כי זה מגיע לכולם, כולם צריכים הפסקה. כמו כן, ההפסקה הזאות עזורת הרבה, כי אז אפשר להכניס כל מיני שירותים חדשים ותיקונים... צאו מהמירוץ הקפיטליסטי! תראו את הרעיון הסוציאליסטי שבשבת! תירגעו, תהנו מהחיים, ותנצלו את הטוב שיש בשבת עם שקט. כי זה גיהנום כל הראש הזה מהקניון ההומה אדם. (וזה ממישהו שגר ליד גן אירועים, שאנטי בר, וכביש ראשי). תנו לעובדים לנוח!
 

xyxyxy

New member
תודה לאל שהוא לא פועל בשבת

אני גר בסיטי הייטס אתם לא מתארים את הבאסה של רעש ביום שבת ומה עוד שטוב שיש שבת תחשבו היה צריך לעבוד 7 ימים בשבוע הרי כל זיוני הסכל של הדתיים אולי זיון סכל אבל איכשהו מתקשר למציאות
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifעד כאן!!

תקשיבו עכשיו כולכם, ותקשיבו טוב,!! כל מי שירד פה לקללות יחסם, ואני לא צוחק! אם כל הכבוד אפשר להתווכח, אבל עוד קללה אחת ואני מתחיל לחסום, זה לא מצחיק!
 

דן מלך

New member
תשמע עומרי!

לדעתי כבר עברת כל גבול טוב!!!! מה אתה חושב שאתה עושה? איזה קללות היו פה כבר? אני לא זוכר שאני קיללתי בצורה שההודע שלי צריכה להיחסם.. אבל אם תה מעדיף פורום יבש חסר הודות שיבושם לך! ואל תתפלא שהפורום משעמם בעוד שאתה מוחק פה את כל ההודעות ח-ב-ל
 
אילו קללות היו פה?!?

כל הקללות האלו הם ציטוטים מדוייקים מההודעה שלך דן, אני חושב שאחרי שתראה את זה, תבין למה אתה עומד לפני חסימה מוחלטת מצפייה וכתיבה בפורום.., אני מקווה שהודעה זו באה "למען יראו ויראו", לילה טוב... (ודרך אגב, דן, שאלת איפה הקללות? אז הנה הן!) "אבל זה שאתהאידיוט זאת הסיבה העיקרית!!!" (דן מלך) " אוקיי לגבי יום שבת- טיפש" (דן מלך) "שרמת החוכמה שלך משתווה לזו של נעל בית.תגיד לי עגל שכמותך... אתה בדקת איפה אני גר יא יהיר ומטומתם שכמותך? כשתפסיק לכתוב פה דברי הבל והסטה אז תחזיר לי תגובה חטיחת סמרטוט!" (דן מלך)" "ועוד פעם הנעלכתב דבר הבל שמנותק מהמציאות"(דן מלך) "ואיזה בוק שקרן ונבל אתה!"(דן מלך) "אני רואה שיש פה עסק עם נבל חסר ישע שמיסתמך "(דן מלך)
 

דן מלך

New member
../images/Emo13.gif בדרן שכמותך...

יש לי עוד הרבה מה להגיב אבל אין לי כח אליך ולעומרי!
 

דן מלך

New member
תראה עמרי

הציטוטים שהבאת פה הם כתגובה לגידופים של-MrJacKasS... אבל לא פה העיניין..... אתה יודע, לפעמים כשמגיבים זה יוצא קצת בלהט! אנשים כותבים פה תגובה במשך כמה דקות ארוכות ואתה בא בשנייה ומוחק הכל... תראה, אני לא בא להיתווכח איתך על המקרה הזה ספציפי, אבל אם צורת מחיקת ההודעות תימשך לא נראה לי שאני יבקר פה ולא נראה לי שאני ימליץ גם לאנשים לבקר פה... זה לא יתכן שכל תגובה שלא תסכים איתה אתה תמחוק... אני לא יודע מה לגבי הפורומים האחרים שאתה מנהל, אבל מה שקורה כאן זאת שערוריה!!! תראה לי בהוראות של תפוז שאסור לכתוב כמו שאני וג´ק אס כתבנו! עמרי, אני מכיר אותך לא מהיום ולא מתאים לך להיות ילדותי! ת-ת-ב-ג-ר כבר! לתצומת ליבך.
 

yuvalr1

New member
שאלה:

אולי אפשר רק לערוך את ההודעות ולהוריד מהן את כל הגידופים במקום למחוק את כל ההודעה? אני לא יודע אם דבר כזה אפשרי אבל אני מקווה שכן... ולכולם: בשביל מה סתם לעשות לעומרי עבודה? הוא לא צריך להתעסק בשטויות כאלה. אני בטוח שאפשר לכתוב גם הודעות נטולות קללות.
 

MrJacKasS

New member
גידופים ??!!?

בוא אני אסביר לך מה קרה: אני עברתי לי ביום בהיר אחד בפורום הזה, וראיתי שיש שרשור על פתיחת הקניון בשבת, שדעתי על נושא זה כבר מובנת. הבעתי את דעתי, נתתי סיבות למה אני חושב כך, כמו כל אחד אחר, ואתה בא וקורא לי "עגל", "נעל בית" (קללות עלובות לכשעצמן) בגלל שאני לא מסכים איתך בנושא הזה. אז זה גידופים שלי??? ת-ת-ב-ג-ר! זה מה שיש לי להגיד לך!
 

yuvalr1

New member
סליחה??

כדי שהפורום לא יהיה יבש צריך לקלל?? אם מישהו קורא לדעות של אחרים "זיוני שכל" ההודעה חייבת להימחק (אני מבין את עומרי שלא מחק את ההודעה הפעם כדי שכולם יראו מה הולך פה).
 
בואו אני אסביר (60 שניות על ../images/Emo43.gif)

אז ככה, הפורום הזה, הוא לא עוד פורום ברמה נמוכה (כמו מועדנים, ששם אין פיקוח, והמנהל הוא אלוהים) אלא, אנחנו (אני- המנהל, ואתם-הגולשים) נמצאים תחת "מערכת הקהילות" (כל הפורומים) של אתר שנקרא "תפוז" - ואנו כפופים לחוקים של מערכת הקהילות הנ"ל, שאפרט אותם בהמשך. אחד מהחוקים של "תפוז" (או "תפוז-אנשים" בשמו המלא), הוא שאסור לקלל, אסור לאמר דברי נאצה, אסור להכפיש, מכיוון שזאתי מערכת פורומים שהיא המובילה במדינה (לפחות לדעתי), נהוג להתנהג כאן בתרבות (לא לקלל וכו...), על מנת לשמור על רמת פורומים גבוהה, לעומת אתרים אחרים, ששם נהוג אחרת. אם משתמשי הפורום, חושבים שפורום זה יהיה מענין יותר עם יקללו בו, אז לצערי, אני אאלץ לחסום איתם, (בין עם הם חברים שלי או לא), בנוסף אני לא חושב, ואפילו בטוח שפורום "שווה" זה פורום שמקללים בו כל הזמן, אלא מדברים בתרבות. "אלה היו 60 שניות על "תפוז-אנשים" ערב נעים, האוזר....
 
למעלה