הקעקוע האנימטיבי הראשון - קמפיין של באלנטיינז

הקעקוע האנימטיבי הראשון - קמפיין של באלנטיינז

אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז? מותג הוויסקי הוותיק בלנטיינז, יצא לאחרונה בקמפיין חדש, אשר מנסה להמחיש את הסלוגן Leave an Impression וללכת איתו כמה שיותר רחוק. הקמפיין החדש סובב סביב יוצרים מתחומים שונים (מקעקעים, אמני גראפיטי ועוד) ומאפשר להם בעזרת אפליקציה בעמוד הפייסבוק, להראות "כיצד הם משאירים רושם" תוך שהם מתקשרים בזמן אמת עם גולשים אשר מביעים דעתם ומייעצים על מהלך העבודה, מה שנקרא בפיהם של מנהלי הקמפיים Human API. לפתיחת הקמפיין, יצר אמן הקעקועים K.A.R.L, את הקעקוע האנימטיבי הראשון (לטענתם). בשידור חי, קעקע K.A.R.L על אדם אחר, קעקוע אשר מוטמע בו קוד QR. לאחר שסיים את הקעקוע, סרק את הקוד עם האיפון שלו, וזה התחיל לנגן על המסך וידיאו אשר מתיישב בדיוק במרכז הקעקוע ומנפיש אותו. להמשך קריאת המאמר וצפייה בוידיאו - פריים מי מה דעתכם על המהלך האמיץ למדי של באלנטיינז?
 
אם הם משכו תשומת לב

כנראה שהם הצליחו - ההוכחה לכך היא השיח שמתנהל ברשת אודות המהלך. הדבר מזכיר לי את הקמפיין שהתמקד במישהי שקיעקעה את חברי הפייסבוק שלה על זרועה (מה שהתברר כלא קעקוע קבוע, אך אין זה משנה) - מעניין שנושא הקעקועים צובר הדים ויראליים ברשת. נו, מי מקעקע את הלוגו שלנו על עצמו? :)
 
למעלה