הקפצה מלאכותית

OrlyNL

New member
../images/Emo6.gif חבל שהפורום מת

רציתי לספר לכם שאני הולכת לראות את יו2 היום!! במקרה מצאתי כרטיסים אתמול, והחלטתי בצורה ספונטנית ללכת. לשמחתי חברה שלי גם התלהבה מהרעיון, אז זה יוצא לפועל....היום...עוד שלוש שעות!!! איזה כיף לי!!
מקווה שיהיו לי תמונות לשים....
 

anatotel

New member
איזה כיף!

התחילו שמועות ש U2 ימשיכו את הסיבוב הופעות בדרום אמריקה, אוסטרליה וניו זילנד ואני עוד חודשיים נוסעת לאוסטרליה ונ"ז אז אני מקווה שההופעות יהיו בתקופה שאהיה באזור.
 

OrlyNL

New member
יש לי מלאאא תמונות

מההופעה אתמול. במשך היום אני אשים קצת תמונות ואספר חוויות.
 

Hangman Jury 87

New member
../images/Emo2.gif

תהני
בדיוק עכשיו אגב סיימתי לראות את ההופעה שלהם מ- Slane Castle בדאבלין מהסיבוב הופעות של All That You Cant Leave Behind, מישהו ראה אותה? הופעה ממש מדהימה!
 

anatotel

New member
יש לי את ההופעה הזאת

הקטע שהכי אהבתי היה בקטעים הנלווים שהבת של בונות עולה על הבמה לרקוד לשיר מסטיריוס וויס.
 

OrlyNL

New member
../images/Emo41.gif הופעה של יו2-חויות ותמונות ../images/Emo41.gif

וואו יש לי כל כך הרבה מה לכתוב על ההופעה הזאת. ראיתי חמש הופעות של יו2, זאת של אתמול היתה השניה הכי טובה, (אחרי ההופעה בארץ שהיתה פשוט חוויה בלתי נשכחת). לא ממש תיכננתי ללכת, אבל יום לפני ההופעה מצאתי זוג כרטיסים זולים למקומות סבירים ביותר, אז התקשרתי לחברה שכמובן קפצה על המציאה והחלטנו שהולכים!הסט ליסט היה מצויין, למרות שחסרו לי שני שירים - Bad, שהם בדר"כ שרים בהופעה, ו Whos' gonna ride... שמאוד קיוויתי שהם ישירו. (טוב, חסרו לי עוד הרבה אבל אי אפשר לדרוש יותר מדי). באמצע ההופעה בונו שם בנדנה על הראש עם מגן דוד באמצע שלה, ומסביב כתוב Co Existance , הוא גם דיבר כמובן על אמנסטי והפעילות שלהם ברחבי העולם. אני לא צריכה לספר לכם על החלק הוויזואלי של ההופעה - פשוט תענוג לעיניים. האורות המתחלפים, הכתוביות על המסכים, המסך הענק מאחורי הלהקה שמתחלף כל הזמן. אין מילים, פשוט מדהים. הנה הסטליסט המלא מההופעה אתמול. המון שירים מקפיצים, וגם כמה הפתעות קטנות ומענגות כמו One Tree Hill , בונו שר אופרה במיס סרייבו, והגירסה המורחבת של One (זאת שהוא עושה בדיוידי של ההופעה ב Slane Castle)בונו הקדיש את SOmetimes you cant make it on your own לאבא שלו, וזה מאוד ריגש אותי, כי לא ידעתי שהשיר נכתב על אבא שלו, ועכשיו הוא קיבל משמעות אחרת לגמרי ומאוד מרגשת בשבילי. השיר האחרון היה "40", כשכל הקהל שר במשך דקות ארוכות את המנטרה "HOw Long can you sing thi song"....ואחד אחד הם יורדים מהבמה, עד שהיחיד שנשאר זה לארי על התופים, מתופף לקצב השירה של הקהל. שרנו, השתוללנו, רקדנו, שתינו ובעיקר שטפנו את העיניים בארבעת המופלאים. בכל הופעה תמיד יש לי איזה קטע באמצע שאני פתאום קולטת שזה פאקינג בונו עומד שם על הבמה, בשר ודם. מדהים מדהים מדהים....עכשיו רק נשאר לחכות לאלבום הבא, ולסיבוב הופעות הבא, שבטח יהיה עוד כמה שנים טובות
 

OrlyNL

New member
אוי ההודעה שלי יצאה מבולגנת ../images/Emo10.gif

מקווה שזה לא סיוט לקרוא...וגם ברח לי הקישור לסטליסט (תרדו למטה להופעה של ה 8/11 באוקלנד קליפורניה.
 

OrlyNL

New member
אה גם יש לי שני סרטונים קצרים

של 20 שניות בערך מההופעה (שצילמתי עם הדיגטלית שלי). אם יהיה ביקוש אני אעלה אותם לפורום.
 

anatotel

New member
יופי של תמונות!

נראה לי ממש מגניב לראות הופעה שלהם באולם סגור, נראה הרבה יותר אינטימי מאשר באיצטדיון ענקי. מקווה מאוד שהם יתנו הופעות באוסטרליה ונ"ז וכך אולי אוכל להיות שוב בהופעה שלהם. אגב... היום בעוד חודשיים אני בבנקוק מכחה לקישור שלי לנ"ז!!!
 
למעלה