הקפצה של דיון פעיל

dr buie

New member
הDVD החדש של יו 2

מישהו ראה את הדיוידי החדש של יו 2? איך הוא ? מומלץ לקניה?
 

evil nandos

New member
כן..

דיוידי נחמד מאוד.. מושקע בקטע של הצילום. הופעה יפה סך הכל אבל לא יוצאת מהכלל.אגב בסים דומיננטיים מאוד של אדם בהופעה.. ובעיני אין דבר כזה מומלץ לא מומלץ אם זה של יו2 אני לא חושב פעמיים, זה חייב להיות על המדף שלי. הדבר שהכי הרגיז אותי זה המארז שמלבד ההופעה אין בו כלום.. שום בונוסים או תוספות. אבל הבנתי שיצאה באירופה גירסה עם שני תקליטורים..
 

OrlyNL

New member
איפה קנית אותו? בארץ?

הבנתי שגם בארה"ב הוא יצא עם שני תקליטורים. דיברו עליו בפודקאסט של @U2 והתלוננו שהדיסק של הבונוסים מאוד מאכזב.
 

evil nandos

New member
קניתי אותו בארץ

ממש איך שהוא יצא.. בטאוור רקורדס. לגבי הבונוסים עצמם אני לא מתפלא כי זה חוזר לעצמו כל פעם..
 

skylined

New member
אז ככה, תשמע,

כמו שכבר הסבירו לך, אצל U2 אין דבר כזה מומלץ או לא... יש רק ח-ו-ב-ה!! בקשר להופעה עצמה, הופעה מדהימה בפני עצמה שכל הסיבוב הנוכחי היה sold out. ההופעה קצת פחות אינטימית מהסיבוב הקודם (Elevation tour) אבל עדיין מאד מאד מושקעת. בחירת השירים מאד הפתיעה אותי, מכיוון שהם דווקא הרבה שירים מהאלבום האחרון, להבדיל משני הסיבובים האחרונים שבהם הם כמעט לא נגנו שירים מהאלבומים האחרונים. למרות זאת, הביצועים היו מעולים והתעלו כמה רמות טובות מעל הביצועים המקוריים. לפי דעתי ההופעה הזאת סיכמה בצורה הטובה ביותר את כל ההופעות של U2 מכל הזמנים: הרבה שואו (אך עדיין, השואו הכי טוב בעולם), ים של רגש ואינטימיות שרק להקה כמו U2 יכולה ליצור בהופעה של 40 אלף איש. ההופעה הנ"ל הייתה בשיקאגו, אבל מהקצת שראיתי מההופעה במילאנו (בפאקינג סאן-סירו!!!) היו אנרגיות עצומות. האכזבה היחידה מבחינתי הייתה שהם לא ניגנו את With Or Without You, שאיכשהו תמיד (גם שהופעות שהייתי וגם בוידאו בבית) קורע אותי כל פעם מחדש... בקיצור, מי שיכול- שיקנה! ומי שיכול קצת יותר- שילך לאחת ההופעות הקרובות!! ביי!
 

OrlyNL

New member
Elevation היה אינטימי?

באיזה קנה מידה? לא חושבת שאפשר לקרוא לסיבוב הופעות באיצטדיוני ענק "אינטימי".... לגבי ההערה שלך על כמות השירים החדשים שנוגנו - אתה צודק לגמרי!! זאת היתה אחת הסיבות שקצת התאכזבתי מההופעה הראשונה בסיבוב הזה שראיתי (ראיתי שתיים - אחת בסן חוזה ואחת באוקלנד). לטעמי היו פשוט יותר מדי שירים מהדיסק החדש, שכמובן באו על חשבון שירים ישנים יותר שאני אוהבת.
 

skylined

New member
למה אינטימי?, אז ככה..

כל ההופעות של Elevation בארה"ב התקיימו באולמות כדורסל.. הקונספט היה שההופעה לא תהיה גרנדיוזית כמו שהיה ה- pop mart וה- zoo tv שהתקיימו באצטדיוני פוטבול של 60-70 אלף איש. עוד דבר שהם עשו ב- Elecvation היה שיצרו את הלב הזה בקדמת הבמה (למרות שלא היתה באמת במה מרכזית) ושם כביכול מוקמו המעריצים "השרופים" וכהוקרה להם, הכרטיסים לשם היו יותר זולים. בכל מה שנוגע לאירופה אז תמיד זה היה שונה לגמרי, תחשבי על ככה: כש- U2 באים לדוגמא לבלגיה, אז הם עורכים הופעה אחת ענקית וזהו. בארה"ב הם מופיעים בכל עיר! ועוד פעמיים לפחות בכל טור!! ואל תשכחי שרוב תשומת הלב של U2 תמיד היתה לעבר ארה"ב. ביי! עמית
 

steelwater

New member
הופעה אינטימית

אני מסכימה מאד עם עמית שההופעה באלוויישן היא אינטימית. יש לי את ה-DVDוהוא אחד הדברים הכי יפים בעולם. ה-DVD הזה כל-כך טוב ואני כל-כך נהינת לראות אותו, נראה לי שאני אלך לעשות את זה עוד מעט:). למרות שהאולם מלא, עדיין U2 יוצרים אווירה אינטימית כזאת. יכול להיות שזה שההופעה הייתה באולם סגור ולא פתוח גם הוסיפה לכך שתהיה אווירה כזאת. גם אפשר לכתוב פה את המשפט הכל-כך יפה וכל-כל נכון שאמרו הרבה אנשים - למרות שבהופעה של U2 יש עשרות אלפי אנשים, בונו עדיין מצליח לגעת לכל אחד ואחד בלב. את ההופעה החדש עוד לא ראיתי במלואה, אבל שמעתי והיא נשמע לי כמובו מעולה. ואני מסכימה אם אלה שאמרו פה שהופעה של U2 זה חובה! אז תלך ותקנה! ואני חושבת שממש תהנה ממנה!
 

OrlyNL

New member
הקפצה של דיון פעיל

אני מקפיצה באופן מלאכותי את הדיון הזה, כי הוא עדיין פעיל. יש למישהו מה להוסיף?
 
למעלה