הקצה של הכביש

ג שם

New member
הקצה של הכביש

מעבר לעודף יצירתיות של אגף השלטים הירוקים במע"צ, למה בחלק מהכבישים מופיע השלט "אין עצירה בשוליים" ובחלק מהכבישים מופיע הכיתוב "אין עצירה בשול" ? האם שתי האפשרויות נכונות ואחת מהם פשוט נשמעת רע? ואולי בכל אחד מהשלטים הכוונה היא לאסור על פעילות אחרת - כמו למשל- "אם חשבת לעבור לנתיב ממול רק כדי לחנות בשולי הנתיב הנגדי, תדע שזה לא כדאי לך"?
 

מוגג

New member
שול - חצי משוליים

בכביש רב נתיבי, יש רק שול אחד אפשרי לעצירה. שׁוּלַיִם] שׁוּל הנדסת דרכים (תש"ן), 1990 stabilized shoulder שׁוּל מְיֻצָּב הנדסת דרכים (תש"ן), 1990 verge, margin, side strip שׁוּל לֹא-סָלוּל הנדסת דרכים (תש"ן), 1990 soft shoulder שׁוּל רַךְ הנדסת דרכים (תש"ן), 1990 paved shoulder שׁוּל סָלוּל הנדסת דרכים (תש"ן), 1990 hard shoulder שׁוּל קָשֶׁה [המסוגל לקבל עומס רב] מתוך אתר האקדמיה.
 

ג שם

New member
זה הגיוני ,

זה בסך הכל אומר שיש קשר מקרי בין השלטים שנצפו להיות הכביש חד/ רב נתיבי, ובין תוכן השלט לחוקי התעבורה. אז למה בכלל התפלאתי
 
ולמה

היה חשוב להם לנקד את המם במילה מחלף, כשהיא מופיעה בשלטים? כאילו, למישהו במע"ץ היה ממש חשוב שלא נטעה בהגייתה של מילה זו? אח שלי טוען שמחלף היא מילה מופלאה לאוהבי תיקון. לא משנה איך בן-שיחך יגיד אותה, אתה תמיד יכול לתקן אותו לצורה השנייה, ולהישמע צודק.
 
ושמתם לב ש'שול' זו מילה שקיימת

אך ורק בצפון? אני לא ראיתי אותה מעודי על שלט מדרום לצומת גולני -או לכל היותר, צומת אלונים. בכל פעם שאני מצפינה, שלטי השול הביזאריים האלה מצחיקים אותי ומהווים לי סימן שהגעתי אל "הצפון".. האיזור בו אפילו השלטים יש להם קצב (מ)שונה.
 

כנף

New member
דומתני שראיתי פעם בדרום, או לפחות

בואכה דרום. ט.ל.ח.
 

איתמר ש

New member
סוֹ?

לדרום יש את השלט שלו, לאמר: 'אין מעבר לטוּבִין' או משהו דומה, שפשוט מייתר כל צורך בשלטים ביזריים נוספים ממש עד צומת גולני, שמה הצחוק כבר נגמר. ~ טוּבִין טוּבִין ~
 
ברחובות (העיר), בפינת הרחובות

הרצל והנשיא הראשון, יש תחנת אוטובוס של השלט שלה כתוב: "הרצל הנשיא הראשון". מאוד מבלבל. יכול להיות שכבר סיפרתי לכם את זה??? וואו, אני ממש הולכת ונעשית דומה להורים שלי...
 
למעלה