הקרנת סרט של נינו מאראשי באוניברסיטת ת"א!

S.Riddle

New member
הקרנת סרט של נינו מאראשי באוניברסיטת ת"א!

שלום לכולם, השבוע במסגרת הקרנות סרטים יפניים באוניברסיטת ת"א יוקרן הסרט "Ao no Honou" (להבה כחולה) משנת 2003 בכיכובו של נינומייה קאזונרי מלהקת "אראשי" (כבוד~
) טריילר הסרט ב-YouTube. הסרט מבוסס על נובלה מאת יוּסְקה קישי. תקציר הסרט: שואיצ'י הוא נער בן 17 שגר עם אמו טומוקו ואחותו הארוקה. שלוות חייהם נקטעת לפתע כאשר בעלה לשעבר של טומוקו, סוֹנֵה, שב לחייהם. סונה היה נשוי לטומוקו תקופה קצרה מאוד מכיוון שבשלב מסוים הוא התחיל להכות את אשתו ולכן היא נפרדה ממנו. לאחר חזרתו, סונה נופל למעגל של שתייה ומתחיל להתעלל באשתו לשעבר ובבתו. כאשר סונה מתחיל להטריד מינית את אחותו החורגת של שואיצ'י, שואיצ'י מחליט לקחת את העניינים לידיו - ומתחיל לתכנן את תוכנית הרצח המושלמת... אני אישית עוד לא ראיתי את הסרט, אבל מההיכרות שלי עם נינו, המשחק בטוח מופלא. :) הסרט יוקרן ביום שלישי ה-4.3.08 בשעה 18:00, חדר 282, בניין גילמן (אוניברסיטת ת"א). (בואו, יהיה מגניב~) פרטים נוספים באתר המצורף.
 

oracle

New member
תודה על העידכון! ../images/Emo140.gif

חבל שזה רחוק לי =/ הייתי באה בכיף.
 

ketty the sheep

New member
יאללה

החוג הזה למזרח אסיה משתלט על את"א. אתם והיפנים שלכם.
(באה כמובן. D: )
 
איזה צירוף מקרים משעשע וחביב.

לא מזמן גיליתי על הסרט הזה, ועוד לפני שהספקתי להוריד אותו קטיה סיפרה לי על ההקרנה! XD הסרט נשמע ממש לטעמי גם בלי קשר לנינומיה, אבל כמובן שהעובדה שהשחקן המדהים הזה שם מוסיפה לעניין שלי בו. :) מחכה להקרנה בקוצר רוח!
 
למעלה