למה אתה מניח שאני לא יודע ? ... אז זהו שכן . בגדול היות והמיילים מגיעים כ"טקסט עשיר" ולא כ HTML , סאני הטמיעו מנגנון טעינה נוסף בתחתית של מייל שנקרא " טען פרטים" שאם אתה לוחץ עליו - הוא ממיר את המייל לHTML ואז הכל מסתדר ומתיישר .
העברית כמו כל מכשיר שנקנה בחנויות לא מוסדרות - יש עברית אך לא מושלמת
לגבי הGPS נסי להוריד מהמרקט את תוכנת הניווט שלנו ORANGE GPS ותראי האם עובדת לך
אם כן סבבה
חיים אתה צודק לזה התכוונתי בעברית לא מלאה
היות וישנם אנשים שיראו תפריטים או תתי תפריטים והשם יודע איפה עוד שלא מתורגמים וזה יפריע להם כמו כן ראיתי גם מכשירים שנפרצו שהעברית שלהם הייתה כמו הצרות שלי לא כולם אבל יש
לסיכום הכל תלוי מה מחפשים ועד כמה זה מפריע לבעל המכשיר וכל אחד יעשה מה שטוב לו
עמית בוקר טוב
מבקש להבהיר שזכותו של כל אדם להביע דעתו על כל נושא שיחפוץ ולומר כל שעל ליבו גם כשזה לא נעים לשמוע ואומר את זה מישהו מעברו השני של הקו ...
חיים תרגיש חופשי אנו כאן גם למענך ובשביל ך
סופשבוע נעים כתום ושקט
אף אחד לא סותם כאן לאף אחד את הפה . אני חושב שדיאלוג צריך להפרות ולא מיועד להתנגחויות . אני וצוות העונים כאן לשאלות מטעם אורנג' - באים בכדי להקל על בעיות תפעוליות ללקוחותינו , אנו עושים זאת בהתנדבות. אנו תמיד שמחים לדיאלוג פורה שיתרום .
זה שחיים " הבטיח לשתוק " זה מעניינו בלבד ועל דעתו הפרטית . אז בבקשה בואו נתרום כי זו המטרה. עכשיו בואו לים.
הי חיים
מצורף צילום מסך של מייל ששלחתי מה S3 אל החשבון הארגוני שלי.
ומתחת צילום של איך זה נראה באאוטלוק שלי.
אני לא ממש מצליח לראות את הבעיה הספציפית הזאת.
זהו מייל ששלחתי מהגלקסי S3 אל החשבון שלי באורנג'. אני מחובר מהבית ב RDP ומה שאתה רואה זה צילום מסך של האאוטלוק שלי, שבו התקבל המייל . אלא אם אתה טוען שפיברקתי את הצילום, ואז באמת שאין לנו על מה לדבר יותר...