הראיון השבועי

Crazy Snail

New member
הראיון השבועי ../images/Emo17.gif

אז ככה זה הולך, בכל שבוע אחד מחברי הפורום ירואיין ע"י חברי הפורום, שאלות אפשר לשרשר להודעה הזו, כל מי שמתראיין, בוחר בסוף הראין מי ירואיין בשבוע הבא המרואיין הראשון שאיתו נתחיל היא בעצם מרואיינת והיא לא אחרת AndreaCorr © הלא היא שרון, אתם מוזמנים לשרשר שאלות מעכשיו. לפני שתתחילו ישאלו מספר שאלות בסיסיות כדי שנוכל להתחיל ממשהו:
שם:
מין:
מיקום:
שיר אהוב:
של יזהר:
משהו מגניב שאני רוצה לספר לכם:
|מסר לאומה:
 

•No¥a•

New member
נממ

מה שלומך? הכל טוב? כמה זמן את שומעת את יזהר? איך הכרת אותו? אוהבת את היהודים?
אם לא, את מוזמנת
[= נממ.. אילו עוד להקות/זמרים את שומעת? O: דיסק אחרון שקנית- נכון שאנשים שחותכים את עצמם טיפשים? נכון שגם כאלה שמנסים להתאבד טיפשים? לי יש נוצה וורודה. לך יש?
נממ.. כן, אני אסיים :) יומטוב
 

AndreaCorr ©

New member
תשובות

מה שלומך? הכל טוב הכל טוב? כבר אמרתי
כמה זמן את שומעת את יזהר? שנתיים? אולי יותר? איך הכרת אותו? שמעתי שיר ברדיו, התעניינתי, התאהבתי. אוהבת את היהודים? מאוד נממ.. אילו עוד להקות/זמרים את שומעת? האהובים הם: אביב גפן, עברי לידר, היהודים, רדיוהד, ובאופן כללי רוק ישראלי ולועזי, ג'אז ומוזיקה אירית. דיסק אחרון שקנית- זכיתי בדיסק של קולדפליי, זה נחשב? נכון שאנשים שחותכים את עצמם טיפשים? לא שופטים אדם בעת מצוקה. כן, זה טיפשי מאוד לפגוע בעצמך, אני מסכימה איתך, אבל את לא יכולה להבין מה עובר להם בראש. נכון שגם כאלה שמנסים להתאבד טיפשים? ראי תגובתי לשאלה הקודמת, את לא יכולה לשפוט. אבל שוב - אני בהחלט מאמינה שהתאבדות היא פתרון נצחי לבעיה זמנית ומסכימה איתך שזה טיפשי לברוח לפתרון כל כך סופי רק כי יש בעיות שיסתדרו בעתיד. לי יש נוצה וורודה. לך יש? לא
 

AndreaCorr ©

New member
סחתיין על היוזמה. לכבוד הוא לי. ../images/Emo9.gif

שם: שרון מין: נקבה מיקום: הרצליה שיר אהוב: אין לי, מצטערת... אני אמליץ על שיר שאני אוהבת אבל - הוא של אביתר בנאי, ושמו "שן לידי". שיר מקסים. של יזהר: איש השוקולד משהו מגניב שאני רוצה לספר לכם: הייתי אתמול במצפה רמון וראיתי מטר מטאורים. היה מרהיב. מסר לאומה: החיים יפים, כדאי לכם לחיות
 
אנממ....

שם: ליאת. מין: נקבה. מיקום: כפר סבא. שיר אהוב: יש לך אותי (בגירסה של תיסלם). של יזהר: צילו של קיץ. משהו מגניב שאני רוצה לספר לכם: שיש לי היום יומולדת. |מסר לאומה: Rock on!!!!!
 

AndreaCorr ©

New member
התבלבלת קצת..../images/Emo9.gif

זה ראיון שבועי, כל פעם עם גולש אחר, והוא זה שצריך לענות על השאלות.
 

T S F1

New member
שרון!!

קודם כל! איך קוראים לך? מה את שומעת חוץ מיזהר? למי היית עושה ילד? למה? בטוח? יופי. אז.. מה שלומך? איך החופש? למה אני שואלת יותר מדי שאלות? למה אני לא ישנה כרגע? לא משנה.. אני אפסיק פה.. קפה לא עושה לי טוב. לילה טוב
 

AndreaCorr ©

New member
אהלן ../images/Emo13.gif

קודם כל! כן? איך קוראים לך? שרון. מה את שומעת חוץ מיזהר? כתבתי למעלה
למי היית עושה ילד? אף אחד, ילד זו אחריות למה? אין לי כח לגדל עכשיו ילד
בטוח? בטוח. יופי. אחלה. אז.. מה שלומך? נהדר. איך החופש? כיף. למה אני שואלת יותר מדי שאלות? אני אוהבת שאלות, אין בעיה עם זה. למה אני לא ישנה כרגע? שאלה טובה בהחלט. לא משנה.. אוקיי. אני אפסיק פה.. טוף. קפה לא עושה לי טוב. באמת? לי הוא עושה מצוין דווקא... לילה טוב. לילה טוב
 
יאא גם אני צ'ה ;]]]

בוקר טוב, למרות שכבר צהריים. מה שלומייך הבוקר? חצללת בלילה?
את אוהבת את לינקין פארק? [אם לא אז כדי שתתחילי]. מה את חושבת על ההתנתקות? יש לך דעה פוליטית מובהקת? היית שותפה פעם לתנועת נוער כלשהי? אם כן, למה בחרת באותה תנועה, אם לא למה לא הצטרפת מעולם לתנועה כלשהי? אני יודע שאת לא אוהבת את השאלה, את תתאמצי בשבילי, איפה את רואה את עצמייך בעוד כמה שנים? את חושבת שכדי להתמודד עם פחד צריך להתמודד עם אותו מצב שגורם לפחד? [ואם כן למה את לא מיישמת?]. זהו לבנתיים, אני לא אעמיס עלייך יותר :) מסמפט.
 

AndreaCorr ©

New member
שלום איש. מי אתה?

מה שלומייך הבוקר? מצוין. חצללת בלילה? לא. אוף. את אוהבת את לינקין פארק? [אם לא אז כדי שתתחילי]. פעם אהבתי, כל הפוזה סביבם גרמה לי לסלידה מסוימת. מה את חושבת על ההתנתקות? אני בעד. יש לך דעה פוליטית מובהקת? שמאל, לא קיצוני. היית שותפה פעם לתנועת נוער כלשהי? הייתי יום אחד בצופים, וראיתי שאני יותר מדי סוציומטית בשביל דברים כאלה. אם כן, למה בחרת באותה תנועה, אם לא למה לא הצטרפת מעולם לתנועה כלשהי? נראה לי שהתשובה למעלה מספקת. אני יודע שאת לא אוהבת את השאלה, את תתאמצי בשבילי, איפה את רואה את עצמייך בעוד כמה שנים? מקווה שבחיים, ועושה משהו שמסב לי אושר ולא תקועה באומללות באיזה משרד. את חושבת שכדי להתמודד עם פחד צריך להתמודד עם אותו מצב שגורם לפחד? לפעמים. [ואם כן למה את לא מיישמת?]. (אם תגיד לי על מה אתה מדבר זה יהיה מצוין). מחבבת מינוס.
 
דרכי הגעתי לפורום סמויים אפילו ממני

רק הערה\הארה אחת, תבחרי את את ההגדרה המדוייקת. אחרי מאוד להקות ויוצרים יכול להווצר באזז זה לאו דווקא עושה אותם פחות טובים. והרשי לי להיות גרופית לרגע. לינקין פארק שליתה!!!1111 האןן תעשה לי ילד אסייאתי! אהמ, כן:) מחבב, עם פינה חמה בלב.
 

AndreaCorr ©

New member
לא דיברתי על באזז.

הפוזה סביבם, היא פוזה שהם יצרו, לא פוזה שיצרו להם. חוץ מזה שגם המוזיקה שלהם לא כזו טובה.
 
למעלה