הראשון למרס קרב... צריך עזרה/עצה במיסוי

הראשון למרס קרב... צריך עזרה/עצה במיסוי

שלום לכולם,

אם הודעה זו לא קשורה לפורום זה אנא המליצו לי לאן לשלוח את השאלה.

לפני כחודשיים הפכתי ליהיות עצמאי לראשונה בחיי.
הראשון למרס קרב וקיבלתי לבית פנקסים למע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה.
מכיוון שאצלי מספר העסקאות בשנה קטן וגם ההוצאות יחסית נמוכות (נותן שירותים), אז חשבתי לעשות הכל לבד.
כמה קשה זה יכול ליהיות
....
בנוסף העסק הוא בבית אז ממש זה מפשט את זה עוד יותר.

לשאלתי, האם הבנתי נכון.
הוצאות: - טלפון, רכישת מחשב, רכישת מדפסת וציוד משרדי, דלק, ביטוח לרכב, כיבוד (500 ש"ח לחודש).
מע"מ - אני לוקח את התשלום למע"מ מההכנסות ומוריד את המע"מ מכל ההוצאות הרשומות מעלה ומה שנשאר משלם.
מס הכנסה, הכנסות (ללא) פחות כל ההוצאות רשומות מעלה מתוך זה 7.5% למס הכנסה.
ביטוח לאומי מה שרשום משלם ובסוף שנה נתחשבן.

נכון?
האם יש הוצאות שלא רשמתי והם כן מוכרות?

המון המון תודה
 

einatgross1

New member
כמה קשה זה יכול להיות....

האמת, שהתחום הזה הוא מקצוע. הוא נלמד במשך שנים רבות והחוקים בו משתנים ודינמיים.
עדיף להעביר את התחום במיקור חוץ ליועצ/ת מס או רואה/ת חשבון ולהתקמד בכישורי הליבה של העסק שלך.
יש בעלי/ות מקצוע בתחום שלוקחים 250 ש"ח לחודשיים כולל מע"מ ו-750 ש"ח עבור דו"ח שנתי.
במקום להשקיע את זמנך בתחום, שאינך בקיא בו, עדיף שתשקיע את הזמן בעסק.
בטווח הארוך זה ישתלם.
מה דעתך?
 
חשבתי על זה, אבל...

תודה על התגובה,

חשבתי ללכת לאיש מקצוע וכנראה שזאת הדרך הנכונה.
כשאני מדבר עם עצמאים חברים הם אומרים לי בשביל עסקה אחת בחודש וכאשר בשותף כמעט וכלום הוצאות (עסק בתחום השירות) אז מיותר ואפשר לעשות את זה לבד.
וכשחשבתי כבר ללכת לאיש מקצוע אז אני רוצה את ההכי מתאים לי שזה מישהו שבקיא בניואנסים שמותאמים אלי בדיוק (עצמאי, מהבית, בתחום ההנדסה ופיתוח מכני, פרילאנסרים וכו).
וקשה למצוא, אם יש לך מישהו להמליץ בכיף אנסה.

תודה
 
אפשר לעשות הכול לבד .

קנה תוכנה היא תנהל לך את כול העסק כולל דוחות שנתיים
אני עושה את זה כימעט 50 שנה הכול לבד .
מה שכתבתה בפ-תיח זה לא נכון .
צריך מעט הסבר בתור התחלה . זה לא מסובך
ו
 
צציוד מישרדי

מדפסת . מחשב . זה לא הוצאה . זה פחת . דלק זה הוצאה . חשמל זה הוצאה . צריך לילמוד מעט את העסק
 
פחת נחשב כמו הוצאה לא?

תודה על התשובה.
האם פחת לא נחשב כהוצאה
לדוגמא:
מחשב ומדפסת וכו עלו לי 9,000 והפחת עליהם הוא שלוש שנם.
כלומר 3000 לשנה כלומר 250 שח לחודש.
עכשיו שאלה:
האם במקדמות אני מוסיף את זה? כלומר על חודשיים מקדמות זה 500 ש"ח הוצאה?
האם במעמ אני גם פורס את זה לשלוש שנים? כלומר המעמ על הציוד הוא 1620 ש"ח אבל לחלק לשלוש שנים.
זה יוצא 540 ש"ח לשנה ואז לכל חודש זה 45 ולחודשיים הראשונות זה 90 ש"ח.

יש לי תחושה שזאת טעות ואני עושה את כל ההתחשבנות הזאת רק בסוף שנה.

המון תודה
 
אתה כותב שטויות בטונות .

או שאתה עושה את עצמך שלא יודע . או גש למנהל חשבונות תקבל הסבר
לי ניראה שאתה משחק אותה לא יודע . לפי המילים שאתה כותב
שבוע טוב
 
קרמר, לא עושה את עצמי כלל, יש כאן

סה"כ שתי שאלות.
אתה יודע מה התשובה?
זה מאוד יעזור לי

אם כי כבר אני מבין שאת הפעמים הראשונות שלי עדיף לעשות עם איש מקצוע.
 
אים אתה אמיתי אז

צריך דחוף הסבר מאיש מיקצוע .
אתה חיפאי אני מובטל העזור לך
מדפסת זה פחת ל3 שנים .את המע"מ מקזזים מיד
מיקדמות זה % מסוים מהמחזור .מחזור= כול המכירות ליפני הוצאות
בסוף שנה מגישים דו"ח שנתי . הכנסות פחות הוצאות = רווח שנתי
 
אם אני צודק . אז ידעתה את התשובה נכון

אז צדקתי שאתה עושה את עצמך נכון
כתבתה שאני צודק הא?
 
גל, ממליצה לך לנסות בכ"ז בעצמך.. אם אתה באמת

עסק קטן,
אני עובדת עם תוכנה מעולה ומאד פשוטה שעולה גרושים ועושה הכל בעצמי
את כל ההנה"ח לעסק שלי.
הם נותנים חודש התנסות חינם ויש שם הסברים מאד פשוטים על איך עושים מה- פלקס
בהצלחה
 
למעלה